DeLajt 15 Opublikowano 24 czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 24 czerwca 2014 Siema może ktoś zrobić aby się robiły generatory z tych bloków : Diax Blok - Generator DirtGold Blok - Generator SandIron Blok - Generator Stone Standardowo kładziemy blok i zamienia się np w dirta jak wykopiemy pojawia się nowy :) Najlepiej co 1 sek.. Craftingu nowego nie trzeba tylko dodać to żeby się generowały te minerały :D Z góry dzięki :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 #Aperture 278 Opublikowano 24 czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 24 czerwca 2014 a ma być możliwość zniszczenia tych generatorów? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 DeLajt 15 Opublikowano 24 czerwca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 24 czerwca 2014 Tak może być przez tnt albo np. motyke kamienną :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 #Aperture 278 Opublikowano 24 czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 24 czerwca 2014 on place diamond block:if name of event-block is "&1DIRT generator":add location of event-block to {dirt::*}send "generator dirta ustawiony!"every 1 second:loop {dirt::*}loop all blocksif block in loop-value is air:set dirt in loop-valueon place gold block:if name of event-block is "&1GENERATOR sand":add location of event-block to {sand::*}every 1 second:loop {sand::*}loop all blocksif location of block is in loop-value:if in location of block is air:set sand to location of blocknarazie masz dwa. Przetestuj i powiedz, czy działa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 DeLajt 15 Opublikowano 24 czerwca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 24 czerwca 2014 Mógłbyś to wytabować ? Bo próbowałem nwm czy dobrze : on place diamond block: if name of event-block is "&1DIRT generator": add location of event-block to {dirt::*} send "generator dirta ustawiony!" every 1 second: loop {dirt::*} loop all blocksif block in loop-value is air: set dirt in loop-value on place gold block: if name of event-block is "&1GENERATOR sand": add location of event-block to {sand::*} every 1 second: loop {sand::*} loop all blocks if location of block is in loop-value: if in location of block is air: set sand to location of blockhttp://scr.hu/2fr7/td0bg Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Slupik98 173 Opublikowano 24 czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 24 czerwca 2014 on place diamond block: if name of event-block is "&1DIRT generator": add location of event-block to {dirt::*} send "generator dirta ustawiony!"every 1 second: loop {dirt::*}: loop all blocks: if block in loop-value is air: set dirt in loop-valueon place gold block: if name of event-block is "&1GENERATOR sand": add location of event-block to {sand::*}every 1 second: loop {sand::*}: loop all blocks: if location of block is in loop-value: if in location of block is air: set sand to location of blockale coś mi się zdaje, że ten kod jest błędny...if in location of block is airCo to jest??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 tropereks 780 Opublikowano 24 czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 24 czerwca 2014 Powinno dzialac, ale nwm, nie testowane on place diamond block: if name of event-block is "Generator Dirta": cancel event remove 1 diamond block named "Generator Dirta" from player add location of event-block to {dirt::*} send "Wlasnie postawiles generator dirta!!"every 1 second: loop {dirt::*}: if block in loop-value is air: set loop-value to dirton place gold block: if name of event-block is "Generator Piasku": cancel event remove 1 gold block named "Generator Piasku" from player add location of event-block to {sand::*} send "Wlasnie postawiles generator piasku!!"every 1 second: loop {sand::*} if block in loop-value is air: set loop-value to sand Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 DeLajt 15 Opublikowano 24 czerwca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 24 czerwca 2014 http://scr.hu/2fr7/ce65x Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Slupik98 173 Opublikowano 24 czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 24 czerwca 2014 on place of diamond block: if name of player's tool is "generator": add location of event-block to {dirt::*} send "generator dirta ustawiony!"every 1 second: loop {dirt::*}: set {_loc} to location of {_block} if {_block} is air: set block at {_loc} to dirt Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 #Aperture 278 Opublikowano 24 czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 24 czerwca 2014 przy loop {dirt::*} nie może być dwukropka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Slupik98 173 Opublikowano 24 czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 24 czerwca 2014 Od kiedy? Właśnie musi być... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 DeLajt 15 Opublikowano 24 czerwca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 24 czerwca 2014 Nie działa nic z tego co daliście ;x Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Slupik98 173 Opublikowano 24 czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 24 czerwca 2014 A jakieś błędy? Co nie działa? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 DeLajt 15 Opublikowano 24 czerwca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 24 czerwca 2014 Ten kod : on place of diamond block: if name of player's tool is "generator": add location of event-block to {dirt::*} send "generator dirta ustawiony!"every 1 second: loop {dirt::*}: set {_loc} to location of {_block} if {_block} is air: set block at {_loc} to dirt0 błędów ale nic nie działa ... Kłade diax blok rozwalam i nic i w dodatku musiałem go nazwać w kowadłe wyskoczył komunikat że ustawiłem generator i nic.. I napiszcie to bez nazwy tylko poprostu diax blok kłade i jest generator Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Gość DonFallingCookie Opublikowano 24 czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 24 czerwca 2014 (edytowane) on place of diamond block: add location of event-block to {dirt::*} send "generator dirta ustawiony" wait 1 second set block to dirton place of gold block: add location of event-block to {sand::*} send "generator sanda ustawiony" wait 1 second set block to sandon place of iron block: add location of event-block to {stone::*} send "generator stone ustawiony" wait 1 second set block to stoneevery 1 real seconds: loop {dirt::*}: if block at location of loop-value is air: set loop-block to dirt loop {sand::*}: if block at location of loop-value is air: set loop-block to sand loop {stone::*}: if block at location of loop-value is air: set loop-block to stoneon break of dirt: loop {dirt::*}: if loop-value is location of event-block: remove location of event-block from {dirt::*} send "generator dirt zostal zniszczony"on break of sand: loop {sand::*}: if loop-value is location of event-block: remove location of event-block from {sand::*} send "generator sand zostal zniszczony"on break of stone: loop {stone::*}: if loop-value is location of event-block: remove location of event-block from {stone::*} send "generator stone zostal zniszczony"Nie popieram zapętlania listy co sekundę, bo to laguje serwer, ale skoro wszyscy idą tym tropem to ja też xd Edytowane 24 czerwca 2014 przez DonFallingCookie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 DeLajt 15 Opublikowano 24 czerwca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 24 czerwca 2014 (edytowane) http://scr.hu/2fr7/s371z są postępy blok się respi ale się juz nie odnawia :( Edytowane 24 czerwca 2014 przez DeLajt Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Gość DonFallingCookie Opublikowano 24 czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 24 czerwca 2014 Zamień "loop-block" na 'loop-value" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 DeLajt 15 Opublikowano 24 czerwca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 24 czerwca 2014 http://scr.hu/2fr7/j6nrh potrzebuje do tego coś więcej oprócz skript sk+ albo wild ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Gość DonFallingCookie Opublikowano 24 czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 24 czerwca 2014 on place of diamond block: add location of event-block to {dirt::*} send "generator dirta ustawiony" wait 1 second set block to dirt on place of gold block: add location of event-block to {sand::*} send "generator sanda ustawiony" wait 1 second set block to sand on place of iron block: add location of event-block to {stone::*} send "generator stone ustawiony" wait 1 second set block to stone every 1 real seconds: loop {dirt::*}: if block at loop-value is air: set block at loop-value to dirt loop {sand::*}: if block at loop-value is air: set block at loop-value to sand loop {stone::*}: if block at loop-value is air: set block at loop-value to stone on break of dirt: loop {dirt::*}: if loop-value is location of event-block: remove location of event-block from {dirt::*} send "generator dirt zostal zniszczony" on break of sand: loop {sand::*}: if loop-value is location of event-block: remove location of event-block from {sand::*} send "generator sand zostal zniszczony" on break of stone: loop {stone::*}: if loop-value is location of event-block: remove location of event-block from {stone::*} send "generator stone zostal zniszczony"To działa na 99,99% Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 DeLajt 15 Opublikowano 24 czerwca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 24 czerwca 2014 Nie działa respi sie 1 dirt wykopie i koniec :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Gość DonFallingCookie Opublikowano 24 czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 24 czerwca 2014 on place of diamond block: add location of event-block to {dirt::*} send "generator dirta ustawiony" wait 1 second set block to dirt on place of gold block: add location of event-block to {sand::*} send "generator sanda ustawiony" wait 1 second set block to sand on place of iron block: add location of event-block to {stone::*} send "generator stone ustawiony" wait 1 second set block to stone every 1 real seconds: loop {dirt::*}: if block at loop-value is air: set block at loop-value to dirt loop {sand::*}: if block at loop-value is air: set block at loop-value to sand loop {stone::*}: if block at loop-value is air: set block at loop-value to stone on break of dirt: if player's tool is gold pickaxe: loop {dirt::*}: if loop-value is location of event-block: remove location of event-block from {dirt::*} send "generator dirt zostal zniszczony" on break of sand: if player's tool is gold pickaxe: loop {sand::*}: if loop-value is location of event-block: remove location of event-block from {sand::*} send "generator sand zostal zniszczony" on break of stone: if player's tool is gold pickaxe: loop {stone::*}: if loop-value is location of event-block: remove location of event-block from {stone::*} send "generator stone zostal zniszczony"A, od teraz generator możesz zniszczyć tylko złotym kilofem, jak zniszczysz innym to sie regeneruje ;x Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pytanie
DeLajt 15
Siema może ktoś zrobić aby się robiły generatory z tych bloków :
Diax Blok - Generator Dirt
Gold Blok - Generator Sand
Iron Blok - Generator Stone
Standardowo kładziemy blok i zamienia się np w dirta jak wykopiemy pojawia się nowy :)
Najlepiej co 1 sek.. Craftingu nowego nie trzeba tylko dodać to żeby się generowały te minerały :D
Z góry dzięki :)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
21 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi