KrejzolekPRO 598 Opublikowano 27 stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 27 stycznia 2017 Zna ktoś może jakiś inny zapis ekwipunku gracza niż set {...} to serialized [...], dlaczego? Przy pokazywaniu tych przedmiotów w GUI nie jest to możliwe, gdyż ten zapis wygląda mniej więcej tak: GDSATYDF53G17326T6G72UYGDGED278GD Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 kaol48s 211 Opublikowano 7 lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 7 lutego 2017 (edytowane) command /zapisz: trigger: if {itemki.%player%::*} is set: send "&atwoje EQ zostało już zapisane aby je wczytać napisz &4/oddaj" if {itemki.%player%::*} is not set: loop all items in the player's inventory: add loop-item to {itemki.%player%::*} remove loop-item from the player send "&apomyślnie zapisano twoje EQ" command /oddaj: trigger: if {itemki.%player%::*} is not set: send "&4&lnie zapisałeś EQ" else: send "&c&lotzrymałeś z zapisanego EQ: &a%{itemki.%player%::*}%" loop {itemki.%player%::*}: add loop-value to player clear {itemki.%player%::*} prosze licze na + a tutaj bardziej rozbudowana wersja z podglądem i zapisem zdalnym (admin może zapisać EQ innego gracza oraz je sprawdzić) command /zapisz [<player>]: trigger: if player-arg is not set: if {itemki.%player%::*} is set: send "&atwoje EQ zostało już zapisane aby je wczytać napisz &4/oddaj" if {itemki.%player%::*} is not set: if player can hold 36 cake: send "&4nie można zapisać pustego EQ" stop else: loop all items in the player's inventory: add loop-item to {itemki.%player%::*} remove loop-item from the player send "&apomyślnie zapisano twoje EQ" if player-arg is set: if player has permission "*": if {itemki.%player-arg%::*} is set: send "&aEQ gracza %player-arg% zostało już zapisane aby je zobaczyć napisz /poka %player-arg%" if {itemki.%player-arg%::*} is not set: set {_000} to player-arg if player-arg can hold 36 cake: send "gracz %player-arg% nie ma nic w EQ" else: loop all items in the argument's inventory: add loop-item to {itemki.%argument%::*} remove loop-item from the player-arg send "&apomyślnie zapisano EQ gracza %player-arg%" command /wczytaj [<player>]: trigger: if player-arg is not set: if {itemki.%player%::*} is not set: send "&4&lnie zapisałeś EQ" else: send "&c&lotzrymałeś z zapisanego EQ: &a%{itemki.%player%::*}%" loop {itemki.%player%::*}: add loop-value to player clear {itemki.%player%::*} else: if player has permission "*": if {itemki.%player-arg%::*} is not set: send "&4&lnie zapisałeś EQ" else: send "&c&lotzrymałeś z zapisanego EQ: &a%{itemki.%player-arg%::*}%" loop {itemki.%player-arg%::*}: add loop-value to player command /inventory [<player>]: trigger: if arg-1 is not set: if {itemki.%player%::*} is set: open chest with 5 rows named "inventory gracza %player%" to player wait 1 tick set {_num} to size of {itemki.%player%::*} loop {_num} times: loop {itemki.%player%::*}: {_v.%loop-number%} is not set: set {_v.%loop-number%} to loop-value set {_n.%loop-number%} to loop-index loop-value is greater than {_v.%loop-number%}: set {_v.%loop-number%} to loop-value set {_n.%loop-number%} to loop-index remove {_v.%loop-number%} from {itemki.%player%::*} loop {_num} times: loop-number is less than or equal to 100: {_n.%loop-number%} isn't "<player>" format slot loop-number -1 of player with {_v.%loop-number%} to be unstealable set {itemki.%{_n.%loop-number%}%} to {_v.%loop-number%} else: send "&4&lnie zapisałeś EQ aby je zapisac użyj /zapisz" if player-arg is set: if player has permission "*": set {_000} to player-arg if {_000} is not "%player%": if {itemki.%player-arg%::*} is set: open chest with 5 rows named "inventory gracza %player-arg%" to player set {inv} to player-arg wait 1 tick set {_num} to size of {itemki.%player-arg%::*} loop {_num} times: loop {itemki.%player-arg%::*}: {_v.%loop-number%} is not set: set {_v.%loop-number%} to loop-value set {_n.%loop-number%} to loop-index loop-value is greater than {_v.%loop-number%}: set {_v.%loop-number%} to loop-value set {_n.%loop-number%} to loop-index remove {_v.%loop-number%} from {itemki.%player-arg%::*} loop {_num} times: loop-number is less than or equal to 100: {_n.%loop-number%} isn't "<player>" format slot loop-number -1 of player with {_v.%loop-number%} to be unstealable set {itemki.%{_n.%loop-number%}%} to {_v.%loop-number%} else: send "&4&l%player-arg% nie zapisał EQ" else: send "aby zobaczyć swoje EQ wpisz /poka" on inventory close: if inventory name of player's current inventory is "inventory gracza %player%": loop 35 times: add slot loop-number -1 of player's current inventory to {itemki.%player%::*} if inventory name of player's current inventory is "inventory gracza %{inv}%": loop 35 times: add slot loop-number -1 of player's current inventory to {itemki.%{inv}%::*} Edytowane 8 lutego 2017 przez kaol48s Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pytanie
KrejzolekPRO 598
Zna ktoś może jakiś inny zapis ekwipunku gracza niż set {...} to serialized [...], dlaczego? Przy pokazywaniu tych przedmiotów w GUI nie jest to możliwe, gdyż ten zapis wygląda mniej więcej tak: GDSATYDF53G17326T6G72UYGDGED278GD
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
1 odpowiedź na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi