Skocz do zawartości
  • 0

Freeze


ejer
 Udostępnij

Pytanie

Kod:

command /freeze [<text>]:
    trigger:
        if player has permission "freeze.*":
            if arg 1 is set:
                if {freeze.%arg 1%} is false:
                    set {freeze.%arg 1%} to true
                    send "&bZamroziles &8%arg 1%&b!"
                if {freeze.%arg 1%} is true:
                    set {freeze.%arg 1%} to false
                    send "&bOdmroziles &8%arg 1%&b!"
                    
On any move:
    if {freeze.%arg 1%} is true:
        cancel event
        send "&bJestes Zamrozony!"

Nie Wywala errorów ale jak wpisuje /freeze ejer, to nie zamraża i mogę się ruszać :/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0

Czy w evencie on any move masz jakąś komendę? Tak więc skąd tam argumenty?

Przecież ten event odnosi sie do gracza, a nie do argumentu komendy, czyli musisz użyć

if {freeze.%player%} is true:

 

Tylko pamiętaj że to się aktywuje co tick, także 1. obciąża serwer  i 2. zaspamuje graczowi chat jak tylko sie ruszy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

Coś mi wygląda to na mój skrypt, bo pisałem go O_o, ale raczej nie xd

Masz tu kodzik:

command /freeze <player>
	trigger:
		if player has permission "freeze.*":
			if {freeze::%arg 1%} is 0:
				set {freeze::%arg 1%} to 1
				apply slowness 8 to player for 99 days
				send "tekst"
			else:
				set {freeze::%arg 1%} to 0
				send "tekst"
				remove slowness from player

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...