Skocz do zawartości
  • 0

Samobójstwo i przyznawanie pieniędzy


Kaamil3cz3k
 Udostępnij

Pytanie

Witam. Mam problem z poniższym skryptem, a mianowicie gdy gracz popełni samobójstwo poprzez np. zabicie się łukiem to dostaje za to pieniądze. Jak to naprawić? (Poprzez komendy /sucide, /kill gracz nie dostaje pieniędzy.)

 
variables:
    {money.%player%} = 0
    
command /money [<text>]:
    aliases: kasa, hajs, pieniadze, bank, balanace, bal, ebal, emoney, ebalance, essentials:bal, essentials:money, essentials:balance
    trigger:
        send "&8&l&m=======&r &6&lBlackSquad &8&l&m======="
        send "&7W banku masz &6%{money.%player%}%&7$" 
        
on death:
    attacker is a player:
        victim is not a player:
            set {kasa} to a random integer between 1 and 50
            send "&6BlackSquad &8» &7Zabiles &6%type of victim%&7 i znalazles &6%{kasa}%&7$" to attacker
            add {kasa} to {money.%attacker%}
            stop
        else:
            set {kasa} to a random integer between 50 and 150
            send "&6BlackSquad &8» &7Zabiles &6%name of victim%&7 i znalazles &6%{kasa}%&7$" to attacker
            add {kasa} to {money.%attacker%}
            stop
	

 

Edytowane przez Kaamil3cz3k
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0

variables:
    {money.%player%} = 0
    
command /money [<text>]:
    aliases: kasa, hajs, pieniadze, bank, balanace, bal, ebal, emoney, ebalance, essentials:bal, essentials:money, essentials:balance
    trigger:
        send "&8&l&m=======&r &6&lBlackSquad &8&l&m======="
        send "&7W banku masz &6%{money.%player%}%&7$" 
        
on death:
    if "%player%" is "%attacker%":
        stop
    attacker is a player:
        victim is not a player:
            set {kasa} to a random integer between 1 and 50
            send "&6BlackSquad &8» &7Zabiles &6%type of victim%&7 i znalazles &6%{kasa}%&7$" to attacker
            add {kasa} to {money.%attacker%}
            stop
        else:
            set {kasa} to a random integer between 50 and 150
            send "&6BlackSquad &8» &7Zabiles &6%name of victim%&7 i znalazles &6%{kasa}%&7$" to attacker
            add {kasa} to {money.%attacker%}
            stop

teraz powinno być tak jak chcesz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...