(-,-) 0 Opublikowano 5 marca 2017 Udostępnij Opublikowano 5 marca 2017 napiszę ktoś skrypt że jak się wpisze komendę /x to sprawdza czy na poziomie y:25 jest enchant jeżeli jest zamienia go na bedrock.. jeżeli nie ma to pisze tu nie ma bedrocka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 knugi 759 Opublikowano 7 marca 2017 Udostępnij Opublikowano 7 marca 2017 Spoiler command /x: trigger: loop all blocks in radius 5 of player: if loop-block is enchantment table: if y-location of loop-block is 25.5: set loop-block to bedrock set {_x} to true if {_x} is not set: send "Tu nie ma enchantingu." stop Takie coś? Po33ak 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Po33ak 0 Opublikowano 11 marca 2017 Udostępnij Opublikowano 11 marca 2017 ej a zrobisz mi takie coś tylko że inne jak się wpisze komende to tylko szuka czy pod nami na y:20 jest enchant? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 szymonjjay 29 Opublikowano 11 marca 2017 Udostępnij Opublikowano 11 marca 2017 To se zmien z 25.5 na 20.5 ;,; Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Po33ak 0 Opublikowano 11 marca 2017 Udostępnij Opublikowano 11 marca 2017 (edytowane) [ciach] NAUCZ SIĘ CZYTAĆ NIE CHODZI MI O TO //Michma1707 Edytowane 11 marca 2017 przez Michma1707 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 knugi 759 Opublikowano 11 marca 2017 Udostępnij Opublikowano 11 marca 2017 coś takiego? : Spoiler command /v: trigger: if y-location of player is between 16 and 26: loop all blocks in radius 10 of player: if loop-block is enchantment table: if y-location of loop-block is 20.5: add location of loop-block to {_e::*} if size of {_e::*} is larger than 0: send "&7Znaleziono enchanty:" loop {_e::*}: send "&c* &3%loop-index% - &6%loop-value%" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 _AvaX_ 294 Opublikowano 11 marca 2017 Udostępnij Opublikowano 11 marca 2017 Command /x: Trigger: Set {_l} to location of player Set y-coordinate of {_l} to 25 If block at {_l} is enchantment table: Send "jest" Else: Send "nie ma i pisałem z telefonu xd" Po33ak 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pytanie
(-,-) 0
napiszę ktoś skrypt że jak się wpisze komendę /x to sprawdza czy na poziomie y:25 jest enchant jeżeli jest zamienia go na bedrock.. jeżeli nie ma to pisze tu nie ma bedrocka
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
6 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi