Skocz do zawartości
  • 0

Nowe Generatory


DeLajt

Pytanie

Siema może ktoś zrobić aby się robiły generatory z tych bloków : 

 

Diax Blok - Generator Dirt

Gold Blok - Generator Sand

Iron Blok - Generator Stone

 

Standardowo kładziemy blok i zamienia się np w dirta jak wykopiemy pojawia się nowy :) 

Najlepiej co 1 sek.. Craftingu nowego nie trzeba tylko dodać to żeby się generowały te minerały :D

 

Z góry dzięki :) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0
on place diamond block:if name of event-block is "&1DIRT generator":add location of event-block to {dirt::*}send "generator dirta ustawiony!"every 1 second:loop {dirt::*}loop all blocksif block in loop-value is air:set dirt in loop-valueon place gold block:if name of event-block is "&1GENERATOR sand":add location of event-block to {sand::*}every 1 second:loop {sand::*}loop all blocksif location of block is in loop-value:if in location of block is air:set sand to location of block
narazie masz dwa. Przetestuj i powiedz, czy działa.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

Mógłbyś to wytabować ? Bo próbowałem nwm czy dobrze : 

on place diamond block:	if name of event-block is "&1DIRT generator":		add location of event-block to {dirt::*}		send "generator dirta ustawiony!"		every 1 second:			loop {dirt::*}						loop all blocksif block in loop-value is air:	set dirt in loop-value	on place gold block:		if name of event-block is "&1GENERATOR sand":		add location of event-block to {sand::*}		every 1 second:		loop {sand::*}		loop all blocks	if location of block is in loop-value:		if in location of block is air:			set sand to location of block
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
on place diamond block:	if name of event-block is "&1DIRT generator":		add location of event-block to {dirt::*}		send "generator dirta ustawiony!"every 1 second:	loop {dirt::*}:		loop all blocks:			if block in loop-value is air:				set dirt in loop-valueon place gold block:	if name of event-block is "&1GENERATOR sand":		add location of event-block to {sand::*}every 1 second:	loop {sand::*}:		loop all blocks:			if location of block is in loop-value:				if in location of block is air:					set sand to location of block

ale coś mi się zdaje, że ten kod jest błędny...

if in location of block is air

Co to jest???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

 Powinno dzialac, ale nwm, nie testowane 

on place diamond block:    if name of event-block is "Generator Dirta":        cancel event        remove 1 diamond block named "Generator Dirta" from player        add location of event-block to {dirt::*}        send "Wlasnie postawiles generator dirta!!"every 1 second:    loop {dirt::*}:        if block in loop-value is air:            set loop-value to dirton place gold block:    if name of event-block is "Generator Piasku":        cancel event        remove 1 gold block named "Generator Piasku" from player        add location of event-block to {sand::*}        send "Wlasnie postawiles generator piasku!!"every 1 second:    loop {sand::*}         if block in loop-value is air:             set loop-value to sand
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

Ten kod : 

on place of diamond block:    if name of player's tool is "generator":        add location of event-block to {dirt::*}        send "generator dirta ustawiony!"every 1 second:    loop {dirt::*}:        set {_loc} to location of {_block}        if {_block} is air:            set block at {_loc} to dirt

0 błędów ale nic nie działa ... Kłade diax blok rozwalam i nic i w dodatku musiałem go nazwać w kowadłe wyskoczył komunikat że ustawiłem generator i nic.. I napiszcie to bez nazwy tylko poprostu diax blok kłade i jest generator

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
Gość DonFallingCookie
on place of diamond block:	add location of event-block to {dirt::*}	send "generator dirta ustawiony"	wait 1 second	set block to dirton place of gold block:	add location of event-block to {sand::*}	send "generator sanda ustawiony"	wait 1 second	set block to sandon place of iron block:	add location of event-block to {stone::*}	send "generator stone ustawiony"	wait 1 second	set block to stoneevery 1 real seconds:	loop {dirt::*}:		if block at location of loop-value is air:			set loop-block to dirt	loop {sand::*}:		if block at location of loop-value is air:			set loop-block to sand	loop {stone::*}:		if block at location of loop-value is air:			set loop-block to stoneon break of dirt:	loop {dirt::*}:		if loop-value is location of event-block:			remove location of event-block from {dirt::*}			send "generator dirt zostal zniszczony"on break of sand:	loop {sand::*}:		if loop-value is location of event-block:			remove location of event-block from {sand::*}			send "generator sand zostal zniszczony"on break of stone:	loop {stone::*}:		if loop-value is location of event-block:			remove location of event-block from {stone::*}			send "generator stone zostal zniszczony"

Nie popieram zapętlania listy co sekundę, bo to laguje serwer, ale skoro wszyscy idą tym tropem to ja też xd

Edytowane przez DonFallingCookie
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
Gość DonFallingCookie
on place of diamond block:    add location of event-block to {dirt::*}    send "generator dirta ustawiony"    wait 1 second    set block to dirt on place of gold block:    add location of event-block to {sand::*}    send "generator sanda ustawiony"    wait 1 second    set block to sand on place of iron block:    add location of event-block to {stone::*}    send "generator stone ustawiony"    wait 1 second    set block to stone every 1 real seconds:    loop {dirt::*}:        if block at loop-value is air:            set block at loop-value to dirt    loop {sand::*}:        if block at loop-value is air:            set block at loop-value to sand    loop {stone::*}:        if block at loop-value is air:            set block at loop-value to stone on break of dirt:    loop {dirt::*}:        if loop-value is location of event-block:            remove location of event-block from {dirt::*}            send "generator dirt zostal zniszczony" on break of sand:    loop {sand::*}:        if loop-value is location of event-block:            remove location of event-block from {sand::*}            send "generator sand zostal zniszczony" on break of stone:    loop {stone::*}:        if loop-value is location of event-block:            remove location of event-block from {stone::*}            send "generator stone zostal zniszczony"

To działa na 99,99%

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
Gość DonFallingCookie
on place of diamond block:    add location of event-block to {dirt::*}    send "generator dirta ustawiony"    wait 1 second    set block to dirt  on place of gold block:    add location of event-block to {sand::*}    send "generator sanda ustawiony"    wait 1 second    set block to sand  on place of iron block:    add location of event-block to {stone::*}    send "generator stone ustawiony"    wait 1 second    set block to stone  every 1 real seconds:    loop {dirt::*}:        if block at loop-value is air:            set block at loop-value to dirt    loop {sand::*}:        if block at loop-value is air:            set block at loop-value to sand    loop {stone::*}:        if block at loop-value is air:            set block at loop-value to stone  on break of dirt:    if player's tool is gold pickaxe:        loop {dirt::*}:            if loop-value is location of event-block:                remove location of event-block from {dirt::*}                send "generator dirt zostal zniszczony"  on break of sand:    if player's tool is gold pickaxe:        loop {sand::*}:            if loop-value is location of event-block:                remove location of event-block from {sand::*}                send "generator sand zostal zniszczony"  on break of stone:    if player's tool is gold pickaxe:        loop {stone::*}:            if loop-value is location of event-block:                remove location of event-block from {stone::*}                send "generator stone zostal zniszczony"

A, od teraz generator możesz zniszczyć tylko złotym kilofem, jak zniszczysz innym to sie regeneruje ;x

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...