Skocz do zawartości

fungi

Użytkownik
  • Ilość zawartości

    13
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Informacje

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja
    Krakow
  • Hobby
    RPG, Lotnictwo

Ostatnie wizyty

561 wyświetleń profilu

Osiągnięcia fungi

Początkujący I

Początkujący I (2/13)

3

Reputacja

  1. fungi

    Witajcie. Chce przeprowadzic pewna operacje na mobie z moda. Dodalem owego moba do listy aliases w tym miejscu i w ten sposob: # -- spawn egg -- {entity type}: werewolf = :6420 moj kod wyglada nastepujaco: on spawn of werewolf: set the maximum health of event-entity to 400 set health of event-entity to 400 set name of event-entity to "Wilkolak" niestety, skript wywala mi blad: werewolf is not an entity type... podobna operacja z mobem z vanili dziala dobrze - jest dokladnie tak samo dodane tzn: # -- spawn egg -- {entity type}: zombie = :54 on spawn of zombie: set the maximum health of event-entity to 400 set health of event-entity to 400 set name of event-entity to "Zombie" ktos ma jakis pomysl co moze byc nie tak ?
  2. Do właściwego oglądania prezentacji zaleca się wyłączenie adblocka w przeglądarce - blokuje nasze zdjęcia Podstawowe informacje o serwerze: Forum serwera: [ciach ~ reklama forum] Strona serwera:[ciach ~ reklama forum] IP serwera: 94.23.95.131:25565 Można dodać serwer poprzez nazwę: serwer.mcrevolution.pl Silnik 1.7.9 - 1.7.10, pluginy + skrypty Własny texturepack - pobierany przy pierwszym zalogowaniu się do gry - wymagany i konieczny do grania na naszym serwerze. Tylko jeden świat: brak Netheru, brak Endu, brak lobby. Moby (cała masa), PVP, PVE, Serwer dedykowany, 100 slotów. Whitelist ON Start serwera 20.II.2015 --->>><<<--- Lore [*]Revolution jest serwerem, na którym olbrzymi nacisk kładziemy na odgrywanie swojej postaci. Stworzyliśmy autorski skrypt na punkty RP. Punkty te mają istotny wpływ na rozwój zarówno Twojej postaci, jak i miasta. Tak, zarówno postacie jak i miasta mają przyznawane punkty RP. W przypadku gracza, większa ilość punktów RP daje większe możliwości rozwoju, w przypadku miast, nowe możliwości specjalnych przywilejów miejskich [*]Stworzyliśmy 7 grywalnych ras, w które może wcielić się gracz. Każda rasa jest inna, zarówno pod względem możliwości, jak i typowych zachowań, każda rasa ma inny wygląd. Poniżej spis: [*]Vatteni - wymyślona przez nas rasa wodnych stworzeń. Mogą przebywać pod wodą nieskończoną ilość czasu, szybciej się w niej regenerują, są mistrzami w pływaniu. To pod wodą budują swoje domostwa, to tam kręci się całe ich życie. [*]Elfy - dumni przedstawiciele natury. Znają się na magii, alchemii. Są szybcy, skoczni, inteligentni. Zamieszkują olbrzymie lasy, w których czują się najlepiej. [*]Orkowie - maszyny do zabijania. Eksperci w walce wręcz. Doskonale władają toporami i mieczami. Niesamowicie wytrzymali. Niestety niezbyt inteligentni, przez co są podatni na magię. [*]Ludzie - Najbardziej wszechstronni. Jako ostatni pojawili się w świecie Agaroth, dzięki temu z żadną rasą nie mają złych stosunków. Wytwarzają najlepsze strawy, jak nikt inny znają się na uprawach, oraz przywieźli wiedzę na temat kolejarstwa z Ziemi. [*]Ethernale - pyszni, dumni przybysze z gwiazd. Uważają się za bogów. Według nich, żadna inna rasa nie jest godna nawet z nimi rozmawiać. Najlepsi magowie. Potrafią lewitować. Niestety są bardzo słabi fizycznie i są bardzo podatni na zimno. [*]Krasnoludy - Najlepsi górnicy w całym Agaroth. Potrafią wykopać surowce tam, gdzie inni nie umieją. Niesamowici kowale - tylko oni potrafią wykuć najlepsze zbroje. Niestety są dość powolni i nikt nie lubi ich gburowatego nastawienia do innych. [*]Reptile - Jaszczury, zamieszkujący bagniste tereny Agaroth. Jako jedyna rasa jest odporna na wiele chorób, które innych może zabić. Niesamowici myśliwi, potrafią upolować każdą zwierzynę. Niestety słabi z nich górnicy, na ciesielce też niezbyt się znają. [*]Umiejętności. Opracowaliśmy autorski system umiejętności, które nasza postać będzie rozwijać. Każda rasa ma inny zakres możliwości jeśli chodzi o maksymalny poziom danej umiejętności. W ten sposób osiągnęliśmy efekt różnorodności ras nie tylko pod względem ich atrybutów "rasowych" ale i możliwości uczenia się i wytwarzania przedmiotów. W sumie mamy 20 umiejętności, każda możliwa do rozwinięcia w maksymalnie 100 poziomach. Jeśli by to przeanalizować i chcieć osiągnąć szczyt potęgi i rozwinąć wszystkie możliwe umiejętności do maksimum, zabrakło by na to życia... [*]Różnorodne moby. Na naszym serwerze, praktycznie każdy mob jest inny. Mówię poważnie: każdy. Zastosowaliśmy specjalny algorytm, który powoduje, że po pierwsze na różnych biomach tworzą się inne moby, a po drugie, każdy z nich ma inną charakterystykę. Jedne są słabsze, inne mocniejsze, jedne chodzą w zbroi, inne bez, jedne mają broń, inne walczą bez niej. Wybierając się na wyprawę, nie wiesz, na jakiego przeciwnika trafisz. [*]Zależności rasowe. Serwer Revolution tworzymy z myślą o graczach, którzy potrafią dobrze wczuć się w swoją postać. Stworzyliśmy system zależności rasowych, czyli jak konkretna rasa będzie zachowywać się względem przedstawiciela innej rasy. A jako że w Revolution to graczom zostawiamy możliwość kształtowania dalszej historii, poniższa tabelka zapewne się zmieni: [*]Systemy. Czyż tworzenie zbroi, mieczy czy narzędzi w Minecrafcie nie jest nudne? Też tak uważamy, dlatego opracowaliśmy system metalurgii, który do tego stopnia urozmaicił rozgrywkę, że aby poznać wszystkie możliwości, musielibyście spędzić całe swoje dnie w kuźni. Systemy, jak w przykładzie powyżej, to rodzaj konstrukcji, po wybudowaniu którego dostajemy pewne możliwości. Systemy są ciągle rozwijane i wymyslane. Obecnie możemy korzystać z systemu kuźni, tartaku, browaru, alchemii. Oczywiście do korzystania z tychże systemów wymagane są odpowiednie poziomy umiejętności. [*]Dodatkowe wskaźniki. Nasze autorskie skrypty ułatwiają wam rozgrywkę. Stworzyliśmy specjalną tabelkę, w której zawarte są najistotniejsze podczas gry informacje. Na innym wskaźniku, możecie sprawdzić jaka jest aktualna temperatura Waszego ciała. Każda rasa ma inną tolerancje na temperaturę, zbyt zimno, lub zbyt gorąco - możesz zginąć. --->>><<<--- [*]Autorska mapa. Stworzyliśmy od podstaw mapę. Narysowaliśmy każdy kontynent, każdą zatoczkę, każdą gorę i wąwóz. Przystosowaliśmy odpowiednie tereny do zamieszkania przez odpowiednie rasy. Na końcu zrobiliśmy coś, dzięki czemu już podczas trwania beta testów, nasi testerzy mieli zaczątek RP: zakryliśmy tą mapę i pozwoliliśmy im ją odkrywać, nadając jednocześnie nazwy konkretnym obiektom geograficznym. [*]Własny kalendarz. Zadbaliśmy o wiele szczegółów, między innymi o kalendarz. W naszym świecie wszystko ma swój czas i swoje miejsce. Gracz (jeśli doczyta) to dokładnie będzie wiedział co, kiedy i dlaczego się stało. Nasz rok został podzielony na 12 miesięcy oraz 7 dni, jednak każdy miesiąc ma 33 lub 31 dni. Zostały wymyślone własne nazwy miesięcy i dni tygodnia. Już teraz wyznaczone są konkretne daty z wydarzeniami które do tej pory miały miejsce. [*]Elementy strategii i dyplomacji. Spójrzcie jeszcze raz na wycinek mapy. Zauważycie, że została ona podzielona na prowincje. Rasa która zdobędzie daną prowincje, obejmuje ją protektoratem. Każda prowincja ma ukrytą kopalnie pewnych produktów. Czasem jest to węgiel, czasem złoto, innym razem zwykłe drewno. Rasa która odnajdzie budynek, w którym produkowany jest materiał zaczyna otrzymywać z tego tytułu benefisy w postaci tegoż produktu ... codziennie. Podzieliliśmy rodzaje osad na 5 typów, każde z nich ma inny wskaźnik punktów dowodzenia, który przekłada się na to, która rasa daną prowincje przejmie. Wchodzą tu także elementy dyplomacji, oraz handlu, jako że nie wszystkie rasy mogą poradzić sobie same. Traktaty winny być w odpowiedni sposób zredagowane, oraz powinny być podpisane. Każdy ród, rasa, czy inna społeczność ma swój własny podpis, którym sygnuje dokumenty. A te nie są zwykłym świstkiem papieru. Poza wymiernymi korzyściami w postaci rzeczowych dóbr lub przywilejów, miasta dostają premie do punktów RP i mogą dalej się rozwijać. Integracja z forum. Nasza gra poza serwerem MC będzie toczyła się również na forum. To tam znajdziesz informacje o graczach, tam zawarte są Karty Postaci wszystkich dopuszczonych do gry osób, tam znajdziesz dział "Tawerna" w której możesz dowiedzieć się całkiem przydatnych rzeczy, w końcu to tam znajduje się wielka biblioteka Agaroth, w której znajdziesz podpowiedzi w sprawach związanych z grą. Przykład: Możesz być najlepszym krasnoludzkim kowalem, z największym doświadczeniem w stopach metali, ale jak nie będziesz znał receptury na konkretny stop, nie wykujesz najlepszej zbroi, bo nie będziesz wiedział jakie metale ze sobą połączyć. Tu przyjdzie Ci z pomocą biblioteka, lub rozmowa z innymi w tawernie.Serwer tworzony przez graczy dla graczy. Od samego początku jesteśmy otwarci na propozycje graczy. To co teraz prezentujemy to tak naprawdę nie jest nasze dzieło, tylko dzieło tych wszystkich osób, które od p
  3. Rada: Zmień kolor czcionki. Na tym tle nic nie widać!
  4. variables: {_startpts} = 1 {defpts} = 1on join: if {points.%player%} is not set: set {points.%player%} to {_startpts} message "Za rozpoczecie gry dostajesz <Dark Red>1 punkt<White> RP! Punkty RP potrzebne Ci beda do rozwijania Twojej postaci. Zdobedziesz je za odgrywanie postaci RP. Powodzenia!"command /points: permission: skript.points usage: /points description: Sprawdza ile masz punktow RP executable by: players trigger: message "<Dark Red>Ilosc punktow RP: <Green>%{points.%player%}%"command /givepoints <player = %player%>: permission: skript.admin.points usage: /givepoints <name> description: Przydzelanie punktów RP executable by: players, console trigger: add 1 to {points.%argument 1%} message "<Dark Red>1 punkt przydzielono %argument 1%." send "<Dark Red>Wlasnie otrzymales 1 punkt RP! Swietna gra RP!" to argument 1 log "%player% dodal 1 punkt RP graczowi %argument 1%" to "rp/rp.log"command /takepoints <player = %player%>: permission: skript.admin.points usage: /givepoints <name> description: Odbiera punkty RP! executable by: players, console trigger: subtract 1 from {points.%argument 1%} message "<Dark Red>1 punkt zostal odebrany %argument 1%." send "<Dark Red>1 punkt RP zostal Ci odebrany. Przestrzegaj zasad RP!" to argument 1 log "%player% odjal 1 punkt RP graczowi %argument 1%" to "rp/rp.log" command /resetpoints <player = %player%>: permission: skript.admin.points usage: /resetpoints <name> description: Zeruje punkty RP. executable by: players, console trigger: set {points.%argument 1%} to 0 message "<Red> Punkty RP gracza <Green>%argument 1%<Red> zostaly wyzerowane!" log "%player% ZRESETOWAL punkty RP graczowi %argument 1%" to "rp/rp.log"
  5. Mam pytanko. Otóż robie maly skrypcik, ktorym bede przydzielal punkty graczom. Kod wyglada nastepujaco: command /givepoints <player = %player%>: permission: skript.admin.points usage: /givepoints <name> description: Przydzelanie punktów RP executable by: players, console trigger: add 1 to {points.%argument 1%} message "<Dark Red>1 punkt przydzielono %argument 1%." send "<Dark Red>Wlasnie otrzymales 1 punkt RP! Swietna gra RP!" to argument 1 log "%player% dodal 1 punkt RP graczowi %argument 1%" to "rp/rp.log"Chce jednak, abym mial mozliwosc przydzielania punktow miastu. Jak wiadomo miasto to nie gracz i wg. tego kodu nie da sie tych punktow przydzielic. Jak zatem stworzyc "konto" miasta ? Bo niby mozna by bylo stworzyc gracza ktory bedzie sie nazywal jak miasto, jednak wtedy tez nie moge przydzielic punktow gdy niema go online, pozatym jest to takie na sile i sztuczne. I nastepna czesc pytania - czy da sie zrobic tak, aby skrypt zapisywal te punkty w bazie mysql aby mozna bylo pozniej ogladnac te punkty na www?
  6. fungi

    Skrypt na zasadzke :)

    Potrzebuje skryptu, kory bedzie robil dla mnie zasadzke w pewnym miejscu mapy. Oto konkretne informacje: Zasadzka ma wygladac tak: Dookola gracza spawnuje sie losowa liczba pewnych mobow (niech to dla ulatwienia beda zombie). Ilosc mobow to 2-6. Chcialbym, aby to ile pojawi sie mobow uzaleznioc od ilosci graczy przemierzajacych mape. Np jesli bedzie szla jedna osoba, to pojawi sie 2-6 zombie, a jak 2 osoby to 3-8 zombie. Chcialbym aby moby pojawily sie w losowych lokacjach nieopodal gracza i go zaatakowaly.Przed tym informacja, ze wpadl w zasadzke. I teraz chyba najtrudniejsze - miejsce zasadzki. Na serwerze bedzie plugin Towny. Nie chcialbym aby zasadzka pojawiala sie w miescie. Zastanawialem sie, czy by nie przypisac jej do konkretnego biomu, lub do konkretnego bloku (ktory stawial bym w jakims miejscu - poza miastem). Generalnie to zamysl jest taki, aby gracz mial szanse wpasc w zasadzke podrozujac pomiedzy miastami. Im teren bardziej niedostepny tym latwiej wpasc w zasadzke. Np jesli szedl by sobie plainsami to malo prawdopodobne ze ktos go zaatakuje, ale jak lasem, czy gorami to juz bardziej. Wogole jest to wykonalne w skripcie? :)
  7. Ludzie, ktorzy przypisuja sobie autorstwo nie swojego skryptu, czy czegokolwiek innego sa w moich oczach zwyklymi zlodziejami. Ja nim nie jestem, wiec nawet o tym nie pomyslalem. Dziekuje za odpowiedz. Trafilem zatem na kopalnie wiedzy i nowych mozliwosci MC :) Dzieki!
  8. Pisalem juz innym, ale napisze to na forum: Nie szukam osoby do napisania jednego czy dwoch skryptow. Szukam osoby, ktora rownie jak ja pasjonuje sie RPG. Jako ze serwery RPG sa dosc skomplikowane, nie da sie tego zamknac w dwa skrypty. Skrypty ktore juz sa napisane i ktore beda napisane musza ze soba wspolpracowac. Mechanika gry bedzie dosc skomplikowana i osoba ktora przyjdzie z zewnatrz z jednym skryptem tu nie pomoze. Udalo mi sie wymyslec bardzo duzo zaleznosci, ktore trzeba napisac w skrypcie aby wszystko dzialalo jak nalezy. Przyklad: Dwie rasy: Orkowie i Elfy. Skrypt 1 - rasy Skrypt 2 - Wplyw tolerancji rasowych na siebie (w tym przypadku rasy sie nienawidza) Skrypt 3 - jaka rasa moze wykonywac jaka profesje Skrypt 4 - Punkty RP przydzielone do konkretnej rasy. I wszystkie te skrypty musza ze soba wspolgrac, inaczej calos nie zadziala. Dlatego widzicie, ze jest to dosc ambitny projekt i jest w nim sporo pomyslow na nowe skrypty :) I jeszcze takie pytanie, jako ze jestem nowy na tym forum: Jak to jest ze skryptami upublicznionymi? Mozna ich uzywac u siebie na serwie? Mozna je przerabiac? Co z nimi mozna robic ? Przepraszam za lamerskie pytania, ale kazdy sie kiedys uczyl ;) Pzdr. Fungi.
  9. fungi

