Skocz do zawartości

SkiLLerK2

Użytkownik
  • Ilość zawartości

    60
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Treść opublikowana przez SkiLLerK2

  1. add Sunflower of infinity named "&6Swiatecnza moneta" with lore "XD" to player Tak dokladnie napisales wiec nie zmieniaj Czym wiecej tym gorzej skoro mozna taki skrypt skrocic o np 20 linijek i nie bedzie tak obciazac serwera. [PROTIP]
  2. Prawdopodobnie w ustawieniach minecrafta masz ustawione żeby nie dało się wejść w linki na chacie
  3. Hahahah, najpierw naucz sie pisac skrypty a potem pisz
  4. Po prostu nie wiesz juz co napisac.
  5. A co do Krychy to trzymaj ulepszony kod. on break of stone: player has permission "k.drop.gracz": if player's gamemode is survival: if player's tool is pickaxe: chance of 100%: drop Sunflower of infinity named "&6Swiateczna Moneta" with lore "XD" stop else: send "&cMusisz miec kilof!" if player's gamemode is creative: send "&cDrop na gamemode 1 jest off!" Dodane: - Drop z gm 0 jest off - Jesli gracz nie rozwala stone kilofem to nie dostaje dropu i wysyla mu komunikat Skoro gracz ma WildSkript bo chyba sam pisal z nie ma tylko Skquery, to po co ten "add"? I duzo ladniej all wyglada wtedy i lepsze dla graczy Gralem raz na serwerze gdzie byl ten "add" i to tak wkurzalo ze po 5 minutach kopania wyszedlem (drop byl duzy a kilof byl 6/3/3) W sumie zamiast "if player's gamemode is creative:" mozna dac "else:" xd
  6. To jest bezsensu skoro mozna po prostu zamiast "add" "to player" dac "drop" bedzie duzo mniej linijek, kod bardziej czytelny.
  7. Jak powinien miec wolne miejsce w eq skoro taka osoba jest po exp a nie drop? Naucz sie czytac xd
  8. Nie rozumiesz ze jak gracz bedzie mial full eq to bedzie mu mocno spamic np jak bedzie mial kilof 6/3/3 a tylko po exp przyszedl do np kopalni ? [Wiadomosc do Krychy] Polecam Ci dodac do tego skryptu, zeby blokowalo drop na gm 1 oraz zeby gracz tylko z kilofem mogl wydobyc to A jak potrzebujesz kodu/pomocy to pisz i Ci chetnie pomoge lub dam gotowy kod
  9. Nie, bo jak gracz ma full eq to juz mu nie dodaje tylko znika drop z tego
  10. moge ci dac ip mojego serwera testowego na priv i wbijesz i zobaczysz all itp jak chcesz Bez sensu, skoro on napisal skrypt zeby lecialo ze stone a nie dodawalo do eq, bo dodawanie do eq jest slabe pod paroma wzgledami procenty tylko zmieniles i dopisales "add" i "to player"
  11. Pobierz WildSkript i Skquery, bo mi wszystko dziala
  12. Możesz mi dać cały kod? xd Oraz ss erroru
  13. @fifi nie rób tego co LloydPL napisał, ponieważ można wtedy bugować stoniarki itp! Daj ip najlepiej na priv swojego serwerka to wbije i ci to zrobie
  14. SkiLLerK2

    Kluby

    Usuń linijki od 28-30 i wstaw na samym końcu tak jak kolega wyżej napisał i powinno zadziałać.
  15. Bardzo ciekawy skrypt, który na pewno wykorzystam na swój serwer Teraz już nikt nie będzie mi pisał, że to nie on ją postawił czy coś XDDD
  16. PS: Lepiej jak skrócisz te /bialalista na /wl lub /wh
  17. SkiLLerK2

