Skocz do zawartości

xN0MANDx

Użytkownik
  • Zawartość

    568
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O xN0MANDx

  • Tytuł
    Wyjadacz III
  • Urodziny 05.07.2001 (17.036008580 lat)

Informacje

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja
    Łódź
  • Hobby
    HTML5 (Coś się umie)
    Skrypty (Perfekcyjnie)
    Java (Uczenie się, coś się tam pisało.. i edytowało)
    C++ (Uczenie się)
    CSS (Uczenie się)
    JavaScript (Uczenie się)
    SQL (Uczenie się, lecz coś się umie)
    Json (Coś się umie)
  • Nick w MC
    xN0MANDx

Ostatnie wizyty

4655 wyświetleń profilu
  1. xN0MANDx

    E-Craft.PL - ExtraEnchant

    Już za 2 godziny i kilka minut otwarcie PS: Doszło kilko innowacji jak np: pokazywanie hp na pasku expa i wiele więcej. ====== Serwer Otwarty (Na otwarciu było tylko 300 osób :/) Serwer cieszy się póki co liczebnością - codziennie po około 100 graczy.
  2. » IP: E-Craft.PL » Tryb: Mieszanka RPG + Wojen Gildii + Survivalu + FreeBuild » Rejestracja: NonPremium Co się robi ? Co tylko pragniesz. Od kopania oryginalnych bloków w kopalni, poprzez zdobywanie itemów z mobów, budowaniu działek, zdobywaniu rang, wypełnianiu wyzwań aż po chwalebne autorskie wojny gildii rodem z gry Metin2. Kto tworzył serwer ? Serwer był tworzony przez zaawansowaną administrację w obecności wielu graczy i to ich pomysły, a nawet zaangażowanie tworzyło ten serwer. Kiedy premiera ? 12 lipiec 2018 roku o 17:00 (czwartek) » Dozwolone Wersje: 1.7.2-1.8.9 (Sieć 1.7-1.12.2) Dlaczego taka wersja ? Wersja została wybrana przez 80% graczy, gdyż narzekali na słabe pvp w nowszych wersjach. Osobiście planowałem 1.7-1.12.2, jednakże liczy się głos społeczności, a nie jednego admina.
  3. Ojej a ile banów się posypało przez ten czas (np: dla mnie)
  4. xN0MANDx

    ID Wartości

    command /ZapiszItem <text>: permission: admin.sk trigger: if arg is not set: send "{@tag} &4Nie mozesz zapisac powietrza." stop else: set {zapisanyitem::%arg%} to player's tool send "{@tag} &aZapisales pomyslnie ten item &8(&7%name of player's tool%&8) pod ID &2%arg%" stop command /ListaItemow: permission: admin.sk trigger: send "&9Zapisane itemy (ID) &8>> &b%{zapisanyitem::*}%" <------ Aby to kurla wyswietlalo ID WARTOSCI ZAMIAST WARTOSCI command /UsunItem <text>: permission: admin.sk trigger: if arg is not set: send "{@tag} &4Nie mozesz usunac niczego!" stop else: send "{@tag} &9Usunales pomyslnie ID &5%arg% &9ktorym byl &5%{zapisanyitem::%arg%}%&9." delete {zapisanyitem::%arg%} stop command /SprawdzItem <text>: permission: admin.sk trigger: if arg is not set: send "{@tag} &4Nie mozesz sprawdzic niczego!" stop else: send "{@tag} &9Patrzysz pomyslnie ID &5%arg% &9ktorym jest &5%{zapisanyitem::%arg%}%&9." stop #EDIT @Vylence A dobra bo index myślałem, że wyświetla numer loopu, a nie ID wartości. Tak że do zamknięcia.
  5. xN0MANDx

    ID Wartości

    Ktoś ma pomysł jak odczytać ID Wartości z grupowej ? np zapisuje ITEM do {item::%arg%} arg to bedzie fajnyitemek potem robię drugi itemek i nazywam wartość epickiitemek ------------------------------------------------------------- Teraz jak odczytać na listę te ID'y (epickiitemek i fajnyitemek, aby pisało bez dopisywania tego do dodatkowych wartości przy tworzeniu ich) ?
  6. xN0MANDx

    Szukam Sponsora

    Hmm.. trudna matematyka... zysk = 0.00 zł zysk sponsora = 60% zysku 0.00 * 60/100 = ? Pewnie bardzo dużo
  7. xN0MANDx

    StarWars RPG ? Robić ? Nie robić ? Oto jest pytanie.

    "Losowa" ? Jeżeli chodzi o RPG to robiłem ich najwięcej. (EvolutionRPG - pierwszy serwer, aż łezka w oku się robi, wtedy było codziennie po 40-50 osób na nim) Portfolio na kanale youtube. Raz robiłem kosmiczny RPG, ale tam efekty specjalne nie były najlepsze (i to naprawdę dawno) i nie stosowałem Json (dynamiczne własne dźwięki godowe, interakcje itp) + txt 3D własne, tak jak w nadchodzącym RPG robionym od 2 lat "solarix" startującym w sierpniu. Tak czy owak pytanie brzmi "czy robić taki serwer ?", a wykonanie będzie najlepsze jakie jest możliwe. (Plan na przyszłość 2018-2019) portfolio: https://www.youtube.com/channel/UCVXiTITUo3CZtDg2f0ny5bw/featured a tu przykład: Polecam oglądać od 11:56
  8. xN0MANDx

    StarWars RPG ? Robić ? Nie robić ? Oto jest pytanie.

    Jestem specjalistą od efektów specjalnych i dynamicznych rzeczy Nie takie rzeczy się robiło.
  9. Co sądzicie o takim serwerze ? Więcej informacji w ankiecie poniżej: http://strawpoll.pl/59502
  10. xN0MANDx

    Używane Wersje Minecraft

    Ankieta na jakie wersje ludzie chcą serwery: http://strawpoll.pl/59487 Zapraszam do głosowania.
  11. xN0MANDx

    Oceń poziom "raka" użytkownika wyżej

    Nie znam pana powyżej, wręcz poziom raka będzie adekwatny do ilości postów, a reputacji: 0/10
  12. xN0MANDx

    Problem z tworzeniem folderu

    W SkQuery - Lime nie działa yaml z tego co mi wiadomo. Użyj SkQuery i odpowiedniej wersji serwera z odpowiednimi pluginami supportowania wersji. (np mc 1.8 + ViaVersion (1.8-1.12.2 wtedy masz), lub 1.12.2 + ProtocolSupport (1.4.7-1.12.2)). Bynajmniej ja mam na 1.12 SkQuery i mi działa (opcja nr 2 którą podałem) - nwm z jakiej wersji mc ty korzystasz. Bynajmniej w SkQuery Lime yaml prawdopodobnie nie działa (jak wiele innych rzeczy). # Przynajmniej w kwestii edytowania yaml xD
  13. xN0MANDx

    [ScoreBoard]

    Tak czy owak musisz pobrać listę graczy (loop-player lub bezpośrednio all players). Jeżeli zadbasz, aby plik źródłowy z danymi był bardzo mały (polecam yaml dla wydajności do każdego gracza osobno - po wyjściu gracza usuwaj - plik yaml - w celu zapobiegania lagom i nadmiarom danych) to nie będzie lagować. Zloopowanie do 300 graczy nie powinno lagować, jeżeli będziesz odczytywał pliki z yaml (z .csv będą pewne lagi bo musi przetworzyć cały plik który bardzo dużo potrafi ważyć - a wtedy jest lag, aż odczyta wszystkie dane z pliku). Metoda 'on any move' napewno nie była by lepsza, a inne już nie zostają zbytnio do wyboru - chyba że improwizacja.
  14. xN0MANDx

    Kowadło w pluginie "skript"

    Jedyna taka opcja istnieje w dodatku wildskript. Jednakże ono otwiera 'fake' kowadło które nie działa tak jak napisał pan powyżej. #Opens fake anvil to the player. In the anvil you can't do anything :( command /fake: trigger: open anvil to the player PS: Zawsze można improwizować i samemu stworzyć taki kod, lub podkładać na 1 tick (~0.05 sekundy) kowadło przed ryjek gracza ~ ale to tylko improwizacja. #EDIT - Czyli tak jak pisałem - metoda improwizacji - dla tych co lubią kombinować. @KrejzolekPRO
×