xPatrykPlayX 2 Opublikowano 23 listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 23 listopada 2016 Witam mam skrypt taki: command /dajskrzynie [<player>] [<player>]: permission: daj.skrzynie trigger: give player chest named "&6&lSkrzynka" I jak dodac ze trzeba wpisac /dajskrzynie NICK bo ja daje /dajskrzynie to daje mi a innemu graczu jak dam /dajskrzynie TEST to tez daje mi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 PEPQ65 49 Opublikowano 23 listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 23 listopada 2016 give player-arg chest named "&6&lSkrzynka" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 xPatrykPlayX 2 Opublikowano 23 listopada 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 23 listopada 2016 5 minut temu, PEPQ65 napisał: give player-arg chest named "&6&lSkrzynka" Nie dziala wyskakuja bledy.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Gość Ewald Opublikowano 23 listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 23 listopada 2016 Moglbys podac jakie. Pozdro. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 xPatrykPlayX 2 Opublikowano 23 listopada 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 23 listopada 2016 Prosze skryppt caly on place of chest: if name of player's tool is "&6&lSkrzynka": set block to air send "&4&lLosowanie itemow..." wait 2 second chance of 100%: give player 1 beacon send "&1&lBRAWO! &1B&2E&4A&6C&bO&5N" send "&2&lWylosowales &1B&2E&4A&6C&bO&5N&3A!" give player 1 paper named "VOUCHER" send "&2&lWylosowales voucher" command /dajskrzynie [<player>]: permission: daj.skrzynie trigger: give player-arg chest named "&6&lSkrzynka" I jest bug jak sie skrzynie kladzie to ona sie nie usuwa z EQ i wogole komenda "dajskrzynie" nie dziala abledow podcczas reload serwera nie ma .. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 ICD10 44 Opublikowano 23 listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 23 listopada 2016 (edytowane) Jak takie syfy robicie, to co się dziwicie. Wymaga pluginu Skript i skQuery: on rightclick: if player is holding chest named "&9Chroma Case II": remove 1 chest named "&9Chroma Case II" from the player chance of 50%: open chest with 1 row named "&9Chroma Case II" to player wait 1 tick format slot 4 of player with 1 of diamond named "Diament ze skrzynki" to close then run "give %player% diamond" chance of 50%: open chest with 1 row named "&9Chroma Case II" to player wait 1 tick format slot 4 of player with 1 of emerald named "Szmaragd ze skrzynki" to close then run "give %player% diamond" else: stop command /dajskrzynie [<player>]: permission: daj.skrzynie trigger: give player-arg chest named "&9Chroma Case II" on place of a chest: if event-block is chest named "&9Chroma Case II": cancel event else: stop Edytowane 23 listopada 2016 przez ICD10 Zamieniłem player na player-arg. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 xPatrykPlayX 2 Opublikowano 23 listopada 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 23 listopada 2016 15 minut temu, ICD10 napisał: Jak takie syfy robicie, to co się dziwicie. Wymaga pluginu Skript i skQuery: on rightclick: if player is holding chest named "&9Chroma Case II": remove 1 chest named "&9Chroma Case II" from the player chance of 50%: open chest with 1 row named "&9Chroma Case II" to player wait 1 tick format slot 4 of player with 1 of diamond named "Diament ze skrzynki" to close then run "give %player% diamond" chance of 50%: open chest with 1 row named "&9Chroma Case II" to player wait 1 tick format slot 4 of player with 1 of emerald named "Szmaragd ze skrzynki" to close then run "give %player% diamond" else: stop command /dajskrzynie [<player>]: permission: daj.skrzynie trigger: give player-arg chest named "&9Chroma Case II" on place of a chest: if event-block is chest named "&9Chroma Case II": cancel event else: stop Ale pisalem ci pod tematem ze ma sie losowac itemy kurde jak np Case Opening 2.0.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 ICD10 44 Opublikowano 23 listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 23 listopada 2016 5 minut temu, ZAHA napisał: Ale pisalem ci pod tematem ze ma sie losowac itemy kurde jak np Case Opening 2.0.. Chyba sobie żartujesz człowieku, większe wymagania stawiaj od ludzi. Raz, że nie wiem czym jest case Opening 2.0, a dwa, że nie widzę w czym, twój (nie działający zresztą) skrypt miałby być lepszy od tego, co ja zaproponowałem. Bo jedyne co potrafisz to narzekać, jak jakiś szczeniak - a nie jesteś łaska nawet podać dokładnego opisu tego, czego potrzebujesz. Ano, składanie zdań to wiedza ze szkoły podstawowej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 xPatrykPlayX 2 Opublikowano 23 listopada 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 23 listopada 2016 12 minut temu, ICD10 napisał: Chyba sobie żartujesz człowieku, większe wymagania stawiaj od ludzi. Raz, że nie wiem czym jest case Opening 2.0, a dwa, że nie widzę w czym, twój (nie działający zresztą) skrypt miałby być lepszy od tego, co ja zaproponowałem. Bo jedyne co potrafisz to narzekać, jak jakiś szczeniak - a nie jesteś łaska nawet podać dokładnego opisu tego, czego potrzebujesz. Ano, składanie zdań to wiedza ze szkoły podstawowej. To juz wyjasniam. Skrypt ma polegac ze jest animacja otwierania skrzynki ze itemy przelatuja w skrzynce Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 -+RoNiN+- 11 Opublikowano 23 listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 23 listopada 2016 Tu nie chodzi o to.... Napisz że temat do zamknięcia, po czym napisz na zleceniu i wątpie żeby za friko ktoś się bawił w animacje skrzynki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 febbe 46 Opublikowano 23 listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 23 listopada 2016 1 godzinę temu, -+RoNiN+- napisał: Tu nie chodzi o to.... Napisz że temat do zamknięcia, po czym napisz na zleceniu i wątpie żeby za friko ktoś się bawił w animacje skrzynki Ale... przecież już jest taki skrypt i to dobrze zoptymalizowany: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pytanie
xPatrykPlayX 2
Witam mam skrypt taki:
command /dajskrzynie [<player>] [<player>]:
permission: daj.skrzynie
trigger:
give player chest named "&6&lSkrzynka"
I jak dodac ze trzeba wpisac /dajskrzynie NICK bo ja daje /dajskrzynie to daje mi a innemu graczu jak dam /dajskrzynie TEST to tez daje mi
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
10 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi