Skocz do zawartości
  • 0

y-coordinate


(-,-)
 Udostępnij

Pytanie

6 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0
Spoiler
command /x:
	trigger:
		loop all blocks in radius 5 of player:
			if loop-block is enchantment table:
				if y-location of loop-block is 25.5:
					set loop-block to bedrock
					set {_x} to true
		if {_x} is not set:
			send "Tu nie ma enchantingu."
			stop

 

Takie coś? :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

coś takiego? :

Spoiler
command /v:
	trigger:
		if y-location of player is between 16 and 26:
			loop all blocks in radius 10 of player:
				if loop-block is enchantment table:
					if y-location of loop-block is 20.5:
						add location of loop-block to {_e::*}
			if size of {_e::*} is larger than 0:
				send "&7Znaleziono enchanty:"
				loop {_e::*}:
					send "&c* &3%loop-index% - &6%loop-value%"

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...