Skocz do zawartości
  • 0

Info o kordach


Lolzek
 Udostępnij

Pytanie

8 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0
every 1 seconds:
	loop all players:
		set {kordy::%loop-players%} to location of loop-player
		if {kordy::%loop-players%} is contains "x:" and "z:":
			add loop-players to {kordyxz}
			stop
		if {kordy::%loop-players%} is contains "x:-" and "z:-":
			add loop-players to {kordy-x-z}
			stop

command /kordy:
	trigger:
	send "&7Gracze na +/+ - %{kordyxz}%"
	send "&7Gracze na -/- - %{kordy-x-z}%"
	
		
		

Nie wiem czy działa, bo pisałem bez testowania :)

@EDIT moze wywalac błąd przy if {kordy::%loop-players) is contains ble, ble: Daj wtedy to "is" za contains

Edytowane przez KrejzolekPRO
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
7 minut temu, KrejzolekPRO napisał:
every 1 seconds:
	loop all players:
		set {kordy::%loop-players%} to location of loop-player
		if {kordy::%loop-players%} is contains "x:" and "z:":
			add loop-players to {kordyxz}
			stop
		if {kordy::%loop-players%} is contains "x:-" and "z:-":
			add loop-players to {kordy-x-z}
			stop

command /kordy:
	trigger:
	send "&7Gracze na +/+ - %{kordyxz}%"
	send "&7Gracze na -/- - %{kordy-x-z}%"
	
		
		

Nie wiem czy działa, bo pisałem bez testowania :)

@EDIT moze wywalac błąd przy if {kordy::%loop-players) is contains ble, ble: Daj wtedy to "is" za contains

Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść! wgl nie dziala ;p i czy mozesz dodać -/+ i +/-

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
21 minut temu, Quaczi napisał:

WTF?! Po ludzku? Jeżeli rozumim chcesz skrypt który po wpisaniu /kordy wyśle listę gdzie stoi każdy gracz?

Chodzi mi o to ze widze ile jest osob na np kordynatach + - np "+ - osob na kordynatach 10"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
command /kordy:
	trigger:
		set {pp} to 0
		set {mm} to 0
		set {mp} to 0
		set {pm} to 0
		loop all players in world "world":
			add 1 to {gracze.%world%}
			if x coordinate of loop-player is bigger than 0:
				if z coordinate of loop-player is bigger than 0:
					add 1 to {pp}
			if x coordinate of loop-player is less than 0:
				if z coordinate of loop-player is less than 0:
					add 1 to {mm}
			if x coordinate of loop-player is less than 0:
				if z coordinate of loop-player is bigger than 0:
					add 1 to {mp}
			if x coordinate of loop-player is bigger than 0:
				if z coordinate of loop-player is less than 0:
					add 1 to {pm}
		send "&8&lSwiat: &e&o%world of player%"
		send "&a++: &8%{pp}%"
		send "&c--: &8%{mm}%"
		send "&c-&a+: &8%{mp}%"
		send "&a+&c-: &8%{pm}%"

Sprawdzałem działa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
20 godzin temu, Quaczi napisał:
command /kordy:
	trigger:
		set {pp} to 0
		set {mm} to 0
		set {mp} to 0
		set {pm} to 0
		loop all players in world "world":
			add 1 to {gracze.%world%}
			if x coordinate of loop-player is bigger than 0:
				if z coordinate of loop-player is bigger than 0:
					add 1 to {pp}
			if x coordinate of loop-player is less than 0:
				if z coordinate of loop-player is less than 0:
					add 1 to {mm}
			if x coordinate of loop-player is less than 0:
				if z coordinate of loop-player is bigger than 0:
					add 1 to {mp}
			if x coordinate of loop-player is bigger than 0:
				if z coordinate of loop-player is less than 0:
					add 1 to {pm}
		send "&8&lSwiat: &e&o%world of player%"
		send "&a++: &8%{pp}%"
		send "&c--: &8%{mm}%"
		send "&c-&a+: &8%{mp}%"
		send "&a+&c-: &8%{pm}%"

Sprawdzałem działa

Txhx

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
20 godzin temu, Quaczi napisał:
command /kordy:
	trigger:
		set {pp} to 0
		set {mm} to 0
		set {mp} to 0
		set {pm} to 0
		loop all players in world "world":
			add 1 to {gracze.%world%}
			if x coordinate of loop-player is bigger than 0:
				if z coordinate of loop-player is bigger than 0:
					add 1 to {pp}
			if x coordinate of loop-player is less than 0:
				if z coordinate of loop-player is less than 0:
					add 1 to {mm}
			if x coordinate of loop-player is less than 0:
				if z coordinate of loop-player is bigger than 0:
					add 1 to {mp}
			if x coordinate of loop-player is bigger than 0:
				if z coordinate of loop-player is less than 0:
					add 1 to {pm}
		send "&8&lSwiat: &e&o%world of player%"
		send "&a++: &8%{pp}%"
		send "&c--: &8%{mm}%"
		send "&c-&a+: &8%{mp}%"
		send "&a+&c-: &8%{pm}%"

Sprawdzałem działa

Dodasz mi do tego ze mozna to uzywac co 10m a osoba z * ile chce

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
Dnia 31.08.2016 o 14:19, Lolzek napisał:

Dodasz mi do tego ze mozna to uzywac co 10m a osoba z * ile chce

on load:
	loop all players:
		if {czas::%loop-player%} is not set:
			set {czas::%loop-player%} to 0

on join:
	if {czas::%player%} is not set:
		set {czas::%player%} to 0
			
command /kordy:
	trigger:
		if {czas::%player%} is less or equal to 0:
			set {pp} to 0
			set {mm} to 0
			set {mp} to 0
			set {pm} to 0
			loop all players in world "world":
				add 1 to {gracze.%world%}
				if x coordinate of loop-player is bigger than 0:
					if z coordinate of loop-player is bigger than 0:
						add 1 to {pp}
				if x coordinate of loop-player is less than 0:
					if z coordinate of loop-player is less than 0:
						add 1 to {mm}
				if x coordinate of loop-player is less than 0:
					if z coordinate of loop-player is bigger than 0:
						add 1 to {mp}
				if x coordinate of loop-player is bigger than 0:
					if z coordinate of loop-player is less than 0:
						add 1 to {pm}
			send "&8&lSwiat: &e&o%world of player%"
			send "&a++: &8%{pp}%"
			send "&c--: &8%{mm}%"
			send "&c-&a+: &8%{mp}%"
			send "&a+&c-: &8%{pm}%"
			set {czas::%player%} to 10
			loop 10 times:
				wait 1 minute
				remove 1 from {czas::%player%}
		else:
			send "&cMusisz zaczekac jeszcze &6&o%{czas::%player%}% &cminut"

Proszę

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...