Skocz do zawartości
  • 0

skrypt na wykorzystanie kuponu


Dumin
 Udostępnij

Pytanie

Witam

Potrzebuję pomocy w skrypcie na wykorzystanie przez gracza kuponu promocyjnego. Poniżej:

on rightclick with dye:
    if player's tool's name is "KUPON_NA_1000_PUNKTóW_ZASOBóW":
        execute console command "k admin rpforplayer %player% 1000"
        send "&6Brawo! Wykorzystales kupon na 1000 RP!"    
        wait 1 second
        remove 1 dye named "&a&lKUPON_NA_1000_PUNKTóW_ZASOBóW" from player

:/ niestety nie działa. Proszę o pomoc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0

Temat został przeniesiony z Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść! > Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść! do Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść! > Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

on rightclick with dye:
    if player's tool's name is "&a&lKUPON NA 1000 PUNKTóW ZASOBóW":
        execute console command "k admin rpforplayer %player% 1000"
        remove 1 dye named "&a&lKUPON NA 1000 PUNKTóW ZASOBóW" from player
        wait 1 second
        send "&6Brawo! Wykorzystales kupon na 1000 RP!"    
command /kupon:
    trigger:
        give 1 dye named "&a&lKUPON NA 1000 PUNKTóW ZASOBóW" to player

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
9 godzin temu, xVendrome napisał:

W przypadku problemów z niedziałającym skryptem należy zamieścić w temacie błędy występujące w konsoli w formie tekstu lub screena.

Reload skryptu nie wykazuje błędu. Wszystko jest ok.

Skrypt nie wykonuje tego co ma zrobić. To znaczy:

1.Gracz posiada "Kupon" o nazwie xxxx

2. Klika PPM

3. Zostaje przyznana ilość punktów

4. Zostaje zabrany kupon.

 

7 godzin temu, kaol48s napisał:

on rightclick with dye:
    if player's tool's name is "&a&lKUPON NA 1000 PUNKTóW ZASOBóW":
        execute console command "k admin rpforplayer %player% 1000"
        remove 1 dye named "&a&lKUPON NA 1000 PUNKTóW ZASOBóW" from player
        wait 1 second
        send "&6Brawo! Wykorzystales kupon na 1000 RP!"    
command /kupon:
    trigger:
        give 1 dye named "&a&lKUPON NA 1000 PUNKTóW ZASOBóW" to player

Dziękuje bardzo

Skrypt wykonuje 1 część zadania:

Sprawdza czy gracz posiada kupon i daje punkty

Niestety nie odbiera wykorzystanego kuponu

 

Łączę //xVendrome

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

zamiast "dye" może daj papier ?  albo coś co przypomina kupon bo dye daje losowy barwnik aby dać i usunąć napewno 1 to musisz dać 1 z tyhc na dole

 
 
Ink Sack
 
 
Rose Red
 
 
Cactus Green
 
 
Coco Beans
 
 
Lapis Lazuli
 
 
Purple Dye
 
 
Cyan Dye
 
 
Light Gray dye
 
 
Gray Dye
 
 
Pink Dye
 
 
Lime Dye
 
 
Dandelion Yellow
 
 
Light Blue Dye
 
 
Magenta Dye
 
 
Orange Dye
 
 
Bone Meal
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
8 godzin temu, kaol48s napisał:

zamiast "dye" może daj papier ?  albo coś co przypomina kupon bo dye daje losowy barwnik aby dać i usunąć napewno 1 to musisz dać 1 z tyhc na dole

 
 
Ink Sack
 
 
Rose Red
 
 
Cactus Green
 
 
Coco Beans
 
 
Lapis Lazuli
 
 
Purple Dye
 
 
Cyan Dye
 
 
Light Gray dye
 
 
Gray Dye
 
 
Pink Dye
 
 
Lime Dye
 
 
Dandelion Yellow
 
 
Light Blue Dye
 
 
Magenta Dye
 
 
Orange Dye
 
 
Bone Meal

Sprawdziłem wszystkie możliwości. Bez względu ma rodzaj itemu efekt pozostaje ten sam.

Gracz otrzymuje po kliknięciu punkty, a item pozostaje w eq

Może inny sposób. Kliknięcie na tabliczkę powodowało by sprawdzenie czy gracz posiada dany item w eq lub w ręce, przyznanie punktów i zabranie itemu.

Edytowane przez Dumin
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...