Skocz do zawartości
  • 0

Zmiany bloków


Neonek

Pytanie

Siema. Mógłby ktoś mi pomoc w sprawie zmiany bloków w sensie. Jak się ustala że blok kratke przedemną zamieni się z powietrza na kamień. Nie wiem zbytnio jak to zrobić próbowałem z tym:
 

set block 1 meter east to stone

Ale coś nie działa wyskakuje że 'block 1' is not a number/type.

 

Chodzi o to że po danym kodzie komendzie czy kliknieciu guzika myszki trzymajac patyk zamienia się przed graczem powietrze na kamien. 

 

Coś takiego:
 

G - Gracz

P - Powietrze

K - Kamień

 

G P       G K      (Ponieważ gracz jest dwukratkowy)
G P       G K 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

14 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0

Pewnie dlatego, że patrzysz na ten blok na dole, ale jest na to rada ;_;

on rightclick with stick:    set block in front of player's head to stone    set {_block} to block under player    set {_block2} to block above {_block}    set block in fron of {_block2} to stone
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

Heeh teraz tworzy tak:

P G K
K G P

 

Haha :p Jakos trzeba odwrocic :D

 

//EDIT

Działa już dobrze. A mógłbyś mi przedstawić jak to działa te liczenie kratek od gracza?! np. jak bym chciał zrobić że w kierunku east 3 kratki maja sie zamienic w stone'a. ? :)

Edytowane przez Neonek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

No okej to jeszcze jedno mi powiedz jak zrobiłem te bloki tak:

 

apply invisibility to loop-player for 4 secondsset block in front of loop-player's head to stoneset {_block} to block under loop-playerset {_block2} to block above {_block}set block in front of {_block2} to stonewait 3 seconds

To jak zrobić aby po tych 3 sekundach te bloki znikały? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

Hmm Spróbuj czy to działa :]

apply invisibility to loop-player for 4 secondsset block in front of loop-player's head to stoneset {_block} to block under loop-playerset {_block2} to block above {_block}set block in front of {_block2} to stonewait 3 secondsset block in front of loop-player's head to airset {_block} to block under loop-playerset {_block2} to block above {_block}set block in front of {_block2} to air
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

Tylko chodzi o to że jeżeli tego używasz pojawiaja się te bloki i w tym czasie uciekasz i one znikają po tych 3 sekundach Po to jest ta niewidka dlatego trzeba jakoś to zrobić :x

 

Jak coś to już próbowałem tego:
 

set event-block/s to air

Ale nie działało.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
apply invisibility to loop-player for 4 secondsset block in front of loop-player's head to stoneset {_block} to block under loop-playerset {_block2} to block above {_block}set block in front of {_block2} to stonewait 3 secondsset block in front of loop-player's head to airset block above block in front of {_block2} to airset block in front of {_block2} to air
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
apply invisibility to loop-player for 4 secondsset {_loc} to location of block in front of loop-player's headset block at {_loc} to stoneset {_loc2} to block under loop-playerset {_block} to block above {_loc2}set block in front of {_block} to stonewait 3 secondsset block at {_loc} to airset block in front of {_block} to air
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...