Skocz do zawartości
  • 0

Generator


Nerdrod_2

Pytanie

3 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0
on load:    new Recipe "Gen"    "Gen".Recipe.setIngredient{4, 1 water bucket}    "Gen".Recipe.setIngredient{5, 1 glass}    "Gen".Recipe.setIngredient{6, 1 lava bucket}    "Gen".Recipe.setResult{1 sponge named "&e&lGenerator stone"};on break sponge:    name of event-block is "&e&lGenerator stone":        set {_loc} to location of event-block        remove {_loc} from {gens::*}on place sponge:     name of event-block is "&e&lGenerator stone":         set {_loc} to location of event-block         add {_loc} to {gens::*}         block above event-block is air:             set block above event-block to stone             stop          else:              send "&cZniszcz blok nad generatorem!" every 3 seconds:     loop {gens::*}:         block above (block at loop-value) is air:             set block above (block at loop-value) to stone
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...