Skocz do zawartości
  • 0

DeathMessage


gitara17
 Udostępnij

Pytanie

Otóż napisałem mały skrypt na death message i chciałbym jeszcze, aby wiadomosc ta zawierała jeszcze narzędzie użyte do zabicia. Skrypcik:

on death:
    set death message to ""

on death:
    set attacker's health to {hp::%attacker%}
    broadcast "&6&lPVP &7> &e%attacker% &7zabija &e%victim%"
    broadcast "⌊ &7Mając &a%{hp::%attacker%}%&c♥"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0

Masz, ps. poprawione, bo gdy gracz był w trybie creative to pisało <none> :) Liczę na + za pomoc :D Tutaj masz czego użył (np. diamond sword)
 

on death:
    set death message to ""

on death:
	if attacker's gamemode is creative:
		set {hp::%attacker%} to creative
		broadcast "&6&lPVP &7> &e%attacker% &7zabija &e%victim%&7 uzywajac&e %type of attacker's tool%&7!"
		broadcast "⌊ &7Bedac w trybie&e CREATIVE&c♥"
		stop
	else:
		set attacker's health to {hp::%attacker%}
		broadcast "&6&lPVP &7> &e%attacker% &7zabija &e%victim%&7 uzywajac&e %type of attacker's tool%&7!"
		broadcast "⌊ &7Mając &a%{hp::%attacker%}%&c♥"
		stop

A tutaj masz nazwę tej rzeczy, nie typ :)
 

on death:
    set death message to ""

on death:
	if attacker's gamemode is creative:
		set {hp::%attacker%} to creative
		broadcast "&6&lPVP &7> &e%attacker% &7zabija &e%victim%&7 uzywajac&e %name of attacker's tool%&7!"
		broadcast "⌊ &7Bedac w trybie&e CREATIVE&c♥"
		stop
	else:
		set attacker's health to {hp::%attacker%}
		broadcast "&6&lPVP &7> &e%attacker% &7zabija &e%victim%&7 uzywajac&e %name of attacker's tool%&7!"
		broadcast "⌊ &7Mając &a%{hp::%attacker%}%&c♥"
		stop

 

Edytowane przez HeezQ
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...