Skocz do zawartości

Medyk324

Użytkownik
  • Ilość zawartości

    209
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    1

Treść opublikowana przez Medyk324

  1. Medyk324

    Protection

    Znaczy jakby interesuje zbroja, bo gdy gracz ma zbroje właśnie prot 300 to go regeneruje z 2 pasków do fulla czyli np 50 pasków A gdy gracz ma zbroje protection 1 i wpisze komende na zycie czyli 50 pasków i po uderzeniu go, gracz normalnie otrzymuje obrazenia i go nie leczy
  2. Medyk324

    Protection

    Przejdziesz na prywatną wiadomośc? Pokaże Ci o co chodzi
  3. Medyk324

    Protection

    Witajcie, da się jakoś usunąć minecraftową ochronę z zbroji? Jeżęli gracz ma zbroje prot 5 to mu w ogóle nie dodaje obrony? Ponieważ chcę stworzyć własny kod na ochronę
  4. Tak wiem, ale piszę swój własny plugin i chcę właśnie użyć zmiennej ze skriptu
  5. Pokażesz mniej wiecej jak to zrobić? Chyba że jakoś pobieranie tego z mysql, ponieważ variablesy mam w mysql
  6. Witam, może ktoś z Was wie jak wykorzystać zmienną np "{kille::%player%}" w pluginie? żeby jakoś przekonwertować tą zmienną do pluginu?
  7. Medyk324

    Kursor

    Właśnie zrobił dokładnie tak jak napisałeś Dzięki za odpowiedź Łap plusika i naj
  8. Medyk324

    Kursor

    Witam, da się jakoś zrobić event w skripcie który wykrywa czy gracz rusza myszką w dół? Chodzi mi o to że jeżeli gracz ruszy trochę myszką w dół powiedzmy że o 2 cm to wysyła mu jakąś wiadomość? Jeżeli nie da się w skripcie czy da się jakoś to zimportować z pluginu jakiegoś? edit// on any move odpada ponieważ wykrywa to również ruszanie w lewo i w prawo, skok itp.
  9. 2.5.3 matocolotoe śmiga na 1.8 ale raczej przejdę na dev36 bo na tej wersji normalnie działa to
  10. Ja rozumiem waszą pomoc.. Ale to leży chyba bo stronie skripta 2.2+ Ponieważ gdy wgrałem na serwer paper 1.8.8 skripta 2.2dev36 wszystko śmiga ładnie, wgrałem 2.5.3 zaczeło się podwajać więc nie wiem
  11. Które nie pomogło
  12. Witam, mam paperspigota 1.8.8 na moim serwerze, ale serwer na tej wersji jest tak jakby zbugowany i gracz gdy otwiera jakąs skrzynkę która dodaje mu item kod takowej skrzynki poniżej. Gdy kliknie nią na jakimś npc bądź graczu/zwierzeciu dostaje dwa razy item oraz wiadomość. Dzieje się tak gdy gracz posiada 2 skrzynki lub więcej w łapce czyli tak jak by kliknął szybko dwa razy prawy przycisk myszki. on right click: if player's tool is chest named "skrzynia": remove 1 chest named "skrzynia" from player send "dostales dirta" to player add 1 dirt to player
  13. Nie jest to problemem takim tylko mam silnik na 1.16.5 i gracze na wersji 1.8 podwaja im się kliknięcie ponieważ wykrywa im lewą ręke która jest od 1.10+ i nie wiem jak to właśnie zmienić
  14. Witajcie, mam problem na serwerze że gdy klikam skrzynią lub dowolnym przedmiotem którego da się użyć na npc, wykonuje on dwa razy akcje. Wie ktoś czym może być to spowodowane? Silnik: Purpur 1.16.5 Skript: 2.5.3 kod przykładowego itemu: on right click: if player's tool is chest named "skrzynia": remove 1 chest named "skrzynia" from player send "dostales dirta" to player add 1 dirt to player I gdy kliknę tą skrzynią w powietrze, otwiera ją 1 raz gdy klikne na npc, otwiera 2 razy i zabiera 2 skrzynie i daje 2 itemy
  15. Medyk324

    Lore

    CLS
  16. Medyk324

    Sponsor

    Witam, poszukuje sponsora który sponsorowałby pieniądze na maszyne miesięcznie w zamian za 60% zarobku z serwera. Więcej info pw
  17. Medyk324

    Lore

    Witam. Mam takie pytanie czy da się tak zrobić że jeżeli miecz ma jakieś dodane lore np na linijkach 1,2,3 i po wpisaniu komendy /test dodaje mi kolejna linijke lore? żeby nie usuwać tamtych pozostałych? jeżeli się da to jak?
  18. Medyk324

    Skrypt na "build mode"

    command /bm: permission: * trigger: if {bm::%player%} is not set: set {bm::%player%} to true send "Wlaczono" to player if {bm::%player%} is true: set {bm::%player%} to false send "Wylaczono" else: set {bm::%player%} to true send "Wlaczono" on break: if "%regions at player%" contains "spawn": if {bm::%player%} is true: cancel event send "Nie" on build: if "%regions at player%" contains "spawn": if {bm::%player%} is true: cancel event send "Nie"
  19. command /zbroja: permission: permisja permission message: &cBrak Uprawnien! trigger: give 1 diamond sword of sharpness 