Skocz do zawartości

Olix

Użytkownik
  • Ilość zawartości

    33
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Treść opublikowana przez Olix

  1. [13:21:12 ERROR]: [Skript] can't understand this event: 'on step on light green wool' (oxx.sk, line 330: on step on light green wool:') [13:21:12 ERROR]: [Skript] can't understand this event: 'on step on red wool' (oxx.sk, line 334: on step on red wool:') [13:21:12 ERROR]: [Skript] can't understand this event: 'on step on white wool' (oxx.sk, line 338: on step on white wool:')
  2. Olix

    Witam ;]

    Przedstaw swoje pomysły (może być 5) na nowe moby do minecrafta.
  3. Witam! Czy ktoś przerobił by mi skrypt tak by były permisje: Komendy.gracz, komendy.vip, komendy.svip, komendy.mod on command: if player don't have permission "komendy.admin": if command is not "pomoc" or "spawner-sklep" or "spawnershop" or "r" or "backpack" or "zastepca" or "przedluz" or "przedloz" or "bp" or "rpanvil" or "money" or "balance" or "plecak" or "warp" or "gildia" or "l" or "potwierdz" or "g" or "efekty" or "efekt" or "en" or "craft" or "cx" or "cobblex" or "youtuber" or "vip" or "svip" or "extravip" or "top" or "helpop" or "msg" or "r" or "live" or "gracz" or "drop" or "itemy" or "spawn" or "home" or "kit" or "otchlan" or "login" or "register" or "zmienhaslo" or "drop" or "sethome" or "repair" or "hat" or "feed" or "sdrop" or "spremium" or "craftingi" or "tpa" or "tpaccept" or "guild" or "zaloz" or "slot" or "gdom" or "baza" or "ustawdom" or "ustawbaze" or "zapros" or "info" or "i" or "dolacz" or "wyrzuc" or "pvp" or "opusc" or "sojusz" or "lider" or "usun" or "rozwiaz": cancel event send "&7Nie znaleziono komendy &c&n/%command%&7, wpisz &c&n/pomoc&7, aby zobaczyc dostepne komendy."
  4. Kod mi dziala! Potrzebuję bradzo do itemshopu żeby wykonać to przez konsole
  5. Sory to jest skrypt command /pierozek [<text>] [<player>]: permission: matiqu.pierozek trigger: if arg 1 is "daj": give player Dragon Egg named "&6Magiczny Pierozek" send "&6Otrzymales pierozka!" stop if arg 1 is "all": broadcast "&8» &7Za &830 &7sekund kazdy otrzyma magicznego pierozka!" wait 600 ticks set {pierozekall} to false loop all players: loop 2 times: give loop-player Dragon Egg named "&6Magiczny Pierozek" if arg 1 is "daj": if arg 2 is a player: give arg-2 Dragon Egg named "&6Magiczny Pierozek" send "&6Otrzymales pierozka!" stop Wszystko działa ale nie przez konsole
  6. Mam hosting na enderchescie więc wpisałem samo pierożek bo / jest zawsze
  7. Witam mam pytanie. Mianowicie mam przykładowo taki kawałek skryptu: command /pierozek [<text>]: permission: magiczny.pierozek trigger: if arg 1 is "daj": give player Dragon Egg named "&6Magiczny Pierozek" send "&6Otrzymales pierozka!" stop if arg 1 is "all": broadcast "&8» &7Za &830 &7sekund kazdy otrzyma magicznego pierozka!" wait 600 ticks set {pierozekall} to false loop all players: loop 2 times: give loop-player Dragon Egg named "&6Magiczny Pierozek" if arg 1 is "daj": if arg 2 is a online player: give player Dragon Egg named "&6Magiczny Pierozek" send "&6Otrzymales pierozka!" stopcommand /pierozek [<text>] [<player>]: permission: matiqu.pierozek trigger: if arg 1 is "daj": give player Dragon Egg named "&6Magiczny Pierozek" send "&6Otrzymales pierozka!" stop if arg 1 is "all": broadcast "&8» &7Za &830 &7sekund kazdy otrzyma magicznego pierozka!" wait 600 ticks set {pierozekall} to false loop all players: loop 2 times: give loop-player Dragon Egg named "&6Magiczny Pierozek" if arg 1 is "daj": if arg 2 is a player: give arg-2 Dragon Egg named "&6Magiczny Pierozek" send "&6Otrzymales pierozka!" stop jak wywołuje komendę /pierozek daj [nick] w grze, to dziala. jal wywołuje ja w konsoli to nie działa pisze unknown command type /help żadnych błędów...
  8. To mają być enderchesty
  9. Wyeksportuje mi ktoś TO w np. Eclipse TO: http://hostuje.net/file.php?id=bbbce3d0c39a08af2ac64a9194edb9ef
  10. Jak dodac żeby po napisaniu komendy /pierozek [nick-gracza] dodalo mu 1 pierozka(Dragon Egg named "&6Magiczny Pierozek")? command /pierozek [<text>]: permission: matiqu.pierozek trigger: if arg 1 is "daj": give player Dragon Egg named "&6Magiczny Pierozek" send "&6Otrzymales pierozka!" stop if arg 1 is "all": broadcast "&8» &7Za &830 &7sekund kazdy otrzyma magicznego pierozka!" wait 600 ticks set {pierozekall} to false loop all players: loop 2 times: give loop-player Dragon Egg named "&6Magiczny Pierozek" stop
  11. Olix

    Plecak

    Nie działa po zamknięciu plecaka przedmioty się nie zapisują...
  12. Olix

    Mega Kilof

    MEGA KILOF JEST MEGA POZDRAWIAM DZIKOYSK I INNE OFTOPIKI
  13. Olix

    Wytabuje ktoś?

    [18:38:49 ERROR]: [Skript] indentation error: expected 3 tabs, but found '->->____' [-> = tab, _ = space, ? = other whitespace] (pierogi.sk, line 48: remove 1 dragon egg named "&6Magiczny Pierozek" from player') [18:38:51 WARN]: [Skript] Empty configuration section! You might want to indent one or more of the subsequent lines to make them belong to this section or remove the colon at the end of the line if you don't want this line to start a section. (plec.sk, line 45: give player {@vip.plecak.item}:command /plecak [<text>]:') [18:38:51 ERROR]: [Skript] indentation error: expected 3 tabs, but found 12 spaces (plec.sk, line 49: if player has permission "Gracz.Plecak":') [18:38:51 ERROR]: [Skript] indentation error: expected 3 tabs, but found '->->->____' [-> = tab, _ = space, ? = other whitespace] (plec.sk, line 50: give player {@gracz.plecak.item}') [18:38:51 ERROR]: [Skript] indentation error: expected 3 tabs, but found 12 spaces (plec.sk, line 51: if player has permission "Vip.Plecak":') [18:38:51 ERROR]: [Skript] indentation error: expected 3 tabs, but found '->->________' [-> = tab, _ = space, ? = other whitespace] (plec.sk, line 52: give player {@vip.plecak.item}') [18:38:51 ERROR]: [Skript] indentation error: expected 3 tabs, but found 12 spaces (plec.sk, line 53: Set {Plecak.Status} to 2') [18:38:51 ERROR]: [Skript] indentation error: expected 3 tabs, but found 8 spaces (plec.sk, line 54: else:') [18:38:51 ERROR]: [Skript] indentation error: expected 3 tabs, but found 12 spaces (plec.sk, line 55: if {Plecak.Status} is2:') [18:38:51 ERROR]: [Skript] indentation error: expected 3 tabs, but found 16 spaces (plec.sk, line 56: send "Kolejny plecak mozesz wziasc, gdy zginiesz!"')
  14. Olix

    Wytabuje ktoś?

    options: vip.linijki: 3 vip.permisja: vip.vip vip.plecak.item: chest named "&aPlecak vipa" with lore "&8>> &7Kliknij PPM aby otworzyc" vip.nazwa.plecaka.w.gui: &8Plecak vipa vip.szansa.na.drop: 10% gracz.linijki: 2 gracz.plecak.item: chest named "&aPlecak gracza" with lore "&8>> &7Kliknij PPM aby otworzyc" gracz.nazwa.plecaka.w.gui: &8Plecak gracza gracz.szansa.na.drop: 50% on script load: while "{@gracz.nazwa.plecaka.w.gui}" is "{@vip.nazwa.plecaka.w.gui}": broadcast "&4Blad w &8%script%.sk &cnazwa plecaka vipa nie moze byc nazwa plecaka gracza!" wait 1 second on rightclick: if player's tool is {@vip.plecak.item}: cancel event open chest with {@vip.linijki} rows named "{@nazwa.plecaka.w.gui}" to player wait 1 tick loop {@vip.linijki}*9 times: set slot loop-number - 1 of current inventory of player to {plecak::%player%::%loop-number%} if player's tool is {@gracz.plecak.item}: cancel event open chest with {@gracz.linijki} rows named "{@nazwa.plecaka.w.gui}" to player wait 1 tick loop {@gracz.linijki}*9 times: set slot loop-number - 1 of current inventory of player to {plecak::%player%::%loop-number%} on inventory close: if inventory name of current inventory of player is "{@vip.nazwa.plecaka.w.gui}": clear {plecak::%player%::*} loop {@vip.linijki}*9 times: set {plecak::%player%::%loop-number%} to slot "%loop-number - 1%" parsed as an integer of current inventory of player if inventory name of current inventory of player is "{@gracz.nazwa.plecaka.w.gui}": clear {plecak::%player%::*} loop {@gracz.linijki}*9 times: set {plecak::%player%::%loop-number%} to slot "%loop-number - 1%" parsed as an integer of current inventory of player command /plecak [<text>]: permission: plecak.sk trigger: if arg-1 is "gracz": give player {@gracz.plecak.item}: if arg-1 is "vip": give player {@vip.plecak.item}:command /plecak [<text>]: permission: plecak.sk trigger: if arg-1 is not set: if player has permission "Gracz.Plecak": give player {@gracz.plecak.item}: if player has permission "Vip.Plecak": give player {@vip.plecak.item}: Set {Plecak.Status} to 2 else: if {Plecak.Status} is 2: send "Kolejny plecak mozesz wziasc, gdy zginiesz!" on death: set {Plecak.Status} to 1 loop drops: loop-value is {@vip.plecak.item}: chance of {@vip.szansa.na.drop}: loop {@vip.linijki}*9 times: add {plecak::%victim%::%loop-number%} to drops clear {plecak::%victim%::*} loop-value is {@gracz.plecak.item}: chance of {@gracz.szansa.na.drop}: loop {@gracz.linijki}*9 times: add {plecak::%victim%::%loop-number%} to drops clear {plecak::%victim%::*} Wytabował by ktoś bo jest źle wytabowane...
  15. Olix

    Plecak

    Jest šwietny.... a czy jest opcja żeby gracz mógł brać taki plecak komenda /plecak ale tylko jeden do czasu aż nie umrze wtedy będzie mógł wziąć znów... Bo tak to muszę dawać graczą jako admin...
  16. Olix

    Plecak

    Dzięki ≤3 Wrzucił byś na pasteben pl$?
  17. WItam czy przerobił by mi ktoś ten script tak by osoba z odpowiedniem uprawnieniem(plecal.gracz, plecak.vip) wpisala /plecak i żeby np. vip nie musiał wpisywać /plecak vip tylko /plecak niezależnie od tego czy to jest gracz czy vip. options: linijki: 3 nazwaPlecakaWGui: &fPlecak VIPlinijki: 6 VIPnazwaPlecakaWGui: &fPlecak command /plecak: trigger: open chest with {@linijki} rows named "{@nazwaPlecakaWGui}" to player wait 1 tick loop {@linijki}*9 times: set slot loop-number - 1 of current inventory of player to {nBackpack::%player%::%loop-number%} on inventory close: if inventory name of current inventory of player is "{@nazwaPlecakaWGui}": clear {nBackpack::%player%::*} loop {@linijki}*9 times: set {nBackpack::%player%::%loop-number%} to slot "%loop-number - 1%" parsed as an integer of current inventory of player VIPlinijki: 6 VIPnazwaPlecakaWGui: &eVIP&fPlecak command /vip plecak: trigger: open chest with {@VIPlinijki} rows named "{@VIPnazwaPlecakaWGui}" to player wait 1 tick loop {@VIPlinijki}*9 times: set slot loop-number - 1 of current inventory of player to {Backpack::%player%::%loop-number%} on inventory close: if inventory name of current inventory of player is "{@VIPnazwaPlecakaWGui}": clear {Backpack::%player%::*} loop {@VIPlinijki}*9 times: set {Backpack::%player%::%loop-number%} to slot "%loop-number - 1%" parsed as an integer of current inventory of player command /info plecak: trigger: send "TU GRACZ" send "TU VIP"
  18. Olix

    Plecak

    Proszę o skrypt na plecak Po wpisaniu /plecak gracz ma 2 x 9 slotów VIP ma 2 x 3 sloty Po śmierci jest szansa 50% szans że wypadną itemy na ziemię
  19. Olix

    Pandora...

    nie znam sie na skripcie dlatego prosze o pomoc i napisałem w zakładce "zlecenia"
  20. Olix

    Pandora...

    rzeczy tak ale te mobki i piorón...
×
×
  • Dodaj nową pozycję...