Skocz do zawartości
  • 0

Skrypt na Generator


Caplx
 Udostępnij

Pytanie

on place:
    name of player's held item is "&aStoneGenerator":
        set {stone::%location of block%} to true
        set block to stone
        
on mine a stone block:
    if {stone::%location of block%} is set:
        set block to stone

Pomoże ktoś? Chciałbym aby skryptu zostały dodane takie opcje jak?

Po kopaniu każdy cobblestona będzie wpadać do eq oraz możliwość zniszczenia kilofem z drewna z enchantem! (Obojętnie jaki)

Edytowane przez Ixidi
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0

Temat został przeniesiony z Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść! > Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść! do Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść! > Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

options:
    stoniarkablok: end stone
    stoniarkanazwa:&aStoneGenerator
    
on place:
    name of player's held item is "{@stoniarkanazwa}":
        add location of block to {stone1::*}    
        set block to stone
        send "&6postawiłeś {@stoniarkanazwa} &6aby ją zniszczyć użyj &azłotego kilofu" to player
on break of stone:
    if player's tool is wooden pickaxe:
        if player's tool is enchanted:
            loop {stone1::*}:
                if loop-value is location of target block:
                    cancel event
                    remove location of block from {stone1::*}
                    set block to air
                    if player can hold 1 {@stoniarkablok} named "{@stoniarkanazwa}":
                        give 1 {@stoniarkablok} named "{@stoniarkanazwa}" to player
                        send "&6zniszczyłeś {@stoniarkanazwa}" to player
                        stop
                    else:
                        drop 1 {@stoniarkablok} named "{@stoniarkanazwa}"
                        send "&6zniszczyłeś {@stoniarkanazwa}" to player
                        stop
        else:
            cancel event
            loop {stone1::*}:
                if loop-value is location of targeted block:
                    player has permission "stowniarka.SVIP":
                        if player can hold 1 cobblestone:
                            give 1 cobblestone to player
                            wait {@stoneSVIP} second
                            set block to stone
                        else:
                            drop 1 cobblestone
                    else:
                        player has permission "stowniarka.VIP":
                            if player can hold 1 cobblestone:
                                give 1 cobblestone to player
                                wait {@stoneVIP} second
                                set block to stone
                            else:
                                drop 1 cobblestone
                        else:
                            if player can hold 1 cobblestone:
                                give 1 cobblestone to player
                                wait {@stoneGracz} second
                                set block to stone
                            else:
                                drop 1 cobblestone
    else:
        cancel event
        loop {stone1::*}:
            if loop-value is location of targeted block:
                player has permission "stowniarka.SVIP":
                    if player can hold 1 cobblestone:
                        give 1 cobblestone to player
                        wait {@stoneSVIP} second
                        set block to stone
                    else:
                        drop 1 cobblestone
                else:
                    player has permission "stowniarka.VIP":
                        if player can hold 1 cobblestone:
                            give 1 cobblestone to player
                            wait {@stoneVIP} second
                            set block to stone
                        else:
                            drop 1 cobblestone
                    else:
                        if player can hold 1 cobblestone:
                            give 1 cobblestone to player
                            wait {@stoneGracz} second
                            set block to stone
                        else:
                            drop 1 cobblestone
command /kamyczki:
    trigger:
        give 1 {@stoniarkablok} named "{@stoniarkanazwa}" to player

Edytowane przez kaol48s
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...