Skocz do zawartości

Koksiak

Użytkownik
  • Ilość zawartości

    33
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Ostatnie wizyty

534 wyświetleń profilu

Osiągnięcia Koksiak

Początkujący II

Początkujący II (3/13)

0

Reputacja

  1. Koksiak

    Skrypt na [item]

    command /dajtarcze [<integer>] [<integer>] [<text>] [<text>]: trigger: send "&8[&3Drop&8]&7 Znalazles &8Tarcze!" give player item frame named "%coloured arg-4%" with lore "&7Tarcza||||&4Zmniejszone Obrazenia:&6 %arg-1%%%||&4Blok Ciosu:&6 %arg-2%%%||&bRzadkosc Przedmiotu: %coloured arg-3%" on chat: replace all "[eq]" with "[%name of player's tool%"" (%arg-1%%%) (%arg-2%%%)]" in message Chce żeby w wiadomości pojawiało się coś takiego jak : [<nazwa itemu> (<argument-1>) (<argument-2>)]
  2. Koksiak

    Skrypt na [item]

    Nie rozumiesz o co mi chodzi, chce zeby jak pokaze akcesorium to pokazywalo sie cos innego, kazde akcesoria maja inne statystyki
  3. Koksiak

    Skrypt na [item]

    Gdy wpisuje nie pokazuje się np nazwa itemu oraz zmienne w jego opisie, dam przykład : Chce zeby po wpisaniu [eq] na chat wyskoczylo "[Niezniszczalna Tarcza Wieznia (68/61%/970)]
  4. Koksiak

    Skrypt na [item]

    Siema, szukam skryptu na pokazywanie itemu na chat podczas wpisania [eq] pokazywal sie item w dloni wraz z enchatami i argumentami w lore
  5. Mam problem, posiadam skrypt na skrzynki, ale nie moge stawiac normalnych skrzynek i enderchestow Kod : on rightclick with chest: if player's tool is chest named "&eWakacyjna Skrzynia": remove 1 chest named "&eWakacyjna Skrzynia" from player's inventory set {%player%.skrzynia.i} to random integer from 1 to 63 if {%player%.skrzynia.i} is 1 or 2 or 3 or 4 or 5 or 6 or 7 or 8 or 9 or 10: add 1 diamond helmet of protection 100 and thorns 25 named "&eWakacyjny Helm" to player's inventory broadcast "" broadcast "&eGracz &6%player% &eznalazl wlasnie Wakacyjny Helm z Wakacyjnej Skrzyni!" broadcast "" if {%player%.skrzynia.i} is 11 or 12 or 13 or 14 or 15 or 16 or 17 or 18 or 19 or 20 or 21: add 1 diamond chestplate of protection 100 and thorns 25 named "&eWakacyjna Zbroja" to player's inventory if {%player%.skrzynia.i} is 22 or 23 or 24 or 25 or 26 or 27 or 28 or 29 or 30 or 31 or 32: add 1 diamond leggings of protection 100 and thorns 25 named "&eWakacyjne Spodnie" to player's inventory if {%player%.skrzynia.i} is 31 or 32 or 33 or 34 or 35 or 36 or 37 or 38 or 39 or 40 or 41: add 1 diamond boots of protection 100 and thorns 25 named "&eWakacyjne Buty" to player's inventory if {%player%.skrzynia.i} is 42 or 43 or 44 or 45 or 46 or 47 or 48 or 49 or 50 or 51 or 52: add 1 diamond sword of sharpness 150 and smite 100 and fire aspect 50 named "&eWakacyjny Miecz" to player's inventory if {%player%.skrzynia.i} is 53 or 54 or 55 or 56 or 57 or 58 or 59 or 60 or 61 or 62 or 63: add 1 sunflower of unbreaking 10 named "&e&lWakacyjny Slonecznik" to player's inventory on rightclick with ender chest: if player's tool is ender chest named "&2&lElitarna Skrzynia" with lore "&7Posiada w sobie tylko najlepsze przedmioty...": remove 1 ender chest named "&2&lElitarna Skrzynia" with lore "&7Posiada w sobie tylko najlepsze przedmioty..." from player's inventory set {%player%.skrzynia.i} to random integer from 1 to 10 if {%player%.skrzynia.i} is 1 or 2 or 3 or 4 or 5 or 6 or 7 or 8 or 9 or 10: add 1 cyan dye named "&9&oGalaktyczna Energia" to player's inventory send "&7[&2&l[DROP&7] » Znalazles galaktyczna energie..." on place chest: if event-block is chest named "&eWakacyjna Skrzynia": cancel event on place ender chest: if event-block is ender chest named "&2&lElitarna Skrzynia" with lore "&7Posiada w sobie tylko najlepsze przedmioty...": cancel event
  6. A da sie zrobic zeby dawalo tylko jeden item w tym drugim sposobie? I jeszcze jest kilka błędów mianowicie i"indeantation error: expected 2 tabs, but found 3 tabs..." i takie cos 'if {%player%.skrzynia.i}' is not an entity type...
  7. Witam Mam problem z tym oto skryptem. on rightclick with chest: if player's tool is chest named "&dSlaba Wielkanocna Skrzynia": remove 1 chest named "&dSlaba Wielkanocna Skrzynia" from player's inventory set {%player%.skrzynia.i} to random integer from 1 to 10 if {%player%.skrzynia.i} is 1 add 1 diamond helmet of protection 100 and thorns 25 named "&dWielkanocny Helm" to player's inventory if {%player%.skrzynia.i} is 2 add 1 diamond helmet of protection 100 and thorns 25 named "&dWielkanocna Klata" to player's inventory if {%player%.skrzynia.i} is 3 add 1 diamond helmet of protection 100 and thorns 25 named "&dWielkanocne Spodnie" to player's inventory if {%player%.skrzynia.i} is 4 add 1 diamond helmet of protection 100 and thorns 25 named "&dWielkanocne Buty" to player's inventory if {%player%.skrzynia.i} is 5 add 1 diamond helmet of protection 100 and thorns 25 named "&dWielkanocny Helm" to player's inventory if {%player%.skrzynia.i} is 6 add 1 diamond helmet of protection 100 and thorns 25 named "&dWielkanocny Helm" to player's inventory if {%player%.skrzynia.i} is 7 add 1 diamond helmet of protection 100 and thorns 25 named "&dWielkanocny Helm" to player's inventory if {%player%.skrzynia.i} is 8 add 1 diamond helmet of protection 100 and thorns 25 named "&dWielkanocny Helm" to player's inventory if {%player%.skrzynia.i} is 9 add 1 diamond helmet of protection 100 and thorns 25 named "&dWielkanocny Helm" to player's inventory if {%player%.skrzynia.i} is 10 add 1 diamond helmet of protection 100 and thorns 25 named "&dWielkanocny Helm" to player's inventory Chodzi o to, że chcę dodać żeby była szansa procentowa na każdy z itemów, np 11% na dropniecie 1 przedmiotu, 20% na dropniecie 2 przedmiotu, 1% na dropniecie 10 przedmiotu, żeby nie było losowe pomiędzy od 1 do 10.
  8. Koksiak

    Rozdawanie itemu

    Dobra zedytowalem sobie sam to. Można zamknąć.
  9. Koksiak

    Rozdawanie itemu

    @Ixidi Rozdawanie itemu działa, lecz nie zachowuje nazwy przedmiotu, tzn, gdy chce rozdać miecz o nazwie "Niesamowity Miecz Pogromcy Światów pisze mi tak : Za 5 sekund zostanie wylosowany gracz który otrzyma diamond sword. Pozatym nie działa /rozdaj nadaj nazwa itp, tylko losowanie działa. Żadnych błędów nie ma.
  10. Koksiak

    Rozdawanie itemu

    Nie działa nic w tym skrypcie.
  11. Koksiak

    Rozdawanie itemu

    Witam Mam zapotrzebowanie na pewien skrypt, nie wiem czy istnieje już w sieci, jeśli tak, proszę o linka. Skrypt na polegać na rozdaniu itemu dla losowego gracza, ale item ktory ma byc rozdany, ma miec zachowaną nazwę i opis, czyli np Karta Papieru z nazwą "Wygrałeś! Oto Voucher na VIP'a" z opisem "Oto twój kod na vipa : H2N18DV. Chciałbym żeby wyglądało to tak: Za 5 sekund losowy gracz z serwera otrzyma (item). Pozostało 5 sekund Pozostały 4 sekundy Pozostały 3 sekundy Pozostały 2 sekundy Pozostała 1 sekunda Gracz (nick) wygrał (item) w losowaniu! Gratulacje! Dziękuję za wszystkie pomoce
  12. Jeszcze jedno zapytanie, dałbyś rade zablokować jak gracz odpadnie z ox'a zeby nie mogl wpisac /ox dolacz? bo testowalem jako gracz i jak spadlem to moglem znowu wpisac /ox dolacz
  13. @LjayPL789 Jest dobrze o to co mi chodziło, pytanie pojawia się na czacie, lecz podłoga opada równo z komendą /ox zp w tym samym czasie.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...