Skocz do zawartości
  • 0

Skrypt nie działa


Nerdrod_2
 Udostępnij

Pytanie

Skrypt nie działa

on damage:    if {fight.%attacker%} is false:	    set {fight.%attacker%} to true	    set {fight.%victim%} to true	    send "&cJestes teraz w walce! Nie wylogowuj sie!" to victim    	    send "&cJestes teraz w walce! Nie wylogowuj sie!" to attacker	    wait 30 second	    set {fight.%attacker%} to true	    set {fight.%victim%} to true	    send "&cMozesz sie juz wylogowac!" to attacker	    send "&cMozesz sie juz wylogowac!" to victim    if {fight.%attacker%} is false:	    set {fight.%attacker%} to true	    set {fight.%victim%} to true	    send "&cJestes teraz w walce! Nie wylogowuj sie!" to victim    	    send "&cJestes teraz w walce! Nie wylogowuj sie!" to attacker	    wait 30 second	    set {fight.%attacker%} to true	    set {fight.%victim%} to true	    send "&cMozesz sie juz wylogowac!" to attacker	    send "&cMozesz sie juz wylogowac!" to victimon quit:    {fight.%player%} is true:	    loop all items in inventory of player:		    drop loop-item at location of player	    clear player's inventory	    set {banned.%player%} to now    clear {fight.%player%}
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0

A jak to ma działać skoro ciągle dodajesz mu nowe procesy? Zrób tak że setuj w niej aktualny czas i co 1 sek sprawdzaj czy aktualny czas to nie więcej niż 30 sekund. Albo ustawiaj zmienną na 30 sekund i co sek odejmuj 1 sekundę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
on damage:	if {fight.%attacker%} is false:	    set {fight.%attacker%} to true		send "&cJestes teraz w walce! Nie wylogowuj sie!" to attacker		wait 30 second		set {fight.%attacker%} to false 	   send "&cMozesz sie juz wylogowac!" to attacker    if {fight.%victim%} is false:		set {fight.%victim%} to true		send "&cJestes teraz w walce! Nie wylogowuj sie!" to victim		   wait 30 second		set {fight.%victim%} to false		send "&cMozesz sie juz wylogowac!" to victimon quit:    {fight.%player%} is true:        loop all items in inventory of player: 	       drop loop-item at location of player 	   clear player's inventory 	   set {banned.%player%} to now 	   clear {fight.%player%}on join:    set {_dif} to difference between {banned.%player%} and now    {_dif} is less than 3 minutes:        kick player due to "Zostales zbanowany!"

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...