Smokus 0 Opublikowano 20 lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 20 lutego 2017 Jak dodać do skryptu na spawn: on any move, by kiedy poruszy się teleport przerwał się? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Gość Ewald Opublikowano 20 lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 20 lutego 2017 (edytowane) Nie radzę robić on any move bo to laguję bardzo, ale masz: on any move: <tab>if {zmienna::%player%} is true: <tab><tab>send "&cRuszyles sie! Teleportacja przerwana!" <tab><tab>set {zmienna::%Player%} to false Edytowane 20 lutego 2017 przez Ewald Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 foxeik 13 Opublikowano 20 lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 20 lutego 2017 ja bym to zrobił tak by podczas wpisania komendy zapisało lokacje gracza i wtedy kiedy ona sie zmieni to anulować Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Smokus 0 Opublikowano 20 lutego 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 20 lutego 2017 tylko ja nw jak to zrobić ;( moglbys mi to napisac? albo szablon chociaz? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 foxeik 13 Opublikowano 20 lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 20 lutego 2017 command /spawn: trigger: if {teleportacja::%player%} is true: send "&cJestes juz podczas teleportacji" else: set {teleportacja::%player%} to true set {lokacja::%player%} to player location wait 5 seconds teleport player to spawn every 1 second: if {teleportacja::%player%} is true if player-location isn't {lokacja::%player%}: set {teleportacja::%player%} to false send "&cPoruszyles sie! Teleportacja zostala anulowana" stop nie sprawdzałem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 foxeik 13 Opublikowano 20 lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 20 lutego 2017 oj nie wiem, cos w tym stylu ale wyskakuje mi błąd ;p Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 _AvaX_ 294 Opublikowano 21 lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 21 lutego 2017 Dnia 20.02.2017 o 17:53, foxeik napisał: command /spawn: trigger: if {teleportacja::%player%} is true: send "&cJestes juz podczas teleportacji" else: set {teleportacja::%player%} to true set {lokacja::%player%} to player location wait 5 seconds teleport player to spawn every 1 second: if {teleportacja::%player%} is true if player-location isn't {lokacja::%player%}: set {teleportacja::%player%} to false send "&cPoruszyles sie! Teleportacja zostala anulowana" stop nie sprawdzałem W "every second" nie ma gracza i musialbys zapetlac wszystkich graczy (lag). KLIK Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pytanie
Smokus 0
Jak dodać do skryptu na spawn: on any move, by kiedy poruszy się teleport przerwał się?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
6 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi