Skocz do zawartości
  • 0

Informacje po kliknięciu na gracza + prefix przed nickiem


gitara17
 Udostępnij

Pytanie

Chciałbym, aby ktos napisał mi skrypt na takie cos po 1: Jak się klika na gracza PPM to na chacie pojawiają się jego informacje o zgonach, kilach oraz KDR. Drugi skrypt polegałby na tym, że za każde jedno zabicie gracz dostaje +1pd oraz +10$. A jesli poziom PD osiągnie 500 to żeby jego level podwyższał się do stopni wojskowych oraz aby pojawiał się przed nickiem prefix np. (Kapral, Szeregowy itd.) (Ranga początkowa - Szeregowy (0 PD)). BARDZO PROOOOSZĘ!!!! BYŁBYM BARDZO WDZIĘCZNY!!!!!

 

Dziękuję

Gitara17

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0
variables:
	{ranga1.%player%} = "Szeregowy"		
	{kille.%player%} = 0
	{zgony.%player%} = 0
on death:
	if attacker is a player:
		if victim is a player:
			if {ranga1.%attacker%} is not set:
				set {ranga1.%attacker%} to "szeregowy"
			else:
				set {_1} to random integer between 1 and 10
				add {_1} to {PD.%attacker%}
				add 1 to {kille.%attacker%}
				add 1 to {zgony.%victim%}
				add 10 to attacker's balance
				if {PD.%attacker%} >= 500:
					if {ranga1.%attacker%} is "Szeregowy" :
						remove 500 from {PD.%attacker%}
						set {ranga1.%attacker%} to "Starszy szeregowy"
						stop
					if {ranga1.%attacker%} is "Starszy szeregowy" :
						remove 500 from {PD.%attacker%}
						set {ranga1.%attacker%} to "Kapral"
						stop
					if {ranga1.%attacker%} is "Kapral" :
						remove 500 from {PD.%attacker%}
						set {ranga1.%attacker%} to "Starszy kapral"
						stop
					if {ranga1.%attacker%} is "Starszy kapral" :
						remove 500 from {PD.%attacker%}
						set {ranga1.%attacker%} to "Plutonowy"
						stop
					if {ranga1.%attacker%} is "Plutonowy" :
						remove 500 from {PD.%attacker%}
						set {ranga1.%attacker%} to "Sierżant"
						stop	
					if {ranga1.%attacker%} is "Sierżant" :
						remove 500 from {PD.%attacker%}
						set {ranga1.%attacker%} to "Starszy sierżant"
						stop					
					if {ranga1.%attacker%} is "Starszy sierżant" :
						remove 500 from {PD.%attacker%}
						set {ranga1.%attacker%} to "Młodszy chorąży"
						stop
					if {ranga1.%attacker%} is "Młodszy chorąży" :
						remove 500 from {PD.%attacker%}
						set {ranga1.%attacker%} to "Chorąży"
						stop
					if {ranga1.%attacker%} is "Chorąży" :
						remove 500 from {PD.%attacker%}
						set {ranga1.%attacker%} to "Starszy chorąży"
						stop					
					if {ranga1.%attacker%} is "Starszy chorąży" :
						remove 500 from {PD.%attacker%}
						set {ranga1.%attacker%} to "Starszy chorąży sztabowy"
						stop					
					if {ranga1.%attacker%} is "Starszy chorąży sztabowy" :
						remove 500 from {PD.%attacker%}
						set {ranga1.%attacker%} to "Podporucznik"
						stop					
					if {ranga1.%attacker%} is "Podporucznik" :
						remove 500 from {PD.%attacker%}
						set {ranga1.%attacker%} to "Porucznik"
						stop					
					if {ranga1.%attacker%} is "Porucznik" :
						remove 500 from {PD.%attacker%}
						set {ranga1.%attacker%} to "Kapitan"
						stop					
					if {ranga1.%attacker%} is "Kapitan" :
						remove 500 from {PD.%attacker%}
						set {ranga1.%attacker%} to "Major"
						stop					
					if {ranga1.%attacker%} is "Major" :
						remove 500 from {PD.%attacker%}
						set {ranga1.%attacker%} to "Podpułkownik"
						stop					
					if {ranga1.%attacker%} is "Podpułkownik" :
						remove 500 from {PD.%attacker%}
						set {ranga1.%attacker%} to "Pułkownik"
						stop					
					if {ranga1.%attacker%} is "Pułkownik" :
						remove 500 from {PD.%attacker%}
						set {ranga1.%attacker%} to "Generał brygady"
						stop					
					if {ranga1.%attacker%} is "Generał brygady" :
						remove 500 from {PD.%attacker%}
						set {ranga1.%attacker%} to "Generał dywizji"
						stop					
					if {ranga1.%attacker%} is "Generał dywizji" :
						remove 500 from {PD.%attacker%}
						set {ranga1.%attacker%} to "Generał broni"
						stop					
					if {ranga1.%attacker%} is "Generał broni" :
						remove 500 from {PD.%attacker%}
						set {ranga1.%attacker%} to "Generał"
						stop					
					if {ranga1.%attacker%} is "Generał" :
						remove 500 from {PD.%attacker%}
						set {ranga1.%attacker%} to "Marszałek"
						stop					
on rightclick on entity:
	if entity is player:
		set {_} to name of entity
		if player is sneaking:
			if {kille.%{_}%} is not set:
				set {kille.%{_}%} to 0
			if {zgony.%{_}%} is not set:
				set {zgony.%{_}%} to 0
			if {ranga1.%{_}%} is not set:
				set {ranga1.%{_}%} to "Szeregowy"
			send "&b&lRANGA: &c&l%{ranga1.%{_}%}%" to player
			send "&b&lZABÓJSTWA:&c&l%{kille.%{_}%}%" to player
			send "&b&lZGONY:&c&l%{zgony.%{_}%}%" to player
			send "&b&lRANGA LVLUP: %{PD.%{_}%}%/500" to player
command /setpd [<text>]:
	trigger:
		if player is op:
			set {PD.%arg-1%} to 0
			set {ranga1.%arg-1%} to "Szeregowy"
			set {zgony.%arg-1%} to 0
			set {kille.%arg-1%} to 0
command /rank:
	trigger:
		send "&b&l1.Szeregowy" to player
		send "&b&l2.Starszy szeregowy" to player
		send "&b&l3.Kapral" to player
		send "&b&l4.Starszy Kapral" to player
		send "&b&l5.Plutonowy" to player
		send "&b&l6.Sierżant" to player
		send "&b&l7.Starszy Sierżant" to player
		send "&b&l8.sierżant" to player
		send "&b&l9.Młodszy chorąży" to player
		send "&b&l10.chorąży" to player
		send "&b&l11.Starszy chorąży" to player
		send "&b&l12.Starszy chorąży sztabowy" to player
		send "&b&l13.Podporucznik" to player
		send "&b&l14.Porucznik" to player
		send "&b&l15.Kapitan" to player
		send "&b&l16.Major" to player
		send "&b&l17.Podpułkownik" to player
		send "&b&l18.Pułkownik" to player
		send "&b&l19.Generał brygady" to player
		send "&b&l20.Generał dywizji" to player
		send "&b&l21.Generał broni" to player
		send "&b&l22.Generał" to player
		send "&b&l23.Marszałek" to player
		send "&c&ltwoja ranga to %{ranga1.%player%}%"
on chat:
	cancel event
	broadcast "&9&l[%{ranga1.%player%}%] &b&l%player%:&7%message%"

/setpd [gracz] ustawia podanemu graczowi kile zgony i range na początkową dla pewnośc można dodać on first join:  execute player command "setpd %player%"

/rank pokazuje liste rank

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
Godzinę temu, kaol48s napisał:
variables:
	{ranga1.%player%} = "Szeregowy"		
	{kille.%player%} = 0
	{zgony.%player%} = 0
on death:
	if attacker is a player:
		if victim is a player:
			if {ranga1.%attacker%} is not set:
				set {ranga1.%attacker%} to "szeregowy"
			else:
				set {_1} to random integer between 1 and 10
				add {_1} to {PD.%attacker%}
				add 1 to {kille.%attacker%}
				add 1 to {zgony.%victim%}
				add 10 to attacker's balance
				if {PD.%attacker%} >= 500:
					if {ranga1.%attacker%} is "Szeregowy" :
						remove 500 from {PD.%attacker%}
						set {ranga1.%attacker%} to "Starszy szeregowy"
						stop
					if {ranga1.%attacker%} is "Starszy szeregowy" :
						remove 500 from {PD.%attacker%}
						set {ranga1.%attacker%} to "Kapral"
						stop
					if {ranga1.%attacker%} is "Kapral" :
						remove 500 from {PD.%attacker%}
						set {ranga1.%attacker%} to "Starszy kapral"
						stop
					if {ranga1.%attacker%} is "Starszy kapral" :
						remove 500 from {PD.%attacker%}
						set {ranga1.%attacker%} to "Plutonowy"
						stop
					if {ranga1.%attacker%} is "Plutonowy" :
						remove 500 from {PD.%attacker%}
						set {ranga1.%attacker%} to "Sierżant"
						stop	
					if {ranga1.%attacker%} is "Sierżant" :
						remove 500 from {PD.%attacker%}
						set {ranga1.%attacker%} to "Starszy sierżant"
						stop					
					if {ranga1.%attacker%} is "Starszy sierżant" :
						remove 500 from {PD.%attacker%}
						set {ranga1.%attacker%} to "Młodszy chorąży"
						stop
					if {ranga1.%attacker%} is "Młodszy chorąży" :
						remove 500 from {PD.%attacker%}
						set {ranga1.%attacker%} to "Chorąży"
						stop
					if {ranga1.%attacker%} is "Chorąży" :
						remove 500 from {PD.%attacker%}
						set {ranga1.%attacker%} to "Starszy chorąży"
						stop					
					if {ranga1.%attacker%} is "Starszy chorąży" :
						remove 500 from {PD.%attacker%}
						set {ranga1.%attacker%} to "Starszy chorąży sztabowy"
						stop					
					if {ranga1.%attacker%} is "Starszy chorąży sztabowy" :
						remove 500 from {PD.%attacker%}
						set {ranga1.%attacker%} to "Podporucznik"
						stop					
					if {ranga1.%attacker%} is "Podporucznik" :
						remove 500 from {PD.%attacker%}
						set {ranga1.%attacker%} to "Porucznik"
						stop					
					if {ranga1.%attacker%} is "Porucznik" :
						remove 500 from {PD.%attacker%}
						set {ranga1.%attacker%} to "Kapitan"
						stop					
					if {ranga1.%attacker%} is "Kapitan" :
						remove 500 from {PD.%attacker%}
						set {ranga1.%attacker%} to "Major"
						stop					
					if {ranga1.%attacker%} is "Major" :
						remove 500 from {PD.%attacker%}
						set {ranga1.%attacker%} to "Podpułkownik"
						stop					
					if {ranga1.%attacker%} is "Podpułkownik" :
						remove 500 from {PD.%attacker%}
						set {ranga1.%attacker%} to "Pułkownik"
						stop					
					if {ranga1.%attacker%} is "Pułkownik" :
						remove 500 from {PD.%attacker%}
						set {ranga1.%attacker%} to "Generał brygady"
						stop					
					if {ranga1.%attacker%} is "Generał brygady" :
						remove 500 from {PD.%attacker%}
						set {ranga1.%attacker%} to "Generał dywizji"
						stop					
					if {ranga1.%attacker%} is "Generał dywizji" :
						remove 500 from {PD.%attacker%}
						set {ranga1.%attacker%} to "Generał broni"
						stop					
					if {ranga1.%attacker%} is "Generał broni" :
						remove 500 from {PD.%attacker%}
						set {ranga1.%attacker%} to "Generał"
						stop					
					if {ranga1.%attacker%} is "Generał" :
						remove 500 from {PD.%attacker%}
						set {ranga1.%attacker%} to "Marszałek"
						stop					
on rightclick on entity:
	if entity is player:
		set {_} to name of entity
		if player is sneaking:
			if {kille.%{_}%} is not set:
				set {kille.%{_}%} to 0
			if {zgony.%{_}%} is not set:
				set {zgony.%{_}%} to 0
			if {ranga1.%{_}%} is not set:
				set {ranga1.%{_}%} to "Szeregowy"
			send "&b&lRANGA: &c&l%{ranga1.%{_}%}%" to player
			send "&b&lZABÓJSTWA:&c&l%{kille.%{_}%}%" to player
			send "&b&lZGONY:&c&l%{zgony.%{_}%}%" to player
			send "&b&lRANGA LVLUP: %{PD.%{_}%}%/500" to player
command /setpd [<text>]:
	trigger:
		if player is op:
			set {PD.%arg-1%} to 0
			set {ranga1.%arg-1%} to "Szeregowy"
			set {zgony.%arg-1%} to 0
			set {kille.%arg-1%} to 0
command /rank:
	trigger:
		send "&b&l1.Szeregowy" to player
		send "&b&l2.Starszy szeregowy" to player
		send "&b&l3.Kapral" to player
		send "&b&l4.Starszy Kapral" to player
		send "&b&l5.Plutonowy" to player
		send "&b&l6.Sierżant" to player
		send "&b&l7.Starszy Sierżant" to player
		send "&b&l8.sierżant" to player
		send "&b&l9.Młodszy chorąży" to player
		send "&b&l10.chorąży" to player
		send "&b&l11.Starszy chorąży" to player
		send "&b&l12.Starszy chorąży sztabowy" to player
		send "&b&l13.Podporucznik" to player
		send "&b&l14.Porucznik" to player
		send "&b&l15.Kapitan" to player
		send "&b&l16.Major" to player
		send "&b&l17.Podpułkownik" to player
		send "&b&l18.Pułkownik" to player
		send "&b&l19.Generał brygady" to player
		send "&b&l20.Generał dywizji" to player
		send "&b&l21.Generał broni" to player
		send "&b&l22.Generał" to player
		send "&b&l23.Marszałek" to player
		send "&c&ltwoja ranga to %{ranga1.%player%}%"
on chat:
	cancel event
	broadcast "&9&l[%{ranga1.%player%}%] &b&l%player%:&7%message%"

/setpd [gracz] ustawia podanemu graczowi kile zgony i range na początkową dla pewnośc można dodać on first join:  execute player command "setpd %player%"

/rank pokazuje liste rank

 

Wszystko prawie super, lecz po 1: wyskakuje błąd, że add 10 to attacker's balance itp. ale to juz sobie sam zrobie. Po 2: Chciałbym jeszcze aby tak nie było: Bo ogólnie jest napisane przed nickiem szeregowy i w ogóle ale rangi nie widać i żeby nick nie był na niebiesko tylko żeby był normalny (aby skrypt nie decydował o koloru nicku).

 

PO ZA TYM ALL SUPER!!!! DZIĘKI ZA CHĘCI!!! I PROSZĘ O POPRAWIENIE! PLS

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

variables:
	{ranga1.%player%} = "Szeregowy"		
	{kille.%player%} = 0
	{zgony.%player%} = 0
on death:
	if attacker is a player:
		if victim is a player:
			if {ranga1.%attacker%} is not set:
				set {ranga1.%attacker%} to "szeregowy"
			else:
				set {_1} to random integer between 1 and 10
				add {_1} to {PD.%attacker%}
				add 1 to {kille.%attacker%}
				add 1 to {zgony.%victim%}
				add 10 to attacker's balance
				if {PD.%attacker%} >= 500:
					if {ranga1.%attacker%} is "Szeregowy" :
						remove 500 from {PD.%attacker%}
						set {ranga1.%attacker%} to "Starszy szeregowy"
						stop
					if {ranga1.%attacker%} is "Starszy szeregowy" :
						remove 500 from {PD.%attacker%}
						set {ranga1.%attacker%} to "Kapral"
						stop
					if {ranga1.%attacker%} is "Kapral" :
						remove 500 from {PD.%attacker%}
						set {ranga1.%attacker%} to "Starszy kapral"
						stop
					if {ranga1.%attacker%} is "Starszy kapral" :
						remove 500 from {PD.%attacker%}
						set {ranga1.%attacker%} to "Plutonowy"
						stop
					if {ranga1.%attacker%} is "Plutonowy" :
						remove 500 from {PD.%attacker%}
						set {ranga1.%attacker%} to "Sierżant"
						stop	
					if {ranga1.%attacker%} is "Sierżant" :
						remove 500 from {PD.%attacker%}
						set {ranga1.%attacker%} to "Starszy sierżant"
						stop					
					if {ranga1.%attacker%} is "Starszy sierżant" :
						remove 500 from {PD.%attacker%}
						set {ranga1.%attacker%} to "Młodszy chorąży"
						stop
					if {ranga1.%attacker%} is "Młodszy chorąży" :
						remove 500 from {PD.%attacker%}
						set {ranga1.%attacker%} to "Chorąży"
						stop
					if {ranga1.%attacker%} is "Chorąży" :
						remove 500 from {PD.%attacker%}
						set {ranga1.%attacker%} to "Starszy chorąży"
						stop					
					if {ranga1.%attacker%} is "Starszy chorąży" :
						remove 500 from {PD.%attacker%}
						set {ranga1.%attacker%} to "Starszy chorąży sztabowy"
						stop					
					if {ranga1.%attacker%} is "Starszy chorąży sztabowy" :
						remove 500 from {PD.%attacker%}
						set {ranga1.%attacker%} to "Podporucznik"
						stop					
					if {ranga1.%attacker%} is "Podporucznik" :
						remove 500 from {PD.%attacker%}
						set {ranga1.%attacker%} to "Porucznik"
						stop					
					if {ranga1.%attacker%} is "Porucznik" :
						remove 500 from {PD.%attacker%}
						set {ranga1.%attacker%} to "Kapitan"
						stop					
					if {ranga1.%attacker%} is "Kapitan" :
						remove 500 from {PD.%attacker%}
						set {ranga1.%attacker%} to "Major"
						stop					
					if {ranga1.%attacker%} is "Major" :
						remove 500 from {PD.%attacker%}
						set {ranga1.%attacker%} to "Podpułkownik"
						stop					
					if {ranga1.%attacker%} is "Podpułkownik" :
						remove 500 from {PD.%attacker%}
						set {ranga1.%attacker%} to "Pułkownik"
						stop					
					if {ranga1.%attacker%} is "Pułkownik" :
						remove 500 from {PD.%attacker%}
						set {ranga1.%attacker%} to "Generał brygady"
						stop					
					if {ranga1.%attacker%} is "Generał brygady" :
						remove 500 from {PD.%attacker%}
						set {ranga1.%attacker%} to "Generał dywizji"
						stop					
					if {ranga1.%attacker%} is "Generał dywizji" :
						remove 500 from {PD.%attacker%}
						set {ranga1.%attacker%} to "Generał broni"
						stop					
					if {ranga1.%attacker%} is "Generał broni" :
						remove 500 from {PD.%attacker%}
						set {ranga1.%attacker%} to "Generał"
						stop					
					if {ranga1.%attacker%} is "Generał" :
						remove 500 from {PD.%attacker%}
						set {ranga1.%attacker%} to "Marszałek"
						stop					
on rightclick on entity:
	if entity is player:
		set {_} to name of entity
		if player is sneaking:
			if {kille.%{_}%} is not set:
				set {kille.%{_}%} to 0
			if {zgony.%{_}%} is not set:
				set {zgony.%{_}%} to 0
			if {ranga1.%{_}%} is not set:
				set {ranga1.%{_}%} to "Szeregowy"
			send "&b&lRANGA: &c&l%{ranga1.%{_}%}%" to player
			send "&b&lZABÓJSTWA:&c&l%{kille.%{_}%}%" to player
			send "&b&lZGONY:&c&l%{zgony.%{_}%}%" to player
			send "&b&lRANGA LVLUP: %{PD.%{_}%}%/500" to player
command /setpd [<text>]:
	trigger:
		if player is op:
			set {PD.%arg-1%} to 0
			set {ranga1.%arg-1%} to "Szeregowy"
			set {zgony.%arg-1%} to 0
			set {kille.%arg-1%} to 0
command /rank:
	trigger:
		send "&b&l1.Szeregowy" to player
		send "&b&l2.Starszy szeregowy" to player
		send "&b&l3.Kapral" to player
		send "&b&l4.Starszy Kapral" to player
		send "&b&l5.Plutonowy" to player
		send "&b&l6.Sierżant" to player
		send "&b&l7.Starszy Sierżant" to player
		send "&b&l8.sierżant" to player
		send "&b&l9.Młodszy chorąży" to player
		send "&b&l10.chorąży" to player
		send "&b&l11.Starszy chorąży" to player
		send "&b&l12.Starszy chorąży sztabowy" to player
		send "&b&l13.Podporucznik" to player
		send "&b&l14.Porucznik" to player
		send "&b&l15.Kapitan" to player
		send "&b&l16.Major" to player
		send "&b&l17.Podpułkownik" to player
		send "&b&l18.Pułkownik" to player
		send "&b&l19.Generał brygady" to player
		send "&b&l20.Generał dywizji" to player
		send "&b&l21.Generał broni" to player
		send "&b&l22.Generał" to player
		send "&b&l23.Marszałek" to player
		send "&c&ltwoja ranga to %{ranga1.%player%}%"
on chat:
	cancel event
	broadcast "&9&l[%{ranga1.%player%}%] &7%player%:%message%"

prosze a ale nie rozumiem tego "Bo ogólnie jest napisane przed nickiem szeregowy i w ogóle ale rangi nie widać"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
13 godzin temu, kaol48s napisał:

variables:
	{ranga1.%player%} = "Szeregowy"		
	{kille.%player%} = 0
	{zgony.%player%} = 0
on death:
	if attacker is a player:
		if victim is a player:
			if {ranga1.%attacker%} is not set:
				set {ranga1.%attacker%} to "szeregowy"
			else:
				set {_1} to random integer between 1 and 10
				add {_1} to {PD.%attacker%}
				add 1 to {kille.%attacker%}
				add 1 to {zgony.%victim%}
				add 10 to attacker's balance
				if {PD.%attacker%} >= 500:
					if {ranga1.%attacker%} is "Szeregowy" :
						remove 500 from {PD.%attacker%}
						set {ranga1.%attacker%} to "Starszy szeregowy"
						stop
					if {ranga1.%attacker%} is "Starszy szeregowy" :
						remove 500 from {PD.%attacker%}
						set {ranga1.%attacker%} to "Kapral"
						stop
					if {ranga1.%attacker%} is "Kapral" :
						remove 500 from {PD.%attacker%}
						set {ranga1.%attacker%} to "Starszy kapral"
						stop
					if {ranga1.%attacker%} is "Starszy kapral" :
						remove 500 from {PD.%attacker%}
						set {ranga1.%attacker%} to "Plutonowy"
						stop
					if {ranga1.%attacker%} is "Plutonowy" :
						remove 500 from {PD.%attacker%}
						set {ranga1.%attacker%} to "Sierżant"
						stop	
					if {ranga1.%attacker%} is "Sierżant" :
						remove 500 from {PD.%attacker%}
						set {ranga1.%attacker%} to "Starszy sierżant"
						stop					
					if {ranga1.%attacker%} is "Starszy sierżant" :
						remove 500 from {PD.%attacker%}
						set {ranga1.%attacker%} to "Młodszy chorąży"
						stop
					if {ranga1.%attacker%} is "Młodszy chorąży" :
						remove 500 from {PD.%attacker%}
						set {ranga1.%attacker%} to "Chorąży"
						stop
					if {ranga1.%attacker%} is "Chorąży" :
						remove 500 from {PD.%attacker%}
						set {ranga1.%attacker%} to "Starszy chorąży"
						stop					
					if {ranga1.%attacker%} is "Starszy chorąży" :
						remove 500 from {PD.%attacker%}
						set {ranga1.%attacker%} to "Starszy chorąży sztabowy"
						stop					
					if {ranga1.%attacker%} is "Starszy chorąży sztabowy" :
						remove 500 from {PD.%attacker%}
						set {ranga1.%attacker%} to "Podporucznik"
						stop					
					if {ranga1.%attacker%} is "Podporucznik" :
						remove 500 from {PD.%attacker%}
						set {ranga1.%attacker%} to "Porucznik"
						stop					
					if {ranga1.%attacker%} is "Porucznik" :
						remove 500 from {PD.%attacker%}
						set {ranga1.%attacker%} to "Kapitan"
						stop					
					if {ranga1.%attacker%} is "Kapitan" :
						remove 500 from {PD.%attacker%}
						set {ranga1.%attacker%} to "Major"
						stop					
					if {ranga1.%attacker%} is "Major" :
						remove 500 from {PD.%attacker%}
						set {ranga1.%attacker%} to "Podpułkownik"
						stop					
					if {ranga1.%attacker%} is "Podpułkownik" :
