Skocz do zawartości
  • 0

Witam


Hvgdc
 Udostępnij

Pytanie

7 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0

Jest taka opcja w spigocie - jest to ulepszony silnik bukkita. Polecam się na niego przełożyć

Config spigota: Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!

Ale też możesz zainstalować plugin (który zaśmieca maszynę): Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
6 minut temu, Norbi napisał:

Jest taka opcja w spigocie - jest to ulepszony silnik bukkita. Polecam się na niego przełożyć

Config spigota: Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!

Ale też możesz zainstalować plugin (który zaśmieca maszynę): Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!

Ale na nim mogą być te pluginy co na bukkicie? Np essentials permissionsex wszystkie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

Polecam taki skrypt:

options:
        op_join: true #Czy gracze z permisja podana nizej moga wchodzic na serwer? - nawet gdy nie sa na whiteliscie true - TAK, false - NIE#
        op_permission: whitelist.join
        aliasy: /wl
        komenda: whitelist
        permisja: whitelist.lotus
        permisja_wiadomosc: &8» &4Blad: &cNie masz dostepu!
        domyslny_powod: &8» &4Blad: &cNie jestes na whitelist! %newline% 
        reset: false   #zeby wlaczyc mozliwosc resetowania whitelist do stanu poczatkowego wpisz true#
command /{@komenda} [<text>] [<text>]:
        aliases: {@aliasy}
        executable by: players and console
        trigger:
                if player has permissions "@{permisja}":
                        arg 1 is not set:
                                send "&8» &cKomendy:"
                                send "&8» &c/whitelist (dodaj|usun) <player>"
                                send "&8» &c/whitelist (off|list|reload|kickall)"
                                send "&8» &c/whitelist on <powod>"
                        arg 1 is "dodaj" or "add":
                                arg 2 is set:
                                        clear {wl::%arg 2%}
                                        remove argument 2 from {wl_lista::*}
                                        set {wl::%arg 2%} to true
                                        add argument 2 to {wl_lista::*}
                                        send "&8» &c%player% &6dodal &c%argument 2% &6do whitelist!" to all ops
                                        send "&8» &c%player% &6dodal &c%argument 2% &6do whitelist!" to console
 
                                        send "&8» &7Dodano &6%arg 2% &7do white-list"
                                else:
                                        send "&8» &4Blad: &cuzyj: /whitelist dodaj <gracz>"
                        arg 1 is "usun" or "remove":
                                arg 2 is set:
                                        clear {wl::%arg 2%}
                                        remove argument 2 from {wl_lista::*}
                                        send "&8» &c%executor% &6usunal &c%arg 2% &6z whitelisty" to all ops
                                        send "&8» &c%executor% &6usunal &c%arg 2% &6z whitelisty" to console
                                else:
                                        send "&8» &4Blad: &cuzyj: /whitelist usun <gracz>"
                        arg 1 is "on":
                                set {whitelist} to true
                                arg 2 is set:
                                        set {wl_reason} to coloured argument 2
                                arg 2 is not set:
                                        set {wl_reason} to "{@domyslny_powod}"
                                send "&8» &c%executor% &6wlaczyl whiteliste, powod: &c%{wl_reason}%" to all ops
                                send "&8» &c%executor% &6wlaczyl whiteliste, powod: &c%{wl_reason}%" to console
                                send "&8» &6Wlaczyles whitelist, powod: &c%{wl_reason}%"
                        arg 1 is "off":
                                set {whitelist} to false
                                send "&8» &c%executor% &6wylaczyl whiteliste" to all ops
                                send "&8» &c%executor% &6wylaczyl whiteliste" to console
                                send "&fWylaczyles whitelist"
                        arg 1 is "list" or "lista":
                                if {wl_lista::*} is not set:
                                        set {wl_lista::*} to ""
                                send "&8» &7Gracze na whitelist: &6%{wl_lista::*}%"
                                if {wl_lista::*} is not set:
                                        clear {wl_lista::*}
                                        clear {wl::*}
                                remove "and" from {wl_lista::*}
                        arg 1 is "reload" or "przeladuj":
                                execute player command "sk reload %script%" # Jesli nie masz wildskripta do reloadowania bedziesz potrzebowal permisji skript.*#
                                run player command "sk reload %script%" as op #Jesli nie mamy WildSkripta to ta funkcja nie bedzie dzialac.#
                                send "&7&o[%executor%: Przeladowano whitelist]" to console
                                send "&7&o[%executor%: Przeladowano whitelist]" to all ops
 
