DaltonEZ 139 Opublikowano 16 lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 16 lipca 2016 Proszę o naprawienie błędu: Cytuj variables: {straznik.wsi.%player%} = 0 on rightclick: Clicked entity's name is "&aStraznik Wsi" if {straznik.wsi.%player%} is 0: send "siema" set {straznik.wsi.%player%} to 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Szybki_Johny 2 Opublikowano 16 lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 16 lipca 2016 zamiast clicked enity's name is "&aStraznik Wsi" powinno być chyba villager enity's name is"&aStraznik Wsi" chyba nwm ale coś podobnego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Krzychu2016 59 Opublikowano 16 lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 16 lipca 2016 variables: {straznik.wsi.%player%} = 0 on rightclick on villager: if name of clicked entity is "&aStraznik Wsi": if {straznik.wsi.%player%} is 0: send "siema" to player set {straznik.wsi.%player%} to 1 po 1 to nie wytabowales a po 2 to bylo kilka bledow Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Gazette1337 0 Opublikowano 17 lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 17 lipca 2016 Jeżeli chodzi o npc z citizens to: Spoiler variables: {straznik.wsi.%player%} = 0 on rightclick on player: if name of clicked entity is "&aStraznik Wsi": if {straznik.wsi.%player%} is 0: send "siema" to player set {straznik.wsi.%player%} to 1 Jeżeli chodzi o villagera to: Spoiler variables: {straznik.wsi.%player%} = 0 on rightclick on villager: if name of clicked entity is "&aStraznik Wsi": if {straznik.wsi.%player%} is 0: send "siema" to player set {straznik.wsi.%player%} to 1 Daj najlepszą Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pytanie
DaltonEZ 139
Proszę o naprawienie błędu:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
3 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi