RickPlayingPL 130 Opublikowano 10 lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 10 lipca 2014 Mam takie pytanie, czy da sie popchnac entity w zgledem w jakim kierunku patrzy? on spawn: loop x times: push the entity in direction of entity with speed 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 SzymnYo ~ KoYGeR 69 Opublikowano 10 lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 10 lipca 2014 push the entity forward ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 ZiomuuSss 8 Opublikowano 10 lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 10 lipca 2014 Wydaje mi sie ze push the entity horizontally forwards tak działa, ale nie mam pewności. Sprawdź sam :) Wypieszczone z mojej Xperii. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 ZiomuuSss 8 Opublikowano 10 lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 10 lipca 2014 Oups, pierwsz :D Wypieszczone z mojej Xperii. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 RickPlayingPL 130 Opublikowano 10 lipca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 10 lipca 2014 push the entity forward ...Popycha go do przodu ;-; Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 ZiomuuSss 8 Opublikowano 10 lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 10 lipca 2014 Tak, do przodu w stronę w którą się patrzy. Chyba o to ci chodziło :) Wypieszczone z mojej Xperii. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 RickPlayingPL 130 Opublikowano 10 lipca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 10 lipca 2014 Tak, do przodu w stronę w którą się patrzy. Chyba o to ci chodziło :) Wypieszczone z mojej Xperii.Tam gdzie patrzy... jak gracz patrzy do gory to zeby go popychalo do gory Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 ZiomuuSss 8 Opublikowano 10 lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 10 lipca 2014 Nie mam pojęcia w takim razie, i nie jestem nawet pewny, czy takie coś jest możliwe Wypieszczone z mojej Xperii. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 RickPlayingPL 130 Opublikowano 10 lipca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 10 lipca 2014 Nie mam pojęcia w takim razie, i nie jestem nawet pewny, czy takie coś jest możliwe Wypieszczone z mojej Xperii.Narazie znalazlem sposob:on rightclick holding a stick: shoot a pig from player at speed 0.1 loop entities in radius 2 around the player: set {r-swinia.attacker.%loop-entity%} to playeron spawn: entity is pig push the entity in direction of {r-swinia.attacker.%entity%} at speed 0.2Tylko ze to popycha ja w tam gdzie patrzy, wiec jak popatrze gdzies indziej to ona tam leci, nie da sie jakos zapisac zmiennej tam gdzie sie gracz patrzy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 ZiomuuSss 8 Opublikowano 10 lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 10 lipca 2014 Tam gdzie sie gracz patrzy mozna zapisać uzywajac targeted block lub lokacji gracza (zapisuje tez gdzie sie gracz patrzy) Wypieszczone z mojej Xperii. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pytanie
RickPlayingPL 130
Mam takie pytanie, czy da sie popchnac entity w zgledem w jakim kierunku patrzy?
on spawn:
loop x times:
push the entity in direction of entity with speed 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
9 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi