Skocz do zawartości
  • 0

Loop


Lord Loginus
 Udostępnij

Pytanie

Witam, tworzę gildię, przy tworzeniu i dodawaniu graczy każdy zostaje dodany do:

add player to {frakcjon.%arg 3%.member::*}

gdzie "arg 3" - TAG

 

Lecz jest problem, podczas rozwiązywania gildii nie ustawia wszystkim graczom będącym na liście:

{frakcjon.%arg 3%.member::*}

statusu na false...

A więc napisałem taki kodzik

loop {frakcjon.%{frakcjon.%player%.tag}%.member::*}:set {frakcjon.%loop-index%.status} to "false"delete {frakcjon.%arg 3%.member::*}

Lecz to nie działa, da radę naprawić?

(wszystkie nie wytabowane)

Edytowane przez login989
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0
loop {frakcjon.%{frakcjon.%player%.tag}%.member::*}:    set {frakcjon.%loop-value%.status} to falsedelete {frakcjon.%arg 3%.member::*}

Nie loop-index tylko loop-value, index to taka wartość, któy raz pętla już się zapętla.

Poza tym nie "false" tylko false, bo false to też wartość :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

Nie może nie być nikogo, bo przy tworzeniu gildi mam napisane:

add player to {frakcjon.%arg 3%.member::*}

Zrobilem takie cos:

command /pokaz [<text>]:    trigger:        if arg is {frakcjon.%player%.tag}:            send "%{frakcjon.%arg 1%.member::*}%"

I pokazuje się nick lidera, dodanego gracza.

 

Sam sobie poradziłem, tylko jedno pytanie, nie działa mi send "jakis text" to loop-value

Edytowane przez login989
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...