Skocz do zawartości
  • 0

Licznik wykopanego Stone


Flojd
 Udostępnij

Pytanie

Witam

Staram sie stworzyć licznik wykopanego Stone dla każdego gracza bez rankingów itp tylko chciał bym jedną komende

/stone - która pokazywała by ilosc wykopanego Stone przez danego gracza w całości

Czy potrzebuję jakiejs bazy danych do tego co zapisywała by wykopany kamień przez każdego gracza ?

Zaczołem tak i utknołem...

on first join:
        set {stone::%player%} to 0
        
on mine stone:
        add 1 to {stone::%player%}

 

proszę o pomoc i z góry dziękuje

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0
on join:
	if {stone::%player%} is not set:
		set {stone::%player%} to 0
on mine of stone:
	add 1 to {stone::%player%}
command /stone:
	trigger:
		send "&7> &fWykopales juz &e%{stone::%player%}% &fstone!"

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

dzięki, wy to macie głowy do tego :)

już widze, każdy wykopany kamien zapisuje sie w pliku variables, czy plik nie bedzie za duży z czasem ?

4 minuty temu, boleknowak napisał:

Warto dodać na samym początku

variables:

(Tab){stone::%player%} = 0

//kod

co to dodaje ?

sory za nobskie pytania ale staram sie cos nauczyc linijka po linijce xd

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
4 godziny temu, boleknowak napisał:

Warto dodać na samym początku

variables:

(Tab){stone::%player%} = 0

//kod

Nie ma potrzeby zamieszczania takiego czegoś, jeśli już wykonujemy w wydarzeniu On join warunek, który w razie gdy zmienna nie jest ustawiona zamienia ją na zero.
Oczywiście przy takim rozwiązaniu skrypt powinien zostać załadowany zanim gracze zaczną korzystać z jego funkcji, aby zmienna została poprawnie ustawiona.

Edytowane przez Nieaktywny
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

Taki Skrypcik :)

variables:

[Tab]{stone.%player%} = 0

 

on mine of stone:

[tab]add 1 to {stone.%player%}

 

command /Stone:

[tab]trigger:

[2taby]send "&8>> &eTwoj Wykopany stone to: &e&l %{stone.%player%}% "

[2taby]{stone.%player%} is 50:

[2taby]send "&8>> &eWykopaleś już 50 Stone!"

[2taby]{stone.%player%} is 150:

[2taby]send "&8>> &eWykopaleś już 150 Stone!"

[2taby]{stone.%player%} is 200:

[2taby]send "&8>> &eWykopaleś już 200 Stone!"

 

Rozwijaj se :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...