    vEasyDrop

    Uwaga! Dalsze prace nad tym skryptem będą kontynuowane w przyszłości, teraz zamierzam napisać skrypt jakiego jeszcze nikt nie widział
  18. Nie skopiowałem all, sorki XDD PS: Nadal ten sam błąd
  19. Witam mam problem ze skryptem a mianowicie 110 linijką KOD: variables: MaxCenaNaTargu = 9999999999999 options: TargItemWeteranILegenda: ender chest TargItemGracz: chest on disconnect: loop all players: if "%{przegladany.%loop-player%}%" is "%player%": close loop-player's inventory send "&8&l>>&4 Ten gracz opuscil serwer!" set {offline.%player%} to true on join: set {offline.%player%} to false command /targ [<player>]: usage: &4Ten gracz jest offline! trigger: if arg-1 is not set: open chest with 6 rows named "&9&lTargi graczy" to player wait 1 tick delete {targ::*} delete {targ1::*} loop all players: set {_sajz} to size of {targ.itemy.%loop-player%::*} if {_sajz} is bigger than 0: if loop-player don't have permission "essentials.fly": add "%loop-player%" to {targ::*} loop all players: set {_sajz} to size of {targ.itemy.%loop-player%::*} if {_sajz} is bigger than 0: if "%loop-player%" is "Szymonjjay": add "%loop-player%" to {targ1::*} if loop-player have permission "essentials.fly": if "%loop-player%" is not "Szymonjjay": add "%loop-player%" to {targ1::*} loop {targ1::*}: set player's current inventory's slot loop-index parsed as integer -1 to {@TargItemWeteranILegenda} named "&9&l%loop-value%" with lore "&8Wystawione:&7 %size of {targ.itemy.%loop-value%::*}%/53" set {_sot} to "%size of {targ1::*}%" parsed as integer loop {targ::*}: set player's current inventory's slot loop-index parsed as integer -1 +{_sot} to {@TargItemGracz} named "&c&l%loop-value%" with lore "&8Wystawione:&7 %size of {targ.itemy.%loop-value%::*}%/53" if arg-1 is set: open chest with 6 rows named "&9&lTarg&c&l %arg-1%" to player wait 1 tick if "%{przegladany.%player%}%" is not "%arg-1%": set {przegladany.%player%} to "%arg-1%" set player's current inventory's slot 53 to arrow named "&9Powrót" loop {targ.itemy.%arg-1%::*}: if "%{targ.koszty.%arg-1%::%loop-index%}%" is "<none>" or "" or " ": set {targ.koszty.%arg-1%::%loop-index%} to 0 if "%lore of {targ.itemy.%arg-1%::%loop-index%}%" is "": set player's current inventory's slot loop-index parsed as integer -1 to loop-value with lore "%lore of loop-value%||&2Koszt:&6 %{targ.koszty.%arg-1%::%loop-index%}%" else: set player's current inventory's slot loop-index parsed as integer -1 to loop-value with lore "%lore of loop-value%||||&2Koszt:&6 %{targ.koszty.%arg-1%::%loop-index%}%" stop on command "/sprawdztarg": cancel event if {offline.%arguments%} is true: send "&8&l>> &4Ten gracz jest offline!" stop if "%arguments%" is not "<none>": make player execute command "targ %arguments%" set {przegladany.%player%} to "%arguments%" command /targprzesunitemy [<player>]: executable by: console trigger: loop 54 times: if {targ.itemy.%arg-1%::%loop-number%} is not set: if {targ.itemy.%arg-1%::%loop-number+1%} is set: set {targ.itemy.%arg-1%::%loop-number%} to {targ.itemy.%arg-1%::%loop-number+1%} set {targ.koszty.%arg-1%::%loop-number%} to {targ.koszty.%arg-1%::%loop-number+1%} delete {targ.itemy.%arg-1%::%loop-number+1%} delete {targ.koszty.%arg-1%::%loop-number+1%} command /sprzedazprzesunitemy: executable by: console trigger: loop 54 times: if {sprzedaz.przedmiotow::%loop-number%} is not set: if {sprzedaz.przedmiotow::%loop-number+1%} is set: set {sprzedaz.przedmiotow::%loop-number%} to {sprzedaz.przedmiotow::%loop-number+1%} set {sprzedaz.koszt::%loop-number%} to {sprzedaz.koszt::%loop-number+1%} delete {sprzedaz.przedmiotow::%loop-number+1%} delete {sprzedaz.koszt::%loop-number+1%} on inventory click: if "%inventory name of player's current inventory%" contains "Targ": cancel event if "%uncoloured name of player's current inventory's slot slot%" is "Powrót": close player's inventory make player execute command "targ" if "%inventory name of player's current inventory%" contains "Targi graczy": cancel event if player's current inventory's slot slot is chest or ender chest: make player execute command "sprawdztarg %uncoloured name of player's current inventory's slot slot%" stop if "%inventory name of player's current inventory%" is "&9&lTarg&c&l %player%": if "%player's current inventory's slot slot%" is not "<none>": give player {targ.itemy.%player%::%clicked slot+1%} delete {targ.itemy.%player%::%clicked slot+1%} delete {targ.koszty.%player%::%clicked slot+1%} make console execute command "targprzesunitemy %player%" send "&8&l>> &2Usunoles item z targu!" loop all players: if {przegladany.%Loop-player%} is "%player%": close loop-player's inventory make loop-player execute command "sprawdztarg %player%" close player's inventory make player execute command "sprawdztarg %player%" stop else: if "%inventory name of player's current inventory%" contains "Targ&c&l": set {_wartosc} to "%{targ.koszty.%{przegladany.%player%}%::%clicked slot+1%}%" parsed as integer If {_wartosc} is less than or equal player's money: remove {_wartosc} from the player's money set {przegladany.%player%} to {przegladany.%player%} parsed as player loop all players: if "%loop-player%" is "%{przegladany.%player%}%": add {_wartosc} to the loop-player's balance send "&8&l>> &2ktos kupil przedmiot z twojego targu! &c+%{_wartosc}%$" to {przegladany.%Player%} send "&8&l>> &2Kupiles przedmiot z targu&e %{przegladany.%Player%}%" to player give player {targ.itemy.%{przegladany.%player%}%::%clicked slot+1%} delete {targ.koszty.%{przegladany.%player%}%::%clicked slot+1%} delete {targ.itemy.%{przegladany.%player%}%::%clicked slot+1%} make console execute command "targprzesunitemy %{przegladany.%Player%}%" loop all players: if {przegladany.%Loop-player%} is "%{przegladany.%player%}%": set {_przegladany.%Player%} to "%{przegladany.%player%}%" close loop-player's inventory make loop-player execute command "sprawdztarg %{_przegladany.%Player%}%" on inventory close: if "%inventory name of player's current inventory%" contains "&9&lTarg&c&l": if {przegladany.%player%} is set: delete {przegladany.%player%} command /wystaw [<integer>]: trigger: if lore of player's tool contains "niesprzedawalne" or "niewymienialne" or "nie do sprzedania" or "nie do wymiany" or "wymiana niemozliwa" or "sprzedaz niemozliwa" or "nie da sie sprzedac" or "nie da sie wymienic" or "nie da sie wymieniac": send "&8&l>> &4Tego przedmiotu nie da sie sprzedac." stop if arg-1 is not set: send "&8&l>> &4Prawidlowy format: &c/wystaw <cena>" stop set {_arg1} to "%arg-1%" parsed as integer if {_arg1} is bigger than {MaxCenaNaTargu}: send "&8&l>> &4Za wysoka cena!" stop if player's tool is not air: set {_s} to size of {targ.itemy.%player%::*} if {_s} is less than 53: add player's tool to {targ.itemy.%player%::*} add "%arg-1%" to {targ.koszty.%player%::*} delete player's tool send "&8&l>> &2Wystawiles przedmiot na targ! Wolne miejsce: &a%{_s}+1%/53" loop all players: if {przegladany.%Loop-player%} is "%player%": close loop-player's inventory make loop-player execute command "sprawdztarg %player%" else: send "&8&l>> &4Twoj targ jest pelny!" else: send "&8&l>> &4Nie mozesz wystawic powietrza!" Zdjecie z bledem (ss): http://wrzuc.se/i/5a188259f32b0
  20. Skrypt nie jest za dobry i pewnie nikt go nigdy nie użyje, ale pracuj nad nim dalej, dodaj jakieś aktualizacje, bo na pewno można coś jeszcze do tego fajnego dodać Mogę Ci pomóc w tym skrypcie jak chcesz
  21. SkiLLerK2

    vEasyDrop

    Nawet po tych hejtach nie zamierzam się poddać i pracować nad dalszymi aktualizacjami, a jak Ci coś nie pasuje to po prostu wyjdź
  22. SkiLLerK2

    vEasyDrop

    Hahahaha, to że jakiegoś backdoora z neta edytujesz to nie robi z Ciebie osoby, która cokolowiek wie o pluginach hehe Ja się nie kłócę, który z naszych skryptów jest lepszy i nie zamierzam. PS: Własnie pracuję nad nową aktualizacją!
  23. SkiLLerK2

    vEasyDrop

    Nie chce mi sie, za prosty skrypt napisałeś i nawet nie chce mi sie patrzeć na cały kod ;3 vEasyDrop [AKTUALIZACJA] [WERSJA: 1.2] DODANO: - GUI - Poprawiono błędy - Skrócono skrypt WYMAGANE: - Skript - SkQuery ///////////////////////////////////// DOWNLOAD /////////////////////////////////////// CODE SCRIPT - https://code.skript.pl/YXhlpOjN/ /// GUI BY NITROS /// Podsuwajcie pomysly/bugi a postaram się je jak najszybciej dodac/usunąć!
×
×
  • Dodaj nową pozycję...