Skocz do zawartości
  • 0

Nie działa/nie wiem jak to zrobić


Lord Loginus
 Udostępnij

Pytanie

Witam, chcę aby skrzynie nazwana &7Skrzynia można było otwierać tylko kluczem nazwanym &2Klucz, lecz jak to robie, to albo można otwierać skrzynie (nawet taką nie nazwaną) tylko kluczem, albo da się otwierać wszystkim, tylko nie kluczem.

options:    nazwa-klucza: &2Klucz    nazwa-skrzyni: &7Skrzyniaon rightclick on chest:    if name of player's tool is "{@nazwa-klucza":        if player has permission "skrzynia.klucz":            if chest's name is "{@nazwa-skrzyni}":                open clicked block            else:                send "Musisz posiadać klucz" to player                cancel event        else:            send "Nie masz uprawnien!" to player            cancel event                command /daj:    trigger:        give blaze rod named "{@nazwa-klucza}" to player        give chest named "{@nazwa-skrzyni}" to player      
Edytowane przez login989
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0

 

Witam, chcę aby skrzynie nazwana &7Skrzynia można było otwierać tylko kluczem nazwanym &2Klucz, lecz jak to robie, to albo można otwierać skrzynie (nawet taką nie nazwaną) tylko kluczem, albo da się otwierać wszystkim, tylko nie kluczem.

options:    nazwa-klucza: &2Klucz    nazwa-skrzyni: &7Skrzyniaon rightclick on chest:    if name of player's tool is "{@nazwa-klucza":        if player has permission "skrzynia.klucz":            if chest's name is "{@nazwa-skrzyni}":                open clicked block            else:                send "Musisz posiadać klucz" to player                cancel event        else:            send "Nie masz uprawnien!" to player            cancel event                command /daj:    trigger:        give blaze rod named "{@nazwa-klucza}" to player        give chest named "{@nazwa-skrzyni}" to player      

Brak 2 nawiasu "}"

if name of player's tool is "{@nazwa-klucza":

Zrob tak:

options:    nazwa-klucza: &2Klucz    nazwa-skrzyni: &7Skrzynia on rightclick on chest:    if name of player's tool is "{@nazwa-klucza}":        if player has permission "skrzynia.klucz":            if chest's name is "{@nazwa-skrzyni}":                open clicked block            else:                stop        else:            send "Nie masz uprawnien!" to player            cancel event    else:        send "Musisz posiada� klucz" to player        cancel event                 command /daj:    trigger:        give blaze rod named "{@nazwa-klucza}" to player        give chest named "{@nazwa-skrzyni}" to player
Edytowane przez RickPlayingPL
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
Gość DonFallingCookie
options:    nazwa-klucza: &2Klucz    nazwa-skrzyni: &7Skrzyniaon rightclick on chest:    if name of player's tool is "{@nazwa-klucza}":        if player has permission "skrzynia.klucz":			if {skrzynia.%location of event-block%} is true:				open clicked block			else:				send "to nie jest skrzynia"		else:			send "Nie masz uprawnien!" to player			cancel event	else:		send "musisz miec klucz!" to player		cancel eventcommand /ustawskrzynie:	trigger:		target block is chest:			set {skrzynia.%location of event-block%} to true			send "ustawiles skrzynie"		else:			send "to nie jest skrzynia"command /daj:    trigger:        give blaze rod named "{@nazwa-klucza}" to player        give chest named "{@nazwa-skrzyni}" to playeron place of chest:	name of player's tool is "{@nazwa-skrzyni}":		set {skrzynia.%location of event-block%} to trueon break of chest:	if {skrzynia.%location of event-block%} is true:		delete {skrzynia.%location of event-block%}

Można inaczej x)

Edytowane przez DonFallingCookie
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
options:    nazwa-klucza: &2Klucz    nazwa-skrzyni: &7Skrzyniaon rightclick on chest:    if name of player's tool is "{@nazwa-klucza}":        if player has permission "skrzynia.klucz":			if {skrzynia.%location of event-block%} is true:				open clicked block			else:				send "to nie jest skrzynia"		else:			send "Nie masz uprawnien!" to player			cancel event	else:		send "musisz miec klucz!" to player		cancel eventcommand /ustawskrzynie:	trigger:		target block is chest:			set {skrzynia.%location of event-block%} to true			send "ustawiles skrzynie"		else:			send "to nie jest skrzynia"command /daj:    trigger:        give blaze rod named "{@nazwa-klucza}" to player        give chest named "{@nazwa-skrzyni}" to playeron place of chest:	name of player's tool is "{@nazwa-skrzyni}":		set {skrzynia.%location of event-block%} to trueon break of chest:	if {skrzynia.%location of event-block%} is true:		delete {skrzynia.%location of event-block%}

Błąd w linijce 35, There's not block in command event

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...