warpath124 8 Opublikowano 10 marca 2014 Udostępnij Opublikowano 10 marca 2014 Proszę o pomoc jak zrobić np. naprawianie się narzędzi po kliknięciu jakiegoś przycisku lub aby wogóle sie nie niszczyły Oraz mam np. zmienną {kasa.%player%} i robię sklepy przez komendy/tabliczki to jak zrobić coś typuif {kasa.%player%} = 4000+ lub coś w tym stylu bo jak wpisze 4000 to trzeba mieć równo 4000 ;/ a jak tego nie wpisze to można mieć na - Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 theneuetimes 522 Opublikowano 10 marca 2014 Udostępnij Opublikowano 10 marca 2014 If {kasa.%player%} is greater than 3999: warpath124 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 piratjsk 699 Opublikowano 10 marca 2014 Udostępnij Opublikowano 10 marca 2014 if {kasa.%player%} >= 4000:if {kasa.%player%} is more than or equal to 4000: JejaMo i warpath124 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 warpath124 8 Opublikowano 10 marca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 10 marca 2014 Dziękuje, a jak mógłbym zrobić z tymi narzędziami :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Patek 189 Opublikowano 28 marca 2014 Udostępnij Opublikowano 28 marca 2014 every 1 seconds: loop all players: repair tool of the loop-player Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pytanie
warpath124 8
Proszę o pomoc jak zrobić np. naprawianie się narzędzi po kliknięciu jakiegoś przycisku lub aby wogóle sie nie niszczyły
Oraz mam np. zmienną {kasa.%player%} i robię sklepy przez komendy/tabliczki to jak zrobić coś typu
if {kasa.%player%} = 4000+ lub coś w tym stylu bo jak wpisze 4000 to trzeba mieć równo 4000 ;/ a jak tego nie wpisze to można mieć na -
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
4 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi