Skocz do zawartości
  • 0

Skrócenie kodu


Crystal_PL
 Udostępnij

Pytanie

5 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0

Temat został przeniesiony z Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść! > Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść! do Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść! > Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
1 godzinę temu, Crystal_PL napisał:

@KrejzolekPRO Mógłbyś mi podać przykład do diamentów do Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść! kodu? 

variables:
	{s.diamond} = 5
	{s.emerald} = 10
	{w.diamond} = 25
	{w.emerlad} = 30

on break of stone:
	loop {itemy::*}:
		if chance of {s.%loop-value%}%:
			if y-coordinates of event-block < {w.%loop-value%}:
            	set {_f} to level of fortune of the player's tool+1                                                 
                set {_x} to random integer between 1 and {_f}
              	if player can't hold loop-value:
              		drop {_x} of loop-value
                else:
					give player {_x} of loop-value
                send "&7Znalazles: &6%{_x}% %loop-value%&7! Gratulacje!"
on load:
	if {itemy::*} is not set:
    	add diamond and emerald to {itemy::*}                                                          	
	

Musisz wytabować.

Edytowane przez KrejzolekPRO
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...