Lord Loginus 8 Opublikowano 15 lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 15 lipca 2014 (edytowane) Witam, tworzę gildię, przy tworzeniu i dodawaniu graczy każdy zostaje dodany do:add player to {frakcjon.%arg 3%.member::*}gdzie "arg 3" - TAG Lecz jest problem, podczas rozwiązywania gildii nie ustawia wszystkim graczom będącym na liście:{frakcjon.%arg 3%.member::*}statusu na false...A więc napisałem taki kodzikloop {frakcjon.%{frakcjon.%player%.tag}%.member::*}:set {frakcjon.%loop-index%.status} to "false"delete {frakcjon.%arg 3%.member::*}Lecz to nie działa, da radę naprawić?(wszystkie nie wytabowane) Edytowane 15 lipca 2014 przez login989 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 KronossPL 6 Opublikowano 15 lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 15 lipca 2014 moze zamiast delete to remove from 1 i daj opóźnienie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Lord Loginus 8 Opublikowano 15 lipca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 15 lipca 2014 Ale nie w tym sens... Chodzi o to, że nie loopuje graczy z gildii i nie ustawia im {frakcjon.%loop-index%.status} na "false" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Slupik98 172 Opublikowano 15 lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 15 lipca 2014 loop {frakcjon.%{frakcjon.%player%.tag}%.member::*}: set {frakcjon.%loop-value%.status} to falsedelete {frakcjon.%arg 3%.member::*}Nie loop-index tylko loop-value, index to taka wartość, któy raz pętla już się zapętla.Poza tym nie "false" tylko false, bo false to też wartość :) xFreku 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Lord Loginus 8 Opublikowano 15 lipca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 15 lipca 2014 (edytowane) Nadal nie działa.Dodałem send "Test" to loop-valuei nie wysłało mi do nikogo. Może pierwsza linijka jest źle ? Edytowane 15 lipca 2014 przez login989 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Slupik98 172 Opublikowano 15 lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 15 lipca 2014 A może tam nie ma nikogo w tej zmiennej, albo masz literówkę, albo coś źle wpisałeś... xFreku 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Lord Loginus 8 Opublikowano 15 lipca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 15 lipca 2014 (edytowane) Nie może nie być nikogo, bo przy tworzeniu gildi mam napisane:add player to {frakcjon.%arg 3%.member::*}Zrobilem takie cos:command /pokaz [<text>]: trigger: if arg is {frakcjon.%player%.tag}: send "%{frakcjon.%arg 1%.member::*}%"I pokazuje się nick lidera, dodanego gracza. Sam sobie poradziłem, tylko jedno pytanie, nie działa mi send "jakis text" to loop-value Edytowane 15 lipca 2014 przez login989 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 PoweredDragon 1 014 Opublikowano 15 lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 15 lipca 2014 set {_nick} to loop-value parsed as playersend "jakis tekst" to {_nick} Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pytanie
Lord Loginus 8
Witam, tworzę gildię, przy tworzeniu i dodawaniu graczy każdy zostaje dodany do:
gdzie "arg 3" - TAG
Lecz jest problem, podczas rozwiązywania gildii nie ustawia wszystkim graczom będącym na liście:
statusu na false...
A więc napisałem taki kodzik
Lecz to nie działa, da radę naprawić?
(wszystkie nie wytabowane)
Edytowane przez login989Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
7 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi