Skocz do zawartości
  • 0

Pojedyncze wyszukiwanie w pętli


CuttingChipset
 Udostępnij

Pytanie

Tak się zastanawiałem jak to zrobić:

> Zmienna zbiorowa jest zapętlana
> Pętla szuka wartości
> Jeśli znajdzie wartość, wyrzuca ją, zatrzymuje pętlę i przechodzi do dalszej części kodu
> Jeżeli nie znajdzie to zwraca brak wartości i kontynuuje kod

 

Edytowane przez Derpy Hooves
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0

Myślę, że to. :P

#KOD - PRZYKŁAD
every 1 seconds:
	if {x} is not set:
		loop {NAZWA ZMIENNEJ}:
			if {NAZWA ZMIENNEJ} is larger than or equal to {WARTOSC}: #PRZYKŁADOWO
				set {x} to true
			
			#KOD (PRZYKŁAD)
			if {x} is set:
				give diamond block to player
				stop
			

Myślę, że o to Tobie chodziło.. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...