                        arg 1 is "kickall":
                                loop all players:
                                        if {whitelist} is true:
                                                if {wl::%loop-player%} is true:
                                                        stop
                                                else:
                                                        kick loop-player due to "%{_wl_reason}%"
                                                send "&7&o[%executor%: wyrzucil wszystkich]" to console
                                                send "&7&o[%executor%: wyrzucil wszystkich]" to all ops
                                        if {whitelist} is false:
                                                send "Zeby wyrzucic wszystkich musisz wlaczyc whiteliste."
                        arg 1 is "reset":
                                if {@reset} is true:
                                        clear {wl::*}
                                        clear {wl_lista::*}
                                        set {whitelist} to false
                                        send "&7&o[%executor%: wyczyscil whiteliste do stanu poczatkowego!" to console
                                        send "&7&o[%executor%: wyrzucil wszystkich]" to all ops
                                else:
                                        send "Opcja wylaczona."
                        arg 1 is not "reload" or "przeladuj" or "list" or "lista" or "off" or "on" or "usun" or "remove" or "add" or "dodaj" or "kickall" or "reset":
                                send "&cPodany argument jest nie prawidlowy."
                if player doesn't have permissions "{@permisja}":
                        send "{@permisja_wiadomosc}"
on command "{@komenda}?":
        cancel event
        execute player command "5235kj23kl5j23lk5j2l3kj5"
on connect:
        if {@op_join} is true:
                if player has permissions "{@op_permission}":
                        stop
                if player is op:
                        stop
        if {whitelist} is true:
                if {wl::%player%} is true:
                        stop
                else:
                        kick player due to "%{wl_reason}%"

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
50 minut temu, gitara17 napisał:

Polecam taki skrypt:

options:
        op_join: true #Czy gracze z permisja podana nizej moga wchodzic na serwer? - nawet gdy nie sa na whiteliscie true - TAK, false - NIE#
        op_permission: whitelist.join
        aliasy: /wl
        komenda: whitelist
        permisja: whitelist.lotus
        permisja_wiadomosc: &8» &4Blad: &cNie masz dostepu!
        domyslny_powod: &8» &4Blad: &cNie jestes na whitelist! %newline% 
        reset: false   #zeby wlaczyc mozliwosc resetowania whitelist do stanu poczatkowego wpisz true#
command /{@komenda} [<text>] [<text>]:
        aliases: {@aliasy}
        executable by: players and console
        trigger:
                if player has permissions "@{permisja}":
                        arg 1 is not set:
                                send "&8» &cKomendy:"
                                send "&8» &c/whitelist (dodaj|usun) <player>"
                                send "&8» &c/whitelist (off|list|reload|kickall)"
                                send "&8» &c/whitelist on <powod>"
                        arg 1 is "dodaj" or "add":
                                arg 2 is set:
                                        clear {wl::%arg 2%}
                                        remove argument 2 from {wl_lista::*}
                                        set {wl::%arg 2%} to true
                                        add argument 2 to {wl_lista::*}
                                        send "&8» &c%player% &6dodal &c%argument 2% &6do whitelist!" to all ops
                                        send "&8» &c%player% &6dodal &c%argument 2% &6do whitelist!" to console
 
                                        send "&8» &7Dodano &6%arg 2% &7do white-list"
                                else:
                                        send "&8» &4Blad: &cuzyj: /whitelist dodaj <gracz>"
                        arg 1 is "usun" or "remove":
                                arg 2 is set:
                                        clear {wl::%arg 2%}
                                        remove argument 2 from {wl_lista::*}
                                        send "&8» &c%executor% &6usunal &c%arg 2% &6z whitelisty" to all ops
                                        send "&8» &c%executor% &6usunal &c%arg 2% &6z whitelisty" to console
                                else:
                                        send "&8» &4Blad: &cuzyj: /whitelist usun <gracz>"
                        arg 1 is "on":
                                set {whitelist} to true
                                arg 2 is set:
                                        set {wl_reason} to coloured argument 2
                                arg 2 is not set:
                                        set {wl_reason} to "{@domyslny_powod}"
                                send "&8» &c%executor% &6wlaczyl whiteliste, powod: &c%{wl_reason}%" to all ops
                                send "&8» &c%executor% &6wlaczyl whiteliste, powod: &c%{wl_reason}%" to console
                                send "&8» &6Wlaczyles whitelist, powod: &c%{wl_reason}%"
                        arg 1 is "off":
                                set {whitelist} to false
                                send "&8» &c%executor% &6wylaczyl whiteliste" to all ops
                                send "&8» &c%executor% &6wylaczyl whiteliste" to console
                                send "&fWylaczyles whitelist"
                        arg 1 is "list" or "lista":
                                if {wl_lista::*} is not set:
                                        set {wl_lista::*} to ""
                                send "&8» &7Gracze na whitelist: &6%{wl_lista::*}%"
                                if {wl_lista::*} is not set:
                                        clear {wl_lista::*}
                                        clear {wl::*}
                                remove "and" from {wl_lista::*}
                        arg 1 is "reload" or "przeladuj":
                                execute player command "sk reload %script%" # Jesli nie masz wildskripta do reloadowania bedziesz potrzebowal permisji skript.*#
                                run player command "sk reload %script%" as op #Jesli nie mamy WildSkripta to ta funkcja nie bedzie dzialac.#
                                send "&7&o[%executor%: Przeladowano whitelist]" to console
                                send "&7&o[%executor%: Przeladowano whitelist]" to all ops
 
                        arg 1 is "kickall":
                                loop all players:
                                        if {whitelist} is true:
                                                if {wl::%loop-player%} is true:
                                                        stop
                                                else:
                                                        kick loop-player due to "%{_wl_reason}%"
                                                send "&7&o[%executor%: wyrzucil wszystkich]" to console
                                                send "&7&o[%executor%: wyrzucil wszystkich]" to all ops
                                        if {whitelist} is false:
                                                send "Zeby wyrzucic wszystkich musisz wlaczyc whiteliste."
                        arg 1 is "reset":
                                if {@reset} is true:
                                        clear {wl::*}
                                        clear {wl_lista::*}
                                        set {whitelist} to false
                                        send "&7&o[%executor%: wyczyscil whiteliste do stanu poczatkowego!" to console
                                        send "&7&o[%executor%: wyrzucil wszystkich]" to all ops
                                else:
                                        send "Opcja wylaczona."
                        arg 1 is not "reload" or "przeladuj" or "list" or "lista" or "off" or "on" or "usun" or "remove" or "add" or "dodaj" or "kickall" or "reset":
                                send "&cPodany argument jest nie prawidlowy."
                if player doesn't have permissions "{@permisja}":
                        send "{@permisja_wiadomosc}"
on command "{@komenda}?":
        cancel event
        execute player command "5235kj23kl5j23lk5j2l3kj5"
on connect:
        if {@op_join} is true:
                if player has permissions "{@op_permission}":
                        stop
                if player is op:
                        stop
        if {whitelist} is true:
                if {wl::%player%} is true:
                        stop
                else:
                        kick player due to "%{wl_reason}%"

 

Dzięki !

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...