Skocz do zawartości
  • 0

Podwójny wyskok (jak na lobby)


gitara17
 Udostępnij

Pytanie

2 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0

Witam, podsyłam Ci skrypt, o jaki prosiłeś.

Jeżeli chcesz zwykłe, bez dźwięków:

Spoiler
every 0.2 second:
	loop all players:
		if block under loop-player is locked chest:1:
			push loop-player forward with speed 5
			push loop-player up with speed 2

 

Z dźwiękami (wersja 1.8.x):

Spoiler

 

every 0.2 second:
	loop all players:
		if block under loop-player is locked chest:1:
			push loop-player forward with speed 5
			push loop-player up with speed 2
			execute console command "/pushSound %loop-player%"

command /pushSound <offline player>:
	executable by: console
	trigger:
		execute console command "/playsound mob.enderdragon.growl %arg 1% %x-coord of arg 1% %y-coord of arg 1% %z-coord of arg 1%"
		execute console command "/playsound random.click %arg 1% %x-coord of arg 1% %y-coord of arg 1% %z-coord of arg 1%"
		wait 2 ticks
		execute console command "/playsound mob.enderdragon.growl %arg 1% %x-coord of arg 1% %y-coord of arg 1% %z-coord of arg 1%"
		execute console command "/playsound random.click %arg 1% %x-coord of arg 1% %y-coord of arg 1% %z-coord of arg 1%"
		wait 2 ticks
		execute console command "/playsound mob.enderdragon.growl %arg 1% %x-coord of arg 1% %y-coord of arg 1% %z-coord of arg 1%"
		execute console command "/playsound random.click %arg 1% %x-coord of arg 1% %y-coord of arg 1% %z-coord of arg 1%"
		wait 2 ticks
		execute console command "/playsound mob.enderdragon.growl %arg 1% %x-coord of arg 1% %y-coord of arg 1% %z-coord of arg 1%"
		wait 2 ticks
		execute console command "/playsound mob.enderdragon.growl %arg 1% %x-coord of arg 1% %y-coord of arg 1% %z-coord of arg 1%"

 

Z dźwiękami (wersja 1.9+):

Spoiler
every 0.2 second:
	loop all players:
		if block under loop-player is locked chest:1:
			push loop-player forward with speed 5
			push loop-player up with speed 2
			execute console command "/pushSound %loop-player%"

command /pushSound <offline player>:
	executable by: console
	trigger:
		execute console command "/playsound mob.enderdragon.growl block %arg 1% %x-coord of arg 1% %y-coord of arg 1% %z-coord of arg 1%"
		execute console command "/playsound random.click block %arg 1% %x-coord of arg 1% %y-coord of arg 1% %z-coord of arg 1%"
		wait 2 ticks
		execute console command "/playsound mob.enderdragon.growl block %arg 1% %x-coord of arg 1% %y-coord of arg 1% %z-coord of arg 1%"
		execute console command "/playsound random.click block %arg 1% %x-coord of arg 1% %y-coord of arg 1% %z-coord of arg 1%"
		wait 2 ticks
		execute console command "/playsound mob.enderdragon.growl block %arg 1% %x-coord of arg 1% %y-coord of arg 1% %z-coord of arg 1%"
		execute console command "/playsound random.click block %arg 1% %x-coord of arg 1% %y-coord of arg 1% %z-coord of arg 1%"
		wait 2 ticks
		execute console command "/playsound mob.enderdragon.growl block %arg 1% %x-coord of arg 1% %y-coord of arg 1% %z-coord of arg 1%"
		wait 2 ticks
		execute console command "/playsound mob.enderdragon.growl block %arg 1% %x-coord of arg 1% %y-coord of arg 1% %z-coord of arg 1%"

 

Nie testowałem tego 1.9+, ale powinno działać.

Będzie z dźwiękami Ci się na czacie pokazywać "[Server: Odtworzono dźwięk. . .]" zapewne, ale taka wiadomość wyskakuje tylko dla OP. No niestety, czasami może tym trochę przyspamować (jak dużo graczy by się wystrzelało), ale na to nic nie poradzę.

Te "locked chest:1", zrobiłem dlatego, że numeryczne ID kolorowego szkła to 95, a jak takie wpisywałem, to w reload'zie wyskakiwało, że nie używać numerycznych ID, bo mogą zostać wycofane i żeby użyć zamiast 95 - locked chest.

Komenda jest po to, że jakby jej nie było i wszystko by się wykonywało w pętli (loop), to mogłoby się opóźniać, jeżeli wystrzelać się próbowałyby 2 lub więcej osób.

Mogą występować pomyłki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...