on spawn of a zombie:
entity is in world "world":
set {_zombie} to random integer between 1 and 5
if {_zombie} is equal to 1:
set name of event-entity to "&aZombie Lv.1"
set max health of event-entity to 20
heal event-entity
stop
else:
if {_zombie} is equal to 2:
set name of event-entity to "&2Zombie Lv.2"
set max health of event-entity to 25
heal event-entity
stop
else:
if {_zombie} is equal to 3:
set name of event-entity to "&3Zombie Lv.3"
set max health of event-entity to 30
heal event-entity
stop
else:
if {_zombie} is equal to 4:
set name of event-entity to "&cZombie Lv.4"
set max health of event-entity to 35
heal event-entity
stop
else:
if {_zombie} is equal to 5:
set name of event-entity to "&4Zombie Lv.5"
set max health of event-entity to 50
heal event-entity
stop
Problem:
Po włączeniu skryptu i nocy na serverze, moby respią się niekontrolowanie
Jest ich od 600-2 000 potem już blokuje je komendą stoplag bo mi wiesza komputer
Moby respią się wokół Gracza który się nie porusza czyli 10x10 chunków (ustawienia serwera)
Nie wiem w czym leży problem, myślałem już że moby mogą się duplikować czyli:
Zrespi się Zombie > Losowanie mu Lv > Wylosowano 2 > Resp Zombie Lv.2 > Kopiowanie Zombie Lv.2 > Losowanie > Wylosowano 5 > Kopiowanie Zombie Lv. 5 > ...
Czyli że po prostu moby się nadpisują na siebie
Dodałem formułkę która sprawdza ich nazwy przed losowaniem, if name of entity is ...
Lecz bez efektu, wciąż jest ich za dużo, zmniejszałem już ilość mobów w bukkit.yml do 5/10 ale nic to nie dało wciąż zabijam ~1000 mobów
Chciałbym aby skrypt nie ingerował w ilość respionych mobów lecz tylko w ich nazwy, życie i wyposażenie.
Po wyłączeniu skryptu mobów zabijam tylko 100/140 taką samą ilość chciałbym mieć z wł skryptem
Pytanie
LordYu 296
Kod skryptu
on spawn of a zombie: entity is in world "world": set {_zombie} to random integer between 1 and 5 if {_zombie} is equal to 1: set name of event-entity to "&aZombie Lv.1" set max health of event-entity to 20 heal event-entity stop else: if {_zombie} is equal to 2: set name of event-entity to "&2Zombie Lv.2" set max health of event-entity to 25 heal event-entity stop else: if {_zombie} is equal to 3: set name of event-entity to "&3Zombie Lv.3" set max health of event-entity to 30 heal event-entity stop else: if {_zombie} is equal to 4: set name of event-entity to "&cZombie Lv.4" set max health of event-entity to 35 heal event-entity stop else: if {_zombie} is equal to 5: set name of event-entity to "&4Zombie Lv.5" set max health of event-entity to 50 heal event-entity stop
Problem:
Po włączeniu skryptu i nocy na serverze, moby respią się niekontrolowanie
Jest ich od 600-2 000 potem już blokuje je komendą stoplag bo mi wiesza komputer
Moby respią się wokół Gracza który się nie porusza czyli 10x10 chunków (ustawienia serwera)
Nie wiem w czym leży problem, myślałem już że moby mogą się duplikować czyli:
Zrespi się Zombie > Losowanie mu Lv > Wylosowano 2 > Resp Zombie Lv.2 > Kopiowanie Zombie Lv.2 > Losowanie > Wylosowano 5 > Kopiowanie Zombie Lv. 5 > ...
Czyli że po prostu moby się nadpisują na siebie
Dodałem formułkę która sprawdza ich nazwy przed losowaniem, if name of entity is ...
Lecz bez efektu, wciąż jest ich za dużo, zmniejszałem już ilość mobów w bukkit.yml do 5/10 ale nic to nie dało wciąż zabijam ~1000 mobów
Chciałbym aby skrypt nie ingerował w ilość respionych mobów lecz tylko w ich nazwy, życie i wyposażenie.
Po wyłączeniu skryptu mobów zabijam tylko 100/140 taką samą ilość chciałbym mieć z wł skryptem
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
8 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi