Skocz do zawartości
  • 0

Stanięcie na danym bloku


Testowy
 Udostępnij

Pytanie

9 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0
23 godziny temu, HeezQ napisał:

Nie rozumiem, może to:
 

on walk on diamond block:
	broadcast "&cGracz&a %player%&c wygral arene!"
	broadcast "&cGratulujemy!"
	give player diamond 1 name:&6Diament_z_areny

Chyba, to ?

To raczej tak:

on walk on diamond block:
	broadcast "&cGracz&a %player%&c wygral arene!"
	broadcast "&cGratulujemy!"
	give player diamond 1 named "&6Diament z areny"

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

command /wyscig [<text>] [<text>]:
        trigger:
                if arg 1 is not set:
                    send "&8=-=-=-=-&7[&8Wyscig&7]&8-=-=-=-="
                    send ""
                    send "&a/wyscig dolacz <ARENA> &8- &7Dolacza Do Areny"
                    send "&a/wyscig opusc &8- &7Opuszcza Arene"
                    send "&a/wyscig lobby &8- &7Teleportuje To Lobby Wyscigow"
                    send "&a/wyscig admin &8- &7Komendy Admina"
                    send ""
                    send "&8=-=-=-=-&7[&8Wyscig&7]&8-=-=-=-="
                    
                if arg 1 is "dolacz":
                    if arg 2 is "pustynia":
                        teleport player to {arenapus.*}
                        set {arenajoin.%player%} to 1
                        send "&aDolaczyles Do Areny!"
                        
                    if arg 2 is "deszczowka":
                        teleport player to {arenadeszcz.*}
                        set {arenajoin.%player%} to 1
                        send "&aDolaczyles Do Areny!"
                        
                    if arg 2 is "wioska":
                        teleport player to {arenawioska.*}
                        set {arenajoin.%player%} to 1
                        send "&aDolaczyles Do Areny!"
                    
                    if arg 2 is "las":
                        teleport player to {arenalas.*}
                        set {arenajoin.%player%} to 1
                        send "&aDolaczyles Do Areny!"
                        
                if arg 1 is "opusc":
                    if {arenajoin.%player%} is 1
                    teleport player to {wysciglobby.*}
                        send "&cOpusciles Arene"
                        set {arenajoin.%player%} to 0
                        
                if arg 1 is "admin":
                    player has permission: "wyscig.*"
                        send "&8=-=-=-=-&7[&8Wyscig&7]&8-=-=-=-="
                        send ""
                        send "&a/wyscig setlobby &8- &7Ustawia Lobby Wyscigow"
                        send ""
                        send "&8=-=-=-=-&7[&8Wyscig&7]&8-=-=-=-="
                
                if arg 1 is "setlobby":
                    player has permission: "wyscig.*"
                        set {wysciglobby.*} to location of player
                        send "&aUstawiles Lobby Wyscigow!"
                        
                if arg 1 is "lobby":
                    teleport player to {wysciglobby.*}
                    send "&aJestes Na Lobby!"
                    
on step light green wool:
    if {arenajoin.%player%} is 1
    apply slownes 2 to player

 

Kod bo pisze skrypt na wyścigi ślimaków

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...