xNexT 2 Opublikowano 15 sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 15 sierpnia 2016 Witajcie. Potrzebuje skryptu jesli gracz zabije zombie dostaje 1 punkt np w zmiennej {zombie.kill} Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 xBG 39 Opublikowano 15 sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 15 sierpnia 2016 Bgstats lub On kill of zombie Add (zmienna) chyba tak w BGstats masz zrobione dopisz se zombie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 xNexT 2 Opublikowano 15 sierpnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 15 sierpnia 2016 @xBGpotrzebuje to w skrypcie ale za nic nie dziala.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 xBG 39 Opublikowano 15 sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 15 sierpnia 2016 Teraz, xNexT napisał: @xBGpotrzebuje to w skrypcie ale za nic nie dziala.. Zobacz bgstats tam masz dodawanie do zmiennej ale do zombie chyba nie ma może liczyć wszystkie moby Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 _Of3k 278 Opublikowano 15 sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 15 sierpnia 2016 Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 xNexT 2 Opublikowano 15 sierpnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 15 sierpnia 2016 @Switsherker @xBG Nie dziala niby bledow nie wywala ale i tak nie dodaje... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 xNexT 2 Opublikowano 15 sierpnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 15 sierpnia 2016 52 minuty temu, Switsherker napisał: Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść! 52 minuty temu, xBG napisał: Zobacz bgstats tam masz dodawanie do zmiennej ale do zombie chyba nie ma może liczyć wszystkie moby command /sp: trigger: send "&3Twoj level: &b%{dg1.%player%}%" stop On death: if victim is zombie: broadcast "test" set {PunktyxGracza} to random integer between 1 and 2 add {PunktyxGracza} to {dg1.%player%} Mam cos takiego.. gdy wpisz /sp mam caly czas lvl 0 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 grzybeek 22 Opublikowano 15 sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 15 sierpnia 2016 add random integer between 1 and 2 to {dg1.%player%} spróbuj tak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 konanx 19 Opublikowano 15 sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 15 sierpnia 2016 Kod: Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść! Mam nadzieje ze pomoglem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Nieaktywny Opublikowano 15 sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 15 sierpnia 2016 Cytuj on death of zombie: attacker is a player: add 1 to {zombiekill.%attacker%} działa ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 xNexT 2 Opublikowano 16 sierpnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 16 sierpnia 2016 Do zamkniecia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 bvcz 439 Opublikowano 16 sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 16 sierpnia 2016 Problem został rozwiązany. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pytanie
xNexT 2
Witajcie. Potrzebuje skryptu jesli gracz zabije zombie dostaje 1 punkt np w zmiennej {zombie.kill}
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
11 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi