Flojd 1 Opublikowano 2 listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 2 listopada 2016 Witam Staram sie stworzyć licznik wykopanego Stone dla każdego gracza bez rankingów itp tylko chciał bym jedną komende /stone - która pokazywała by ilosc wykopanego Stone przez danego gracza w całości Czy potrzebuję jakiejs bazy danych do tego co zapisywała by wykopany kamień przez każdego gracza ? Zaczołem tak i utknołem... on first join: set {stone::%player%} to 0 on mine stone: add 1 to {stone::%player%} proszę o pomoc i z góry dziękuje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 CuttingChipset 355 Opublikowano 2 listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 2 listopada 2016 Jeśli nic nie grzebałeś w configu co do zapisywania zmiennych, to są one w pliku variables.csv, generowanym automatycznie. Czyli nie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Flojd 1 Opublikowano 2 listopada 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 2 listopada 2016 tylko jak napisać taki skript, nie mam pomysłu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Nieaktywny Opublikowano 2 listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 2 listopada 2016 on join: if {stone::%player%} is not set: set {stone::%player%} to 0 on mine of stone: add 1 to {stone::%player%} command /stone: trigger: send "&7> &fWykopales juz &e%{stone::%player%}% &fstone!" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 boleknowak 957 Opublikowano 2 listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 2 listopada 2016 Warto dodać na samym początku variables: (Tab){stone::%player%} = 0 //kod Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Flojd 1 Opublikowano 2 listopada 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 2 listopada 2016 dzięki, wy to macie głowy do tego już widze, każdy wykopany kamien zapisuje sie w pliku variables, czy plik nie bedzie za duży z czasem ? 4 minuty temu, boleknowak napisał: Warto dodać na samym początku variables: (Tab){stone::%player%} = 0 //kod co to dodaje ? sory za nobskie pytania ale staram sie cos nauczyc linijka po linijce xd Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Nieaktywny Opublikowano 2 listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 2 listopada 2016 (edytowane) 4 godziny temu, boleknowak napisał: Warto dodać na samym początku variables: (Tab){stone::%player%} = 0 //kod Nie ma potrzeby zamieszczania takiego czegoś, jeśli już wykonujemy w wydarzeniu On join warunek, który w razie gdy zmienna nie jest ustawiona zamienia ją na zero. Oczywiście przy takim rozwiązaniu skrypt powinien zostać załadowany zanim gracze zaczną korzystać z jego funkcji, aby zmienna została poprawnie ustawiona. Edytowane 2 listopada 2016 przez Nieaktywny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 EnderAdam 10 Opublikowano 11 listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 11 listopada 2016 Taki Skrypcik variables: [Tab]{stone.%player%} = 0 on mine of stone: [tab]add 1 to {stone.%player%} command /Stone: [tab]trigger: [2taby]send "&8>> &eTwoj Wykopany stone to: &e&l %{stone.%player%}% " [2taby]{stone.%player%} is 50: [2taby]send "&8>> &eWykopaleś już 50 Stone!" [2taby]{stone.%player%} is 150: [2taby]send "&8>> &eWykopaleś już 150 Stone!" [2taby]{stone.%player%} is 200: [2taby]send "&8>> &eWykopaleś już 200 Stone!" Rozwijaj se Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pytanie
Flojd 1
Witam
Staram sie stworzyć licznik wykopanego Stone dla każdego gracza bez rankingów itp tylko chciał bym jedną komende
/stone - która pokazywała by ilosc wykopanego Stone przez danego gracza w całości
Czy potrzebuję jakiejs bazy danych do tego co zapisywała by wykopany kamień przez każdego gracza ?
Zaczołem tak i utknołem...
on first join:
set {stone::%player%} to 0
on mine stone:
add 1 to {stone::%player%}
proszę o pomoc i z góry dziękuje
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
7 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi