GlobooX 45 Opublikowano 5 lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 5 lipca 2014 Witam, jak szybko sprawdzić ilość graczy w danym regionie WG?Miałem dodawanie do zmiennej {ilość.graczy} jednego pkt co sekund lecz to STRASZNIE lagowało..Jak inaczej sprawdzić ilość graczy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 krfcm 3 Opublikowano 5 lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 5 lipca 2014 Podaj cały skrypt. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 GlobooX 45 Opublikowano 5 lipca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 5 lipca 2014 Podaj cały skrypt. every 20 ticks: loop all players: loop-player is in region "end_game": add 1 to {end.liczbagraczy} broadcast "%{end.liczbagraczy}%" set {end.liczbagraczy} to 0Przy dużej ilości graczy skrypt nie wyrabia i LAGUJE niemiłosiernie.. Ps: mam też takie coś set {total.online} to number of all players in world "world2"Setuje zmienną do ilości osób na danym świecie.. ale jak sprawdzać w regionie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Bawełniaty 30 Opublikowano 6 lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 6 lipca 2014 commnd /gracze [<text>]: permission: sprawdzanie.graczy permission message: Nie posiadasz uprawnień trigger: arg 1 is set: loop all players: loop player is in region "%arg 1%": add 1 to {_gracze} add player to {gracze::*} send "Na regionie '%arg 1%', jest %{_gracze}% (%{gracze::*}%) else: stop arg 1 is not set: send "Zastosowanie: /gracze region"Wysyłane z mojego LG-E405 za pomocą Tapatalk 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 GlobooX 45 Opublikowano 6 lipca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 6 lipca 2014 commnd /gracze [<text>]: permission: sprawdzanie.graczy permission message: Nie posiadasz uprawnień trigger: arg 1 is set: loop all players: loop player is in region "%arg 1%": add 1 to {_gracze} add player to {gracze::*} send "Na regionie '%arg 1%', jest %{_gracze}% (%{gracze::*}%) else: stop arg 1 is not set: send "Zastosowanie: /gracze region"Wysyłane z mojego LG-E405 za pomocą Tapatalk 2 Takie coś miałem.. Chcę coś innego aby nie lagowało.. Skrytp nie wyrabia jeśli sprawdzanie jest co 1 ticka. Jeśli na servie jest +20 graczy skrypt nie zdąża obliczać i LAGUJE Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 GlobooX 45 Opublikowano 7 lipca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 7 lipca 2014 @ref Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 PoweredDragon 1 014 Opublikowano 7 lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 7 lipca 2014 commnd /gracze [<text>]: permission: sprawdzanie.graczy permission message: Nie posiadasz uprawnie� trigger: arg 1 is set: loop all players: loop player is in region "%arg 1%": delete {gracze::*} delete {_gracze} add 1 to {_gracze} add loop-player to {gracze::*} send "Na regionie '%arg 1%', jest %{_gracze}% (%{gracze::*}%) else: stop arg 1 is not set: send "Zastosowanie: /gracze region" Takie coś miałem.. Chcę coś innego aby nie lagowało.. Skrytp nie wyrabia jeśli sprawdzanie jest co 1 ticka. Jeśli na servie jest +20 graczy skrypt nie zdąża obliczać i LAGUJEAle ten skrypt nic nie sprawdza co jednego ticka >.< To nie ma prawa lagować na serwie, do którego przypisane jest więcej niż 512 MB ramu... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 GlobooX 45 Opublikowano 7 lipca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 7 lipca 2014 commnd /gracze [<text>]: permission: sprawdzanie.graczy permission message: Nie posiadasz uprawnie� trigger: arg 1 is set: loop all players: loop player is in region "%arg 1%": delete {gracze::*} delete {_gracze} add 1 to {_gracze} add loop-player to {gracze::*} send "Na regionie '%arg 1%', jest %{_gracze}% (%{gracze::*}%) else: stop arg 1 is not set: send "Zastosowanie: /gracze region" Ale ten skrypt nic nie sprawdza co jednego ticka >.< To nie ma prawa lagować na serwie, do którego przypisane jest więcej niż 512 MB ramu... Jezus maria :D Ja właśnie POTRZEBUJE CZEGOŚ CO SPRAWDZA CO 1 ticka. Ale nie takie dodawanie jak wyżej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pytanie
GlobooX 45
Witam, jak szybko sprawdzić ilość graczy w danym regionie WG?
Miałem dodawanie do zmiennej {ilość.graczy} jednego pkt co sekund lecz to STRASZNIE lagowało..
Jak inaczej sprawdzić ilość graczy?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
7 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi