Skocz do zawartości
  • 0

Sprawdzanie ilosci graczy w regionie


GlobooX
 Udostępnij

Pytanie

7 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0

Podaj cały skrypt.

 

every 20 ticks:    loop all players:        loop-player is in region "end_game":            add 1 to {end.liczbagraczy}             broadcast "%{end.liczbagraczy}%"    set {end.liczbagraczy} to 0

Przy dużej ilości graczy skrypt nie wyrabia i LAGUJE niemiłosiernie..

Ps: mam też takie coś 

set {total.online} to number of all players in world "world2"

Setuje zmienną do ilości osób na danym świecie.. ale jak sprawdzać w regionie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
commnd /gracze [<text&gt]:	permission: sprawdzanie.graczy	permission message: Nie posiadasz uprawnień	trigger:		arg 1 is set:			loop all players:				loop player is in region "%arg 1%":					add 1 to {_gracze}					add player to {gracze::*}					send "Na regionie '%arg 1%', jest %{_gracze}% (%{gracze::*}%)				else:					stop		arg 1 is not set:			send "Zastosowanie: /gracze region"
Wysyłane z mojego LG-E405 za pomocą Tapatalk 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
commnd /gracze [<text&gt]:	permission: sprawdzanie.graczy	permission message: Nie posiadasz uprawnień	trigger:		arg 1 is set:			loop all players:				loop player is in region "%arg 1%":					add 1 to {_gracze}					add player to {gracze::*}					send "Na regionie '%arg 1%', jest %{_gracze}% (%{gracze::*}%)				else:					stop		arg 1 is not set:			send "Zastosowanie: /gracze region"
Wysyłane z mojego LG-E405 za pomocą Tapatalk 2

 

 

 

Takie coś miałem.. Chcę coś innego aby nie lagowało.. Skrytp nie wyrabia jeśli sprawdzanie jest co 1 ticka. Jeśli na servie jest +20 graczy skrypt nie zdąża obliczać i LAGUJE

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
commnd /gracze [<text&gt]:   permission: sprawdzanie.graczy   permission message: Nie posiadasz uprawnie�   trigger:	   arg 1 is set:		   loop all players:			   loop player is in region "%arg 1%":                   delete {gracze::*}                   delete {_gracze}				   add 1 to {_gracze}				   add loop-player to {gracze::*}				   send "Na regionie '%arg 1%', jest %{_gracze}% (%{gracze::*}%)			   else:				   stop	   arg 1 is not set:		   send "Zastosowanie: /gracze region"

 

Takie coś miałem.. Chcę coś innego aby nie lagowało.. Skrytp nie wyrabia jeśli sprawdzanie jest co 1 ticka. Jeśli na servie jest +20 graczy skrypt nie zdąża obliczać i LAGUJE

Ale ten skrypt nic nie sprawdza co jednego ticka >.< To nie ma prawa lagować na serwie, do którego przypisane jest więcej niż 512 MB ramu...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

 

commnd /gracze [<text&gt]:   permission: sprawdzanie.graczy   permission message: Nie posiadasz uprawnie�   trigger:	   arg 1 is set:		   loop all players:			   loop player is in region "%arg 1%":                   delete {gracze::*}                   delete {_gracze}				   add 1 to {_gracze}				   add loop-player to {gracze::*}				   send "Na regionie '%arg 1%', jest %{_gracze}% (%{gracze::*}%)			   else:				   stop	   arg 1 is not set:		   send "Zastosowanie: /gracze region"

 

Ale ten skrypt nic nie sprawdza co jednego ticka >.< To nie ma prawa lagować na serwie, do którego przypisane jest więcej niż 512 MB ramu...

 

 

 

Jezus maria :D

Ja właśnie POTRZEBUJE CZEGOŚ CO SPRAWDZA CO 1 ticka.

Ale nie takie dodawanie jak wyżej

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...