Skocz do zawartości
  • 0

Skript

StaloweStopy

Pytanie

Witam. 

Mając skrypt taki jak niżej :

on rightclick holding a blaze rod:if name of player's tool is "Rozdzka ognia":if player has permission "rozdzki.ogien":shoot a fireball from playerelse:send "<red>Nie mozesz uzywac rozdzki ognia."

I kolejny, ale tworzący różdżkę  uderzającą piorunami - Jak je 'rozróżnić'?

Trudno mi to wytłumaczyć.

Załóżmy mamy blaze rod'a i piszemy skrypt, żeby właśnie uderzał fireballem, ale także mamy skrypt na blaze roda, który uderzałby piorunami.

Czyli mamy 2 skrypty na blaze roda - Jak zrobic, zeby byl oddzielnie Blaze Rod, różdżka ognia i różdżka piorunów, ale mialy ten sam wyglad i inny crafting / inaczej sie je uzyskiwalo?

Ps. Jestem zupełnie zielony w skryptach, napisałem dopiero 2-3 skrypty, wiec prosze o pomoc ;d

8 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

• 0

Skrypt z poradnika craftsite? :D Rozróżnianie dwóch rodzajów

on rightclick holding a blaze rod:    if name of player's tool is "Rozdzka ognia":        if player has permission "rozdzki.ogien":            shoot a fireball from player        else:            send "<red>Nie mozesz uzywac rozdzki ognia."    if name of player's tool is "Miotacz piorunów":        strike lighting at targeted block

Blaze rod nazwany "Rozdzka ognia" będzie strzelał kulami ognia, a nazwany "Miotacz piorunów" będzie pokazywał piorun na bloku na który patrzy gracz (lol) 

• 0

Skrypt z poradnika craftsite? :D Rozróżnianie dwóch rodzajów

on rightclick holding a blaze rod:    if name of player's tool is "Rozdzka ognia":        if player has permission "rozdzki.ogien":            shoot a fireball from player        else:            send "<red>Nie mozesz uzywac rozdzki ognia."    if name of player's tool is "Miotacz piorunów":        strike lighting at targeted block

Blaze rod nazwany "Rozdzka ognia" będzie strzelał kulami ognia, a nazwany "Miotacz piorunów" będzie pokazywał piorun na bloku na który patrzy gracz (lol)