Skocz do zawartości
BloodyMen

walka BLOODYX-ANTY-CHEAT - skript na AntyNoKnockback [V2]

Recommended Posts

Użytkownik

Siema, na forum opublikowalem kiedys AntyNoKnock.

Oto lepsze wydanie tego skriptu.

Wymagania:

     SkQuery (PLUGIN)

     Skript (PLUGIN)

Skript dziala w 100% poprawnie! Pozdrowka!

 

DOWNLOAD:

                      

Spoiler

Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!

 

Edytowane przez BloodyMen

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
Użytkownik

Podczas testu blokowane jest chodzenie.  "apply slowness 9999 to argument 1" to blokuje poruszanie sie

 

17 godzin temu, Crystal_PL napisał:

Przetestowałem to i gdy gracz chodzi i sprawdzę mu czy ma to pisze ze nie ma. A miałem włączonego :) Jedynie dobry skrypt gdy gracz stoi w miejscu wtedy działa normalnie

 

15 godzin temu, BloodyMen napisał:

Podczas testu blokowane jest chodzenie.  "apply slowness 9999 to argument 1" to blokuje poruszanie sie

 

Sorry, znalazem błąd już powinno działać poprawnie :)

 

Łączę //xVendrome

Edytowane przez BloodyMen

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
Użytkownik
Dnia 9.01.2017 o 22:18, Cymies napisał:

A nie lepiej zeby sprawdzalo podczas otworzenia ekwipunku?

 

Dnia 10.01.2017 o 12:44, Quaczi napisał:

Jak jestem w powietrzu to mówi ze mam no knock

 

Dnia 10.01.2017 o 14:39, ry sieł napisał:

Skrypt tak naprawde jak nie może knocknąć (np. 1x1x2 dziura jakaś, albo jak latasz) to mówi że masz no knock'a :) Wiele rzeczy do poprawienia :)

 

Zacznijmy

 

a) Cymies dzieki za pomysł, przemyśle sensowe rozwiązanie go :)

b) Quaczi ok,ok w nastepnej aktualizacji dodam wszystkie instniejace w mc bloki , lecz spowoduje to wieksze lagi.

c) ry sieł tak jak powiedziałem nie da sie tego zniwelować.

 

Pozdrawiam.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
Użytkownik
Dnia 11.01.2017 o 17:25, BloodyMen napisał:

 

 

 

Zacznijmy

 

a) Cymies dzieki za pomysł, przemyśle sensowe rozwiązanie go :)

b) Quaczi ok,ok w nastepnej aktualizacji dodam wszystkie instniejace w mc bloki , lecz spowoduje to wieksze lagi.

c) ry sieł tak jak powiedziałem nie da sie tego zniwelować.

 

Pozdrawiam.

c) da się to zniwelować, sprawdasz blok przed graczem i jak nie jest to powietrze to nie knockasz :> znaczy przynajmniej ja to bym tak widział

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
Użytkownik
Dnia 15.01.2017 o 00:37, ry sieł napisał:

c) da się to zniwelować, sprawdasz blok przed graczem i jak nie jest to powietrze to nie knockasz :> znaczy przynajmniej ja to bym tak widział

ok, spróbuje to usunac ale tak jak mowie bede wprowadzał wszystkie (sensowne) propozycje do kolejnej wersji skriptu :D

 

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Żeby dodać komentarz, musisz założyć konto lub zalogować się

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą dodawać komentarze

Dodaj konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się tutaj.

Zaloguj się teraz


  • Przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników, przeglądających tę stronę.

×