Skocz do zawartości
  • 0

Drop z kamienia i mobów | Stoniarki


Impression
 Udostępnij

Pytanie

Mógłby mi ktoś napisać skrypt na drop z kamienia i mobów?

Kamień:
Złoto: 15%
EXP: 50%
Żelazo: 20%
Diament: 13%
Węgiel: 30%
Emerald: 20%
NetherStar: 2%
Obsydian: 3%
Skała Macierzysta (bedrock): 1%
Kula szlamu: 35%
Pałka Blaze: 20%

Moby:

Samorodek złota: 50%
Żelazo: 30%
Złoto: 50%
Węgiel: 50%
Kula szlamu: 35%
 

Można też podać config otherdrops. Bez żadnych wiadomości a'la "wydropiłeś węgiel", po prostu item ma wypadać, nie trafiać do EQ.

 

 

Kolejnym skryptem będzie skrypt na stoniarki, nie trzeba chyba wiele tłumaczyć

Edytowane przez Myszak
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0

Masz Drop ze Stone (z mobow nie umiem zrobic):

Spoiler

# Skrypt Na Zlecenie Myszak

on break stone:
    if player has permission "drop.stone":
        chance of 15%:
            drop gold ingot
            stop
        chance of 50%:
            execute console command "bukkit:xp 5 %player%"
            send "&6>> &4Otrzymales Expa!" # Uslun Ta Linijke Jak Nie Chcesz Miec Wiadomosci Jak Dropi Exp
            stop
        chance of 20%:
            drop iron ingot
            stop
        chance of 13%:
            drop diamond
            stop
        chance of 30%:
            drop coal
            stop
        chance of 21%:
            drop emerald
            stop
        chance of 2%:
            drop nether star
            stop
        chance of 3%:
            drop obsidian
            stop
        chance of 1%:
            drop bedrock
            stop
        chance of 35%:
            drop slimeball
            stop
        chance of 19%:
            drop blaze rod
            stop

on break stone:
    loop all players:
        if {stonedrop.%loop-player%} is 0:
            cancel event
            set block to air

command /stonedrop [<text>]:
    permission: drop.cmd
    permission message: &6>> &4Brak Uprawnien!
    trigger:
        if arg 1 is not set:
            send "&6>> &3/stonedrop ON/OFF" # Jak Zniszczysz Stone To Czy Ma Wypadac Cobblestone
            stop
        if arg 1 is "on":
            loop all players:
                set {stonedrop.%loop-player%} to 1
                send "&6>> &4Wlaczyles Drop Cobblestone"
        if arg 1 is "off":
            loop all players:
                set {stonedrop.%loop-player%} to 0
                send "&6>> &4Wylaczyles Drop Cobblestone"                

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...