Skocz do zawartości
  • 0

LWC na skrzynce


sula008
 Udostępnij

Pytanie

6 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0
command /cprivate:    trigger:        set {privating.%player%} to true        send "&aMozesz zabezpieczyc skrzynie"on click on chest:    {privating.%player%} is true:        cancel event        {private.%location of clicked block%} is set:            send "&cTa skrzynia jest juz zabezpieczona!"            stop        set {private.%location of clicked block%} to player        send "&aPomyslnie zabezpieczono skrzynie"on break chest:    {private.%location of event-block%} is player:        delete {private.%location of event-block%}        send "&aUsunales prywatna skrzynie!"        stop    cancel event    send "&cNie mozesz zniszczyc nie swojej skrzyni!"on rightclick on chest:    {private.%location of event-block%} is player:        stop    cancel event    send "&cTa skrzyna jest zabezpieczona!"
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
command /cprivate:    trigger:        set {privating.%player%} to true        send "&aMozesz zabezpieczyc skrzynie"on click on chest:    {privating.%player%} is true:        cancel event        set {privating.%player%} to false        {private.%location of clicked block%::*} is set:            send "&cTa skrzynia jest juz zabezpieczona!"            stop        add player to {private.%location of clicked block%::*}        set {owner.%location of clicked block%} to player        send "&aPomyslnie zabezpieczono skrzynie"on break chest:    {owner.%location of event-block%} is player:        delete {private.%location of event-block%::*}        delete {owner.%location of event-block%}        send "&aUsunales prywatna skrzynie!"        stop    cancel event    send "&cNie mozesz zniszczyc nie swojej skrzyni!"on rightclick on chest:    {private.%location of event-block%::*} contains player:        stop    cancel event    send "&cTa skrzyna jest zabezpieczona!"Like it :D
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

Albo z klikaniem:

 

command /cinvite [<text&gt]:    trigger:        set {adding.%player%} to arg 1 parsed as playeron click on chest:    {privating.%player%} is true:        cancel event		set {privating.%player%} to false        {private.%location of clicked block%::*} is set:            send "&cTa skrzynia jest juz zabezpieczona!"            stop        add player to {private.%location of clicked block%::*}        set {owner.%location of clicked block%} to player        send "&aPomyslnie zabezpieczono skrzynie"    {adding.%player%} is set:        {owner.%location of clicked block%} is player:            add {adding.%player%} to {private.%location of clicked block%::*}
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...