						remove 500 from {PD.%attacker%}
						set {ranga1.%attacker%} to "Pułkownik"
						stop					
					if {ranga1.%attacker%} is "Pułkownik" :
						remove 500 from {PD.%attacker%}
						set {ranga1.%attacker%} to "Generał brygady"
						stop					
					if {ranga1.%attacker%} is "Generał brygady" :
						remove 500 from {PD.%attacker%}
						set {ranga1.%attacker%} to "Generał dywizji"
						stop					
					if {ranga1.%attacker%} is "Generał dywizji" :
						remove 500 from {PD.%attacker%}
						set {ranga1.%attacker%} to "Generał broni"
						stop					
					if {ranga1.%attacker%} is "Generał broni" :
						remove 500 from {PD.%attacker%}
						set {ranga1.%attacker%} to "Generał"
						stop					
					if {ranga1.%attacker%} is "Generał" :
						remove 500 from {PD.%attacker%}
						set {ranga1.%attacker%} to "Marszałek"
						stop					
on rightclick on entity:
	if entity is player:
		set {_} to name of entity
		if player is sneaking:
			if {kille.%{_}%} is not set:
				set {kille.%{_}%} to 0
			if {zgony.%{_}%} is not set:
				set {zgony.%{_}%} to 0
			if {ranga1.%{_}%} is not set:
				set {ranga1.%{_}%} to "Szeregowy"
			send "&b&lRANGA: &c&l%{ranga1.%{_}%}%" to player
			send "&b&lZABÓJSTWA:&c&l%{kille.%{_}%}%" to player
			send "&b&lZGONY:&c&l%{zgony.%{_}%}%" to player
			send "&b&lRANGA LVLUP: %{PD.%{_}%}%/500" to player
command /setpd [<text>]:
	trigger:
		if player is op:
			set {PD.%arg-1%} to 0
			set {ranga1.%arg-1%} to "Szeregowy"
			set {zgony.%arg-1%} to 0
			set {kille.%arg-1%} to 0
command /rank:
	trigger:
		send "&b&l1.Szeregowy" to player
		send "&b&l2.Starszy szeregowy" to player
		send "&b&l3.Kapral" to player
		send "&b&l4.Starszy Kapral" to player
		send "&b&l5.Plutonowy" to player
		send "&b&l6.Sierżant" to player
		send "&b&l7.Starszy Sierżant" to player
		send "&b&l8.sierżant" to player
		send "&b&l9.Młodszy chorąży" to player
		send "&b&l10.chorąży" to player
		send "&b&l11.Starszy chorąży" to player
		send "&b&l12.Starszy chorąży sztabowy" to player
		send "&b&l13.Podporucznik" to player
		send "&b&l14.Porucznik" to player
		send "&b&l15.Kapitan" to player
		send "&b&l16.Major" to player
		send "&b&l17.Podpułkownik" to player
		send "&b&l18.Pułkownik" to player
		send "&b&l19.Generał brygady" to player
		send "&b&l20.Generał dywizji" to player
		send "&b&l21.Generał broni" to player
		send "&b&l22.Generał" to player
		send "&b&l23.Marszałek" to player
		send "&c&ltwoja ranga to %{ranga1.%player%}%"
on chat:
	cancel event
	broadcast "&9&l[%{ranga1.%player%}%] &7%player%:%message%"

prosze a ale nie rozumiem tego "Bo ogólnie jest napisane przed nickiem szeregowy i w ogóle ale rangi nie widać"

O to chodzi bo w pexie mam rangi zrobione i prefixy i jak bym offnal ten skrypt to mi rangi widac i prawdziwy nick (kolorki ustawione w essentialsie /nick)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...