Skocz do zawartości
  • 0

Villager


DragonSk
 Udostępnij

Pytanie

Witam Pracuje nad questem od villagera lecz on ucieka od miejsca spawnu i to jest problem mogę nałożyć na niego effect sollownes ale i tak gracze go ruszają mam kod:

command /Villager:
    Trigger:
        spawn 1 villager at location of player
        set {Drwal} to rounded location of spawned entity
        while spawned entity exists:
        wait 4 second
        teleport spawned entity to {Drwal}

 

Ale mam server z kompa i ma 2gb i wywala server jest to za szybki kod jak go spowolnić? i potrzeba dodatków ? Ps za każdy działający daje like :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0

jaki za szybki, jak tu sie nic nie dzieje ;_;

command /Villager:
	Trigger:
		spawn 1 villager at location of player
		set name of last spawned entity to "Drwal"
		set {Drwal} to location of player

every second:
	loop all villagers:
		name of loop-entity is "Drwal":
			teleport loop-entity to {Drwal} 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...