Skocz do zawartości
  • 0

Gadżet


AfterProYT
 Udostępnij

Pytanie

17 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0

options:
    czas.odnawiania: 10
    nazwa.itemku: patyk teleportacji
    itemek: stick
    zasieg: 10
    lore.itemek: teleportuje gracza w zasięgu bloków
on rightclick with stick:
    if {cd.tp.%player%} is not set:
        set {cd.tp.%player%} to 0
    if {cd.tp.%player%} <= 0 :
        if name of player's tool is "{@nazwa.itemku}":
            set {_tp} to player's targeted block
            if distance between player and {_tp} is smaller than {@zasieg}:
                set {_} to distance between player and {_tp}
                teleport player to block above {_tp}
                set {cd.tp.%player%} to {@czas.odnawiania}
                send "zostales przeteleportowany o %{_}% bloków"
            else:
                send "&cjesteś za dalego możesz sie teleportowac w zasiegu &b&l{@zasieg} &cbloków" to player
    else:
        broadcast "&6aby ponownie użyć teleportu poczekaj jeszcze &4&l%{cd.tp.%player%}% &6sekund"
every 1 second:
    loop all players:
        remove 1 from {cd.tp.%loop-player%}
command /dajteleport:
    trigger:
        give 1 {@itemek} named "{@nazwa.itemku}" with lore "{@lore.itemek}" to player

 

prosze :) licze na plusik

Edytowane przez Derpy Hooves
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
19 godzin temu, kaol48s napisał:

options:
    czas.odnawiania: 10
    nazwa.itemku: patyk teleportacji
    itemek: stick
    zasieg: 10
    lore.itemek: teleportuje gracza w zasięgu bloków
on rightclick with stick:
    if {cd.tp.%player%} is not set:
        set {cd.tp.%player%} to 0
    if {cd.tp.%player%} <= 0 :
        if name of player's tool is "{@nazwa.itemku}":
            set {_tp} to player's targeted block
            if distance between player and {_tp} is smaller than {@zasieg}:
                set {_} to distance between player and {_tp}
                teleport player to block above {_tp}
                set {cd.tp.%player%} to {@czas.odnawiania}
                send "zostales przeteleportowany o %{_}% bloków"
            else:
                send "&cjesteś za dalego możesz sie teleportowac w zasiegu &b&l{@zasieg} &cbloków" to player
    else:
        broadcast "&6aby ponownie użyć teleportu poczekaj jeszcze &4&l%{cd.tp.%player%}% &6sekund"
every 1 second:
    loop all players:
        remove 1 from {cd.tp.%loop-player%}
command /dajteleport:
    trigger:
        give 1 {@itemek} named "{@nazwa.itemku}" with lore "{@lore.itemek}" to player

 

prosze :) licze na plusik

Zaraz sprawdzę czy działa a da się ogarnąć coś no że wybija cie w górę a pod tobą jest jakiś blok taka jak by rakieta 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

options:
    rakietaItem: stone
    rakietaNazwa: &5 oto epicja rakieta wywala cie o 40 kratek w góre
    czasOdnowienia: 50
on rightclick with {@rakietaItem}:
    if player has permission "rakieta.sk":
        if name of player's tool is "{@rakietaNazwa}":
            if {rakieta.cd.%player%} is not set:
                set {rakieta.cd.%player%} to 0
            if {rakieta.cd.%player%} <= 0:
                remove 1 {@rakietaItem} named "{@rakietaNazwa}" from player
                add {@czasOdnowienia} to {rakieta.cd.%player%}
                loop 73 times:
                    wait 1 tick
                    push player up with force 0.1
            else:
                send "&bpoczekaj jeszcze &c&l%{rakieta.cd.%player%}% &bsek aby ponownie użyć rakiety"
every 1 second:
    loop all players:
        remove 1 from {rakieta.cd.%loop-player%}
            
command /dajrakieta:
    trigger:
        give 1 {@rakietaItem} named "{@rakietaNazwa}" to player