    A to: spawn zombie at zombie's position wywalenie nuggetsa dzialalo na zombie's position...
  10. fungi

    Yyyy tego. Działa. Pierwszy sposób. A teraz prosze Was bardzo - wytlumaczcie mi, dlaczego to co ja napisalem nie dzialalo? Chcialbym uczyc sie na bledach, a nie kopiowac Wasze pomysly :)
  11. Witam wszystkich. Poszukuje osoby, ktora zna sie na skrypcie. Moj projekt to serwer RPG fantasy. Jest pomysl, jest VPS zaplacony na rok z gory, jest ekipa i lwia czesc ustalen. Mamy skryptera, jednak nie ma on zbyt wiele czasu. Szukam wiec osoby, ktora pomoze w pisaniu skryptow (mozliwe ze bedzie sie mogla sporo nauczyc od mojego czlowieka, bo zna sie on na zeczy, wiele ciekawych skryptow juz napisal). Jesli wiec ktos jest chetny prosze o info. Skrypty jakie trzeba bedzie stworzyc przy wspolpracy: Rasy (7 ras grywalnych) Punkty RP (punkty ktore beda mialy wplyw na wiele aspektow gry) Magia (tutaj sporo jest zrobione, trzeba stworzyc nowe zaklecia) Od razu pytanie bo nie wiem czy wogole jest to mozliwe do wykonania za pomoca skrypta i zmianach tekstur w resourcepacku: Czy da sie zrobic tak, aby konkretna rasa miala konkretny wyglad? I drugie pytanie Czy mozna zrobic tak, aby komenda z jakiegos pluginu (w naszym przypadku Towny) byla by mozliwa do wykonania tylko po spelnieniu warunku ze skryptu? (Chodzi o polaczenie pluginu Towny ze skryptem na punkty RP) Z gory dzieki za odpowiedzi i zapraszam do zabawy :>
  12. fungi

    Zabieram sie za pisanie pierwszych prostych skryptow. Napisalem cos takiego: on death of a zombie: drop 1 Gold Nugget at zombie's position spawn zombie at the targeted block I o ile gold nugget wypada, o tyle nowe zombie sie nie spawnuje. Docelowo, chce zrobic mozliwosc 30% ze zespawnuje sie po zabiciu zombiaka 3 nowe zombie. Jednak to spawnowanie nie dziala niewiem dlaczego. zmienialem ta linijke rowniez na taka: spawn zombie at zombie's position tez nie dziala. Ktos wie jaki blad popelniam?
  13. fungi

    Witam

    Tylko ja nie wiem czy on chce zebym podawal. By....ro ;) OK. Sprawdzilem. Chlop jest na Waszym forum, ale jakos malo sie udziela. Az dziwne ;l)
  14. fungi

    Witam

    Witajcie. Jestem bardzo poczatkujacym skryptwriterem :) Trafilem tutaj, z dwoch powodow: 1) Chce nauczyc sie pisania w skrypcie, a jako ze w miare umiem angielski, myslalem ze nie bede mial z tym problemu. Ale piszac nawet najprostrze skrypty problemy pojawiaja sie i licze ze mi w nich pomozecie :> 2) Tworze bardzo ambitny serwer RPG Fantasy. Mam znakomitego skryptera, magika jak dla mnie, bo robi ze skryptem takie rzeczy, ze mi szczena opadla. Jednak jak wiekszosc ludzi po pewnym wieku, ma malo czasu ze wzgledu na prace oraz studia. Roznica w umiejetnosciach miedzy mna a nim jest zbyt wielka, abym mogl mu pomagac. Mam wiec nadzieje znalesc tutaj kogos, kto rowniez interesuje sie zarowno skryptem jak i fantastyka i chcial by dolaczyc do projektu. Jesli wiec ktos ma ochote, prosze o PW.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...