CuttingChipset 355 Opublikowano 21 lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 21 lutego 2017 (edytowane) Tak się zastanawiałem jak to zrobić: > Zmienna zbiorowa jest zapętlana > Pętla szuka wartości > Jeśli znajdzie wartość, wyrzuca ją, zatrzymuje pętlę i przechodzi do dalszej części kodu > Jeżeli nie znajdzie to zwraca brak wartości i kontynuuje kod Edytowane 21 lutego 2017 przez Derpy Hooves Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 LloydPL 436 Opublikowano 21 lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 21 lutego 2017 spróbuj tego loop {zmienna}: if loop-value is equal to {wartość}: remove loop-value from {zmienna} else: tu nic niepisz kod Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 HeezQ 231 Opublikowano 21 lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 21 lutego 2017 Myślę, że to. #KOD - PRZYKŁAD every 1 seconds: if {x} is not set: loop {NAZWA ZMIENNEJ}: if {NAZWA ZMIENNEJ} is larger than or equal to {WARTOSC}: #PRZYKŁADOWO set {x} to true #KOD (PRZYKŁAD) if {x} is set: give diamond block to player stop Myślę, że o to Tobie chodziło.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pytanie
CuttingChipset 355
Tak się zastanawiałem jak to zrobić:
> Zmienna zbiorowa jest zapętlana
> Pętla szuka wartości
> Jeśli znajdzie wartość, wyrzuca ją, zatrzymuje pętlę i przechodzi do dalszej części kodu
> Jeżeli nie znajdzie to zwraca brak wartości i kontynuuje kod
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
2 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi