Witam mógłbym mi ktoś napisać skrypt na boyfarmer z dowolonym craftiniem do edytowania , żeby zamiast endstona był stone a na sandfarmerze piasek.
mam tu taki kodzik
on script load:
register new shaped recipe for 24 named "&2----- &c&LAutoMatyczny SandFarmer &2-----" using 12, 331, 12, 388, 326, 388, 12, 331, 12
on place of 24:
if player's tool is 24 named "&2----- &c&LAutoMatyczny SandFarmer &2-----":
loop blocks under event-block:
if loop-block is bedrock:
stop
set loop-block to sand
on script load:
register new shaped recipe for 120 named "&2----- &c&lObsydniarka &2-----" using 49, 331, 49, 388, 327, 388, 49, 331, 49
on place of 120:
if player's tool is 120 named "&2----- &c&LObsydniarka &2-----":
loop blocks under event-block:
if loop-block is bedrock:
stop
set loop-block to obsidian
i niestety zmieniam sandfarmera i nie chce zmienić się blok na 24 caly czas jest end stone.
Pytanie
RoRap 6
Witam mógłbym mi ktoś napisać skrypt na boyfarmer z dowolonym craftiniem do edytowania , żeby zamiast endstona był stone a na sandfarmerze piasek.
mam tu taki kodzik
on script load:
register new shaped recipe for 24 named "&2----- &c&LAutoMatyczny SandFarmer &2-----" using 12, 331, 12, 388, 326, 388, 12, 331, 12
on place of 24:
if player's tool is 24 named "&2----- &c&LAutoMatyczny SandFarmer &2-----":
loop blocks under event-block:
if loop-block is bedrock:
stop
set loop-block to sand
on script load:
register new shaped recipe for 120 named "&2----- &c&lObsydniarka &2-----" using 49, 331, 49, 388, 327, 388, 49, 331, 49
on place of 120:
if player's tool is 120 named "&2----- &c&LObsydniarka &2-----":
loop blocks under event-block:
if loop-block is bedrock:
stop
set loop-block to obsidian
i niestety zmieniam sandfarmera i nie chce zmienić się blok na 24 caly czas jest end stone.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
5 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi