options: time: 30 seconds min.x: 10 max.x: 100 min.z: 10 max.z: 100command /g [<text>]: trigger: set {_x} to random integer between {@max.x} and {@min.x} set {_z} to random integer between {@max.z} and {@min.z} set {_y} to 64 loop 40 times: set {_r} to location at {_x}, {_z}, {_y} block at {_r} isn't air: add 1 to {_y} else: spawn giant at {_r} broadcast "&2&lPojawil sie giant na x %{_x}%y %{_y}% z %{_z}%!" #teleport player to {_r} exit loop
Giant prawie zawsze pojawia sie w jaskiniach i umiera :c Może ktoś to naprawić ?
Pytanie
xFreku 100
Tak jak w temacie. Mam taki kod:
Giant prawie zawsze pojawia sie w jaskiniach i umiera :c Może ktoś to naprawić ?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
5 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi