Skocz do zawartości
  • 0

Problem z if amount


_SmileCraft_
 Udostępnij

Pytanie

Witam mam taki skrypt:

command /itemy:
	trigger:
		open chest with 3 row named "&c&lItemy na gildie" to player
		# KOWADLA
		if amount of anvil in player's enderchest is 64:
			format slot 0 of player with 160:5 named " " to be unstealable
		else:
			format slot 0 of player with red glass pane named " " to be unstealable
		if player has 64 anvil:
			format slot 0 of player with 160:5 named " " to be unstealable
		else:
			format slot 0 of player with red glass pane named " " to be unstealable

I nie dziala mi dokładnie:

		if amount of anvil in player's enderchest is 64:
			format slot 0 of player with 160:5 named " " to be unstealable
		else:
			format slot 0 of player with red glass pane named " " to be unstealable

Gdy otwiera mi sie gui a mam 64 kowadla w enderchest to nie zmienia mi szyby na zielona.

Z góry dziekuję za pomoc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0
command /itemy:
	trigger:
		set {_ec} to amount of anvil in player's enderchest
		set {_i} to amount of anvil in player's inventory
		open chest with 3 row named "&c&lItemy na gildie" to player
		# KOWADLA
		if {_ec} >= 64:
			format slot 0 of player with lime glass pane named " " to be unstealable
		else if {_i} >= 64:
			format slot 0 of player with lime glass pane named " " to be unstealable
		else:
			format slot 0 of player with red glass pane named " " to be unstealable

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...