gitara17 19 Opublikowano 17 lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 17 lutego 2017 (edytowane) Otóż prosiłbym o skrypt, który miałby gracza "wystrzeliwać" w powietrze po stanięciu na pomarańczowe szkło. Takie "cuski" czasem są na lobby jakis serwerów. Z góry dziękuję. Gitara17 Edytowane 17 lutego 2017 przez gitara17 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 xMarcinos 30 Opublikowano 18 lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 18 lutego 2017 Witam, podsyłam Ci skrypt, o jaki prosiłeś. Jeżeli chcesz zwykłe, bez dźwięków: Spoiler every 0.2 second: loop all players: if block under loop-player is locked chest:1: push loop-player forward with speed 5 push loop-player up with speed 2 Z dźwiękami (wersja 1.8.x): Spoiler every 0.2 second: loop all players: if block under loop-player is locked chest:1: push loop-player forward with speed 5 push loop-player up with speed 2 execute console command "/pushSound %loop-player%" command /pushSound <offline player>: executable by: console trigger: execute console command "/playsound mob.enderdragon.growl %arg 1% %x-coord of arg 1% %y-coord of arg 1% %z-coord of arg 1%" execute console command "/playsound random.click %arg 1% %x-coord of arg 1% %y-coord of arg 1% %z-coord of arg 1%" wait 2 ticks execute console command "/playsound mob.enderdragon.growl %arg 1% %x-coord of arg 1% %y-coord of arg 1% %z-coord of arg 1%" execute console command "/playsound random.click %arg 1% %x-coord of arg 1% %y-coord of arg 1% %z-coord of arg 1%" wait 2 ticks execute console command "/playsound mob.enderdragon.growl %arg 1% %x-coord of arg 1% %y-coord of arg 1% %z-coord of arg 1%" execute console command "/playsound random.click %arg 1% %x-coord of arg 1% %y-coord of arg 1% %z-coord of arg 1%" wait 2 ticks execute console command "/playsound mob.enderdragon.growl %arg 1% %x-coord of arg 1% %y-coord of arg 1% %z-coord of arg 1%" wait 2 ticks execute console command "/playsound mob.enderdragon.growl %arg 1% %x-coord of arg 1% %y-coord of arg 1% %z-coord of arg 1%" Z dźwiękami (wersja 1.9+): Spoiler every 0.2 second: loop all players: if block under loop-player is locked chest:1: push loop-player forward with speed 5 push loop-player up with speed 2 execute console command "/pushSound %loop-player%" command /pushSound <offline player>: executable by: console trigger: execute console command "/playsound mob.enderdragon.growl block %arg 1% %x-coord of arg 1% %y-coord of arg 1% %z-coord of arg 1%" execute console command "/playsound random.click block %arg 1% %x-coord of arg 1% %y-coord of arg 1% %z-coord of arg 1%" wait 2 ticks execute console command "/playsound mob.enderdragon.growl block %arg 1% %x-coord of arg 1% %y-coord of arg 1% %z-coord of arg 1%" execute console command "/playsound random.click block %arg 1% %x-coord of arg 1% %y-coord of arg 1% %z-coord of arg 1%" wait 2 ticks execute console command "/playsound mob.enderdragon.growl block %arg 1% %x-coord of arg 1% %y-coord of arg 1% %z-coord of arg 1%" execute console command "/playsound random.click block %arg 1% %x-coord of arg 1% %y-coord of arg 1% %z-coord of arg 1%" wait 2 ticks execute console command "/playsound mob.enderdragon.growl block %arg 1% %x-coord of arg 1% %y-coord of arg 1% %z-coord of arg 1%" wait 2 ticks execute console command "/playsound mob.enderdragon.growl block %arg 1% %x-coord of arg 1% %y-coord of arg 1% %z-coord of arg 1%" Nie testowałem tego 1.9+, ale powinno działać. Będzie z dźwiękami Ci się na czacie pokazywać "[Server: Odtworzono dźwięk. . .]" zapewne, ale taka wiadomość wyskakuje tylko dla OP. No niestety, czasami może tym trochę przyspamować (jak dużo graczy by się wystrzelało), ale na to nic nie poradzę. Te "locked chest:1", zrobiłem dlatego, że numeryczne ID kolorowego szkła to 95, a jak takie wpisywałem, to w reload'zie wyskakiwało, że nie używać numerycznych ID, bo mogą zostać wycofane i żeby użyć zamiast 95 - locked chest. Komenda jest po to, że jakby jej nie było i wszystko by się wykonywało w pętli (loop), to mogłoby się opóźniać, jeżeli wystrzelać się próbowałyby 2 lub więcej osób. Mogą występować pomyłki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Evolve_x3 37 Opublikowano 18 lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 18 lutego 2017 on walking on 95:1: push player forward with speed 10 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pytanie
gitara17 19
Otóż prosiłbym o skrypt, który miałby gracza "wystrzeliwać" w powietrze po stanięciu na pomarańczowe szkło. Takie "cuski" czasem są na lobby jakis serwerów.
Z góry dziękuję.
Gitara17
Edytowane przez gitara17Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
2 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi