Skocz do zawartości
  • 0

Zapętlanie w nieskończnonść


krfcm
 Udostępnij

Pytanie

6 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0

błąd w 1 linijce

while 1 is 1:
 if {process.nieskonczonosc} is not set:
   set {process.nieskonczonosc} to ""
   broadcast "cos"
   wait {@czas} second
   broadcast "cos"
   wait a tick
   clear {process.nieskonczonosc}

Edytowane przez krfcm
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

@UP

Błąd jest w tym, że on 'while 1 is 1' używa jako wydarzenia, a zapętlanie while'em jest warunkiem :f

on join:    while 1 is 1:        {process.nieskonczonosc} is not set:            set {process.nieskonczonosc} to ""            #kod do wykonania            wait a tick            clear {process.nieskonczonosc}
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

Teraz takie pytanie, czy to w przypadku broadcasta nie będzie się zapętlać gdy wejdzie każdy gracz np.

1 gracz na serwerze 1 zapętlenie wiadomości

2 gracz 2 zapętlenie itd.

jak będzie 20 graczy 20 zapętleń i spam na czasie

 

Ale na komendę to będzie dobre.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...