Skocz do zawartości

Eryk1983S

Użytkownik
  • Zawartość

    4
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

2 obserwujących

O Eryk1983S

  • Tytuł
    Świeżak

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Eryk1983S

    "on mount" - jak sprecyzować ujeżdżane zwierzę?

    Jeśli ktoś kiedyś natknie się na ten wątek - odpowiedź brzmi "player is riding a horse". Do zamknięcia.
  2. Witam Chciałbym, by mój skrypt uzależniał wsiadanie na konia od pewnych warunków. Nie wiem jednak, jak określić, że chodzi mi tylko i wyłącznie o konia. Próbowałem następująco: Krok 1: I jak dotąd wszystko działa prawidłowo. Tylko że skrypt dotyczy nie tylko konia, ale i innych zwierząt, a także wagonika. Krok 2: Teraz nawet, gdy dalsze warunki są spełnione, można wsiadać na konia, czyli zupełnie jakby pierwszy warunek był niezrozumiały i dlatego niespełniony. Może dlatego, że wg [url=https://bensku.github.io/Skript/events.html#entity_mount]instrukcji[/url] event "on mount" jest wywoływany, gdy jakiś byt zaczyna ujeżdżać inny byt. A skoro dopiero zaczyna, to koń jeszcze nie jest pojazdem. Próbowałem też tak: ale efekt jest dokładnie taki sam. Liczę na Wasze podpowiedzi, za które z góry dziękuję.
  3. To dla Was pewnie proste pytanie, ale w dostępnych mi instrukcjach nigdzie nie mogę tego znaleźć: Czy mogę zawrzeć warunek trzymania jednego z kilku przedmiotów w jednej linijce? Np. "player is holding cooked_chicken or grilled_pork". Czy może jednak muszę powtarzać cały czas ten sam efekt pod każdą linijką warunku z innym przedmiotem? Jeżeli owszem, da się wyliczać przedmioty alternatywnie, to poproszę o prawidłową składnię. U mnie nie zadziałało, ale może po prostu nieprawidłowo to wpisałem. Nie chodzi mi też o "item type", bo akurat nie zawsze będę chciał użyć zbiorczego pojęcia "kilofy", "motyki" itd. Z góry dziękuję PS: Nie wiem, czemu to wczoraj nie zaskoczyło. Musiały reloady nie wejść, bo dziś działa normalnie. Chyba nie można do tego siadać o późnych godzinach
  4. Eryk1983S

    Witajcie :)

    Hej Dzięki za propozycję. Wymiana doświadczeń zawsze się przyda. Co prawda jeszcze nie bardzo mam się czym dzielić, ale pierwsze kroki bez zaliczenia gleby już postawiłem. Takie malutkie Z tego, co widzę w Twoim temacie, próbowałeś działać z komendami. Tę część Skripta akurat zamierzam pominąć, bo już obcykałem inny plugin, ale Skript skusił mnie możliwością ingerowania w mechanikę Minecrafta i w tym dziale chciałbym się podszkolić. Na Discordzie bywam rzadko, ale pomyślimy o jakiejś formie kontaktu. Póki co, odezwę się w PW, ale to już nie dziś. Pozdrawiam serdecznie
  5. Chciałbym, by tylko Gracze z odpowiednimi uprawnieniami mogli oswajać i rozmnażać zwierzęta. Dawniej tę robotę robił plugin ModifyWorld, który miał specjalne permisje na interakcję i na oswajanie mobów określonych co do gatunku, więc można było to szczegółowo poustawiać. ModifyWorld stał się jednak reliktem przeszłości, więc postanowiłem sięgnąć do Skripta. Mój silnik to Spigot 1.12. 1. Oswajanie: Wg instrukcji powinienem wybrać event "On tame". Zdaje się on jednak nie działać. Dla próby zrobiłem coś takiego: on tame: player is not sneaking send "Wiadomosc kontrolna" Przy oswajaniu wilków żadna wiadomość kontrolna się nie pojawia, nieważne czy trzymam też Shift czy nie. Wg instrukcji nazwa stworzenia jest tylko opcjonalna, więc jej nie podawałem. 2. Rozmnażanie: Odnośnie rozmnażania nie zauważyłem eventu "on breed" w instrukcji, więc próbowałem tak: on rightclick on a cow: player doesn't have permission "hodowanie.krow" cancel the event Niestety, czy to z zezwoleniem czy bez niego, rozmnażanie działa dalej. Wygląda na to, że "rightclick" nie działa na moby, bo jak zrobiłem tak: on rightclick: player is not sneaking send "Wiadomosc kontrolna" to przy kliknięciu w blok miałem wiadomość, chyba że się skradałem (a więc było ok). Czy Skript potrafi zatem rozpoznać rozmnażanie, a jeśli tak, to którym eventem? Z góry dziękuję wszystkim za pomocne posty Edycja: Temat do zamknięcia
  6. Eryk1983S

    Witajcie :)

    Witam serdecznie wszystkich Użytkowników Co prawda znam to forum już od jakiegoś czasu, ale nie dane mi było wkręcić się na dłużej. Moje przygody z serwerami MC opierały się dotychczas na pluginach, zarówno tych wymagających jedynie konfiguracji, jak i takich, które pozwalają na więcej kreatywności, np. tworzenie własnych komend. Nigdy dotychczas nie miałem potrzeby zmieniać mechaniki Minecrafta, więc obok Skripta przechodziłem bokiem. Jednak ktoś kiedyś na którymś forum napisał, że prędzej czy później przychodzi taki dzień, w którym pluginy przestaną wystarczać i zechce się sięgnąć po Skripta. Kto wie, może dla mnie to jest ten dzień... Jako początkujący wierzę, że znajdę u Was wsparcie, które pozwoli mi nauczyć się nowych rzeczy. Zamiast ryby proszę o wędkę, więc zamiast zleceń będę raczej stawiał pytania, jak co zrobić. Skripta pobrałem stąd: Link. Konsola również twierdzi, że nowsza wersja nie istnieje. Jeżeli jednak ktoś z Was doświadczonych sugerowałby inną wersję programu, jestem otwarty na Wasze opinie. Obejrzałem też już instrukcję tutaj, a także tutaj, gdyż pierwszy z linków ostrzegał, że dotyczy starszej wersji. Jeżeli posiadacie jakieś inne źródła według Was godne polecenia, chętnie zajrzę i tam. Z góry dziękuję za wszelką pomoc. A tymczasem rozgoszczę się u Was z moim pierwszym pytaniem we właściwym dziale. Pozdrawiam Eryk
×