Skocz do zawartości

pin3cz3k

Użytkownik
  • Ilość zawartości

    13
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia pin3cz3k

  1. zaktualizowalem, ale znowu wywala, tutaj ostatni log https://mega.nz/file/jlphQB6C#MQadJfF6CxsZ8qjpcdM-xUEhaxRDJl4uyUqx2kBi7fo jakies 10 sekund po tym lobby serwera tez sie wywalilo, z takim samym bledem
  2. Wie ktos moze jak to naprawic? Serwer dostaje laga oraz sie wywala, po wywaleniu w konsoli wyskakuje taki blad https://pastebin.com/GtWrEE6S
  3. pin3cz3k

    problem z SFTP

    Witam, wie ktoś może dlaczego gdy wrzucam jakiś plugin na mój serwer poprzez SFTP wyskakuje mi taki error? https://prnt.sc/26weswk "Received SSH2_MSG_CHANNE_DATA for nonexist channel 0" oraz jak to naprawić?
  4. pin3cz3k

    SSH error

    Witam, wie ktoś może dlaczego gdy wrzucam jakiś plugin na mój serwer poprzez SFTP wyskakuje mi taki error? https://prnt.sc/26weswk "Received SSH2_MSG_CHANNE_DATA for nonexist channel 0" oraz jak to naprawić?
  5. flamecord nie dziala mi, gdy wchodze mam ciagle "logging in.". w konsoli jest tak: https://prnt.sc/26kbl0h
  6. tak jak w tytule, mam taki skrypt (jest to czesc skryptu) command /parkurtest: trigger: if {czasMS.%player%} = "1000": add 1 to {czasS} set {czasMS} to 0 loop 100 times: wait a tick add 50 to {czasMS.%player%} message "twoj czas to %{czasS.%player%}%:%{czasMS.%player%}%" if {%player%.czasMS} = "1000": add 1 to {czasS} set {czasMS} to 0 i chcialbym sie spytac co zmieni aby zadzialalo, gdy mam 1000 w {czasMS} nie usuwa mi tego ani nie dodaje nic do {czasS}
  7. jakiego eventu uzyc aby cos sie stalo gdy gracz stanie na bedrocku?
  8. czemu po wgraniu na serwer pluginu skquery nie dzialaja mi skrypty takie jak: przy reloadowaniu jest wszystko okej ale jak wpisuje te komendy to nie dzialaja, a przed wgraniem pluginu dzialaly command /ustawbloknetherrack: trigger: clear player's inventory give a netherrack to the player message "&f&lPomyslnie ustawiono block na &etest" albo ... command /topka [<text>]: trigger: if arg 1 is "short": message "" message "&f==========&f&lTOPKA&f==========" message "&f==========&f&lSHORT&f==========" message "&6&l1. &f%{nicktop1short}% &e%{top1short}%" message "&6&l2. &f%{nicktop2short}% &e%{top2short}%" message "&6&l3. &f%{nicktop3short}% &e%{top3short}%" message "&6&l4. &f%{nicktop4short}% &e%{top4short}%" message "&6&l5. &f%{nicktop5short}% &e%{top5short}%" message "&f==========&f&lTOPKA&f==========" message "&f==========&f&lSHORT&f==========" if arg 1 is "diagonal": message "" message "&f==========&f&lTOPKA&f==========" message "&f==========&f&lDIAGONAL&f=======" message "&6&l1. &f%{nicktop1diagonal}% &e%{top1diagonal}%" message "&6&l2. &f%{nicktop2diagonal}% &e%{top2diagonal}%" message "&6&l3. &f%{nicktop3diagonal}% &e%{top3diagonal}%" message "&6&l4. &f%{nicktop4diagonal}% &e%{top4diagonal}%" message "&6&l5. &f%{nicktop5diagonal}% &e%{top5diagonal}%" message "&f==========&f&lTOPKA&f==========" message "&f==========&f&lDIAGONAL&f=======" if arg 1 is "normal": message "" message "&f==========&f&lTOPKA&f==========" message "&f==========&f&lNORMAL&f=========" message "&6&l1. &f%{nicktop1normal}% &e%{top1normal}%" message "&6&l2. &f%{nicktop2normal}% &e%{top2normal}%" message "&6&l3. &f%{nicktop3normal}% &e%{top3normal}%" message "&6&l4. &f%{nicktop4normal}% &e%{top4normal}%" message "&6&l5. &f%{nicktop5normal}% &e%{top5normal}%" message "&f==========&f&lTOPKA&f==========" message "&f==========&f&lNORMAL&f=========" if arg 1 is "long": message "&f==========&f&lTOPKA&f==========" message "&f==========&f&lLONG&f===========" message "&6&l1. &f%{nicktop1long}% &e%{top1long}%" message "&6&l2. &f%{nicktop2long}% &e%{top2long}%" message "&6&l3. &f%{nicktop3long}% &e%{top3long}%" message "&6&l4. &f%{nicktop4long}% &e%{top4long}%" message "&6&l5. &f%{nicktop5long}% &e%{top5long}%" message "&f==========&f&lTOPKA&f==========" message "&f==========&f&lLONG&f===========" if arg 1 is not "short" or "diagonal" or "normal" or "long": message "&f&lBridge&c&lPlay.pl &8->> &c&lpoprawnie uzycie: &f&l/topka &fshort&f&l/&fnormal&f&l/&flong&f&l/&fdiagonal" if arg 1 is not set: message "&f&lBridge&c&lPlay.pl &8->> &c&lpoprawnie uzycie: &f&l/topka &fshort&f&l/&fnormal&f&l/&flong&f&l/&fdiagonal"
  9. on join: if player has permission "pineczek.testhelperjoin": send "========================" to all players send "&b&lTest&1&lHelper &e%player%" to all players send "&a&lDolaczyl na serwer" to all players send "========================" to all players if player has permission "pineczek.adminjoin": send "========================" to all players send "&4&lAdministrator &e%player%" to all players send "&a&lDolaczyl na serwer" to all players send "========================" to all players if player has permission "pineczek.ownerjoin": send "========================" to all players send "&c&lOwner &e%player%" to all players send "&a&lDolaczyl na serwer" to all players send "========================" to all players mimo ze zabralem sobie permisje do tego, nadal to pokazuje, jak gracz 1 raz wejdzie na serwer to tez pokazuje te 3 komendy, jak relouduje skrypt pisze: Empty configuration section! You might want to indent... (pineczek.helpop.sk, line 64: if player has permission "pineczek.adminjoin" i to 3 razy wyskakuje
  10. witam, wie ktos co musze zmienic aby ten skrypt działał? variables: {top1} = 0 {top2} = 0 {top3} = 0 {top4} = 0 {top5} = 0 command /ustawtop1 [<text>]: trigger: set {top1} to [<text>] '[<text>]' is not an entiti type (pin3cz3k.sk...)
  11. Witam, czy wie ktoś może dlaczego owy skrypt nie działa, oraz co w nim zmienić aby działał command /topka [<text>]: trigger: if arg 1 is "short": message "test1" if arg 1 is "diagonal" message "test2" indentation error: expected 2 tabs, but found 3 tabs (pin3cz3k.sk line 7: message "test2") 'if' is not a type (pin3cz3k.sk, line 6: if arg 1 is "diagonal"')
×
×
  • Dodaj nową pozycję...