Skocz do zawartości
  • 0

Zapis przedmiotów gracza.


KrejzolekPRO
 Udostępnij

Pytanie

1 odpowiedź na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0

command /zapisz:
    trigger:
        if {itemki.%player%::*} is set:
            send "&atwoje EQ zostało już zapisane aby je wczytać napisz &4/oddaj"
        if {itemki.%player%::*} is not set:
            loop all items in the player's inventory:
                add loop-item to {itemki.%player%::*}
                remove loop-item from the player
            send "&apomyślnie zapisano twoje EQ"
command /oddaj:
    trigger:
        if {itemki.%player%::*} is not set:
            send "&4&lnie zapisałeś EQ"
        else:
            send "&c&lotzrymałeś z zapisanego EQ: &a%{itemki.%player%::*}%"
            loop {itemki.%player%::*}:
                add loop-value to player
            clear {itemki.%player%::*}

 

 

prosze licze na + :)

 

 

a tutaj bardziej rozbudowana wersja z podglądem i zapisem zdalnym (admin może zapisać EQ innego gracza oraz je sprawdzić)

command /zapisz [<player>]:
    trigger:
        if player-arg is not set:
            if {itemki.%player%::*} is set:
                send "&atwoje EQ zostało już zapisane aby je wczytać napisz &4/oddaj"
            if {itemki.%player%::*} is not set:
                if player can hold 36 cake:
                    send "&4nie można zapisać pustego EQ"
                    stop                
                else:
                    loop all items in the player's inventory:
                        add loop-item to {itemki.%player%::*}
                        remove loop-item from the player
                    send "&apomyślnie zapisano twoje EQ"
        if player-arg is set:
            if player has permission "*":
                if {itemki.%player-arg%::*} is set:
                    send "&aEQ gracza %player-arg% zostało już zapisane aby je zobaczyć napisz /poka %player-arg%"
                if {itemki.%player-arg%::*} is not set:
                    set {_000} to player-arg
                    if player-arg can hold 36 cake:
                        send "gracz %player-arg% nie ma nic w EQ"
                    else:
                        loop all items in the argument's inventory:
                            add loop-item to {itemki.%argument%::*}
                            remove loop-item from the player-arg
                        send "&apomyślnie zapisano EQ gracza %player-arg%"            
command /wczytaj [<player>]:
    trigger:
        if player-arg is not set:
            if {itemki.%player%::*} is not set:
                send "&4&lnie zapisałeś EQ"
            else:
                send "&c&lotzrymałeś z zapisanego EQ: &a%{itemki.%player%::*}%"
                loop {itemki.%player%::*}:
                    add loop-value to player
                clear {itemki.%player%::*}
        else:
            if player has permission "*":
                if {itemki.%player-arg%::*} is not set:
                    send "&4&lnie zapisałeś EQ"
                else:
                    send "&c&lotzrymałeś z zapisanego EQ: &a%{itemki.%player-arg%::*}%"
                    loop {itemki.%player-arg%::*}:
                        add loop-value to player        
command /inventory [<player>]:
    trigger:
        if arg-1 is not set:
            if {itemki.%player%::*} is set:
                open chest with 5 rows named "inventory gracza %player%" to player
                wait 1 tick
                set {_num} to size of {itemki.%player%::*}
                loop {_num} times:
                    loop {itemki.%player%::*}:
                        {_v.%loop-number%} is not set:
                            set {_v.%loop-number%} to loop-value
                            set {_n.%loop-number%} to loop-index
                        loop-value is greater than {_v.%loop-number%}:
                            set {_v.%loop-number%} to loop-value
                            set {_n.%loop-number%} to loop-index
                    remove {_v.%loop-number%} from {itemki.%player%::*}
                loop {_num} times:
                    loop-number is less than or equal to 100:
                        {_n.%loop-number%} isn't "<player>"
                        format slot loop-number -1 of player with {_v.%loop-number%} to be unstealable
                        set {itemki.%{_n.%loop-number%}%} to {_v.%loop-number%}
            else:
                send "&4&lnie zapisałeś EQ aby je zapisac użyj /zapisz"
        if player-arg is set:
            if player has permission "*":
                set {_000} to player-arg
                if {_000} is not "%player%":
                    if {itemki.%player-arg%::*} is set:
                        open chest with 5 rows named "inventory gracza %player-arg%" to player
                        set {inv} to player-arg
                        wait 1 tick
                        set {_num} to size of {itemki.%player-arg%::*}
                        loop {_num} times:
                            loop {itemki.%player-arg%::*}:
                                {_v.%loop-number%} is not set:
                                    set {_v.%loop-number%} to loop-value
                                    set {_n.%loop-number%} to loop-index
                                loop-value is greater than {_v.%loop-number%}:
                                    set {_v.%loop-number%} to loop-value
                                    set {_n.%loop-number%} to loop-index
                            remove {_v.%loop-number%} from {itemki.%player-arg%::*}
                        loop {_num} times:
                            loop-number is less than or equal to 100:
                                {_n.%loop-number%} isn't "<player>"
                                format slot loop-number -1 of player with {_v.%loop-number%} to be unstealable
                                set {itemki.%{_n.%loop-number%}%} to {_v.%loop-number%}
                    else:
                        send "&4&l%player-arg% nie zapisał EQ"    
                else:
                    send "aby zobaczyć swoje EQ wpisz /poka"
on inventory close:
    if inventory name of player's current inventory is "inventory gracza %player%":
        loop 35 times:
            add slot loop-number -1 of player's current inventory to {itemki.%player%::*}
    if inventory name of player's current inventory is "inventory gracza %{inv}%":
        loop 35 times:
            add slot loop-number -1 of player's current inventory to {itemki.%{inv}%::*}

Edytowane przez kaol48s
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...