 

 

prosze /dajrakieta daje rakiete ale musisz mieć permisje :) wyszuca na 40-41 krated w góre liecze na plusik

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
2 godziny temu, kaol48s napisał:

options:
    rakietaItem: stone
    rakietaNazwa: &5 oto epicja rakieta wywala cie o 40 kratek w góre
    czasOdnowienia: 50
on rightclick with {@rakietaItem}:
    if player has permission "rakieta.sk":
        if name of player's tool is "{@rakietaNazwa}":
            if {rakieta.cd.%player%} is not set:
                set {rakieta.cd.%player%} to 0
            if {rakieta.cd.%player%} <= 0:
                remove 1 {@rakietaItem} named "{@rakietaNazwa}" from player
                add {@czasOdnowienia} to {rakieta.cd.%player%}
                loop 73 times:
                    wait 1 tick
                    push player up with force 0.1
            else:
                send "&bpoczekaj jeszcze &c&l%{rakieta.cd.%player%}% &bsek aby ponownie użyć rakiety"
every 1 second:
    loop all players:
        remove 1 from {rakieta.cd.%loop-player%}
            
command /dajrakieta:
    trigger:
        give 1 {@rakietaItem} named "{@rakietaNazwa}" to player

 

 

prosze /dajrakieta daje rakiete ale musisz mieć permisje :) wyszuca na 40-41 krated w góre liecze na plusik

Da radę zrobić że pod tobą jest np jakiś blok i ty siedzisz na nim jako rakieta ?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
Teraz, kaol48s napisał:

próbowałem ale sue buguje i rakieta nie leci a pozatym te bloki trudno usuwać aby był cały czas qidoczny blok :/

Aha a jakiś inny pomysł na klasę np spadochron lub cofanie się w czasie 

a jak nie to dodasz prtikle do teleportera 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
2 minuty temu, kaol48s napisał:

zaraz ogane np spadochron itd a cofanie sie w czasie to też łatwo :) tylko to cofanie że wraca gracza w miejsce np 10 sec temu z wracanie hp itd czy tylko cofanie ?

ooo z hp też możesz zrobić Dzięki wielkie jak chcesz to podaj skype i dasz mi tam i dam ci admina bo mam 3 serwery 

lobby sw no i EaseHC

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

Proszę :) Działa bo testowałem :D Mam nadzieję, że pomogłem - jeżeli tak to zostaw + za pomoc i czas, w który to włożyłem!

on rightclick with stick:
	if name of player's tool is "&cTeleportacja":
		set {_x} to location of targeted block
		apply nausea 2 to player for 20 seconds
		apply slowness 2 to player for 20 seconds
		apply blindness 10 to player for 20 seconds
		wait 3 seconds
		remove nausea from player
		remove slowness from player
		remove blindness from player
		teleport player above {_x}
		delete {_x}
		send "&cTeleportacja przebiegla pomyslnie!" to player
		remove 1 stick named "&cTeleportacja" with lore "&4Mozesz uzyc tylko 1 raz!" from player

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
Godzinę temu, HeezQ napisał:

Proszę :) Działa bo testowałem :D Mam nadzieję, że pomogłem - jeżeli tak to zostaw + za pomoc i czas, w który to włożyłem!

on rightclick with stick:
	if name of player's tool is "&cTeleportacja":
		set {_x} to location of targeted block
		apply nausea 2 to player for 20 seconds
		apply slowness 2 to player for 20 seconds
		apply blindness 10 to player for 20 seconds
		wait 3 seconds
		remove nausea from player
		remove slowness from player
		remove blindness from player
		teleport player above {_x}
		delete {_x}
		send "&cTeleportacja przebiegla pomyslnie!" to player
		remove 1 stick named "&cTeleportacja" with lore "&4Mozesz uzyc tylko 1 raz!" from player

 

ale ja chciałem particlesy 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...