Witam. Mam problem z poniższym skryptem, a mianowicie gdy gracz popełni samobójstwo poprzez np. zabicie się łukiem to dostaje za to pieniądze. Jak to naprawić? (Poprzez komendy /sucide, /kill gracz nie dostaje pieniędzy.)
variables:
{money.%player%} = 0
command /money [<text>]:
aliases: kasa, hajs, pieniadze, bank, balanace, bal, ebal, emoney, ebalance, essentials:bal, essentials:money, essentials:balance
trigger:
send "&8&l&m=======&r &6&lBlackSquad &8&l&m======="
send "&7W banku masz &6%{money.%player%}%&7$"
on death:
attacker is a player:
victim is not a player:
set {kasa} to a random integer between 1 and 50
send "&6BlackSquad &8» &7Zabiles &6%type of victim%&7 i znalazles &6%{kasa}%&7$" to attacker
add {kasa} to {money.%attacker%}
stop
else:
set {kasa} to a random integer between 50 and 150
send "&6BlackSquad &8» &7Zabiles &6%name of victim%&7 i znalazles &6%{kasa}%&7$" to attacker
add {kasa} to {money.%attacker%}
stop
Pytanie
Kaamil3cz3k 9
Witam. Mam problem z poniższym skryptem, a mianowicie gdy gracz popełni samobójstwo poprzez np. zabicie się łukiem to dostaje za to pieniądze. Jak to naprawić? (Poprzez komendy /sucide, /kill gracz nie dostaje pieniędzy.)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
3 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi