Skocz do zawartości
  • 0

Problem z GUI


MC-GLaDOS

Pytanie

Witam mam problem mianowicie zrobiłem GUI i chciałem do niego dodać możliwość wyłączania cobblestone i wiadomości ale niestety coś się gryzie nie wiem dlaczego.

Kawałek Kod'u:

		if arg 1 is "stone":
			wait 6 tick
			open chest with 3 rows named "&8Stone" to player
			format slot 0 of player with 1 of diamond named "&6&lDiamond" with lore " &r&8» &7Szansa: &6{@udrop.diamond} (VIP - {@udrop.vip.diamond}) || &r&8» &7Wypada pomiedzy: &6{@udrop.y.diamond} || &r&8» &7Fortune: &aWlaczony || &r&8» &7Aktywny: &aWlaczony" to run " "
			format slot 1 of player with 1 of emerald named "&6&lEmerald" with lore " &r&8» &7Szansa: &60 (VIP - 0) || &r&8» &7Wypada pomiedzy: &60 || &r&8» &7Fortune: &aWlaczony || &r&8» &7Aktywny: &aWlaczony" to run ""
			format slot 2 of player with 1 of iron ore named "&6&lIron Ore" with lore " &r&8» &7Szansa: &60 (VIP - 0) || &r&8» &7Wypada pomiedzy: &60 || &r&8» &7Fortune: &aWlaczony || &r&8» &7Aktywny: &aWlaczony" to run ""
			format slot 3 of player with 1 of gold ore named "&6&lGold Ore" with lore " &r&8» &7Szansa: &60 (VIP - 0) || &r&8» &7Wypada pomiedzy: &60 || &r&8» &7Fortune: &aWlaczony || &r&8» &7Aktywny: &aWlaczony" to run ""
			format slot 4 of player with 1 of slimeball named "&6&lSlimeball" with lore " &r&8» &7Szansa: &60 (VIP - 0) || &r&8» &7Wypada pomiedzy: &60 || &r&8» &7Fortune: &aWlaczony || &r&8» &7Aktywny: &aWlaczony" to run ""
			format slot 5 of player with 1 of gunpowder named "&6&lGunpowder" with lore " &r&8» &7Szansa: &60 (VIP - 0) || &r&8» &7Wypada pomiedzy: &60 || &r&8» &7Fortune: &aWlaczony || &r&8» &7Aktywny: &aWlaczony" to run ""
			format slot 6 of player with 1 of 263 named "&6&lCoal" with lore " &r&8» &7Szansa: &60 (VIP - 0) || &r&8» &7Wypada pomiedzy: &60 || &r&8» &7Fortune: &aWlaczony || &r&8» &7Aktywny: &aWlaczony" to run ""
			format slot 7 of player with 1 of ender pearl named "&6&lEnder Pearl" with lore " &r&8» &7Szansa: &60 (VIP - 0) || &r&8» &7Wypada pomiedzy: &60 || &r&8» &7Fortune: &aWlaczony || &r&8» &7Aktywny: &aWlaczony" to run ""
			format slot 8 of player with 1 of redstone named "&6&lRedstone" with lore " &r&8» &7Szansa: &60 (VIP - 0) || &r&8» &7Wypada pomiedzy: &60 || &r&8» &7Fortune: &aWlaczony || &r&8» &7Aktywny: &aWlaczony" to run ""
			format slot 9 of player with 1 of apple named "&6&lApple" with lore " &r&8» &7Szansa: &60 (VIP - 0) || &r&8» &7Wypada pomiedzy: &60 || &r&8» &7Fortune: &aWlaczony || &r&8» &7Aktywny: &aWlaczony" to run ""
			format slot 10 of player with 1 of obsidian named "&6&lObsidian" with lore " &r&8» &7Szansa: &60 (VIP - 0) || &r&8» &7Wypada pomiedzy: &60 || &r&8» &7Fortune: &aWlaczony || &r&8» &7Aktywny: &aWlaczony" to run ""
			format slot 24 of player with 1 of bottle o' enchanting named "&r&6&lDoswiadczenie" with lore " &r&8» &7Stone: &6{@udrop.stone.xp}" to run ""		
			if {udrop.message.%player%} is true:
				format slot 25 of player with 1 of paper named "&6&lWiadomosci" with lore " &r&8» &7Aktywny: &cWylaczony" to close then run [make player execute command "drop stone"]
				set {udrop.message.%player%} to false
				stop
			if {udrop.message.%player%} is false:
				format slot 25 of player with 1 of paper named "&6&lWiadomosci" with lore " &r&8» &7Aktywny: &aWlaczony" to close then run [make player execute command "drop stone"]
				set {udrop.message.%player%} to true
				stop
			if {udrop.cobblestone.%player%} is true:
				format slot 26 of player with 1 of cobblestone named "&6&lCobblestone" with lore " &r&8» &7Aktywny: &cWylaczony" to close then run [make player execute command "drop stone"]
				set {udrop.cobblestone.%player%} to false
				stop
			if {udrop.cobblestone.%player%} is false:
				format slot 26 of player with 1 of cobblestone named "&6&lCobblestone" with lore " &r&8» &7Aktywny: &aWlaczony" to close then run [make player execute command "drop stone"]
				set {udrop.cobblestone.%player%} to true
				stop

 

Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!
 

Edytowane przez MC-GLaDOS
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0

Nie ma żadnego błędu... A mam do ciebie pytanie jak mam zrobić według ciebie otwieranie gui jednego a potem 2 używając 1? a "drop stone" to jest komenda na otwieranie gui więc nie wiem oco ci chodzi z tym... A poco ci cały kod jak tylko to nie działa a reszta nie ma znaczenia bo wszystko wykonuje się w tym co dałem...

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

Aaa juz wiem co zle zrobiles. Nie mozesz robic czegos takiego, ze dajesz wyswietlenie itm, a po nim ustawienie zmiennej. Zaraz (albo jutro rano) wyślę poprawiony kod.

//

Jak sobie nie poradzisz to jutro wysle gotowca, a teraz opisze Ci to z telefonu. Nie rob tego make player ... tylko daj komende poprostu /zmiencobble player np. i dodaj nizej komende zmiencobble player ktora zmieni player-arg ta zmienna, a nastepnie otworzy mu GUI.

@MC-GLaDOS

Edytowane przez jahumen
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

Jak masz to:

 

if {udrop.message.%player%} is true:
	format slot 25 of player with 1 of paper named "&6&lWiadomosci" with lore " &r&8» &7Aktywny: &cWylaczony" to close then run [make player execute command "drop stone"]
	set {udrop.message.%player%} to false
	stop

to usuń


	set {udrop.message.%player%} to false
	stop

Bo to się kłóci. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...