siemaneczko mam taki mały nie dobor wiedzy bo nie ogarniam jak to zrobic ze jak mamy drop diamond na true to jak jest %{on.off}% bedzie napis on a jak off to off
probowalem zrobic ze jak kliknie na diaxa to wykonuje kommende /test diamond true
add 1 to {on.off} ale wiadomka wyświetla się tylko 1 ...
Do żeczy jak można zrobić to że jak wpisze /drop to otwiera mu sie menu gui z diaxem i jest lore on a jak kliknie bedzie off i do tego ze jak kliknie to mu ten diax nie dropi ze stona
a oto moja plontanina
Spoiler
command /drop [<text>] [<text>]:
trigger:
open chest with 1 rows named "&6&lDROP" to player
format slot 1 of player with 1 diamond named "&bDiamond" with lore "&a%{on.off}%" to close
command /test [<text>] [<text>]:
trigger:
if arg 1 is "diamond":
if arg 2 is "on":
add test to {on.off}
if arg 2 is "off":
set {diamond.drop} to false
Pytanie
[email protected] 0
siemaneczko mam taki mały nie dobor wiedzy bo nie ogarniam jak to zrobic ze jak mamy drop diamond na true to jak jest %{on.off}% bedzie napis on a jak off to off
probowalem zrobic ze jak kliknie na diaxa to wykonuje kommende /test diamond true
add 1 to {on.off} ale wiadomka wyświetla się tylko 1 ...
Do żeczy jak można zrobić to że jak wpisze /drop to otwiera mu sie menu gui z diaxem i jest lore on a jak kliknie bedzie off i do tego ze jak kliknie to mu ten diax nie dropi ze stona
a oto moja plontanina
command /drop [<text>] [<text>]:
trigger:
open chest with 1 rows named "&6&lDROP" to player
format slot 1 of player with 1 diamond named "&bDiamond" with lore "&a%{on.off}%" to close
command /test [<text>] [<text>]:
trigger:
if arg 1 is "diamond":
if arg 2 is "on":
add test to {on.off}
if arg 2 is "off":
set {diamond.drop} to false
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
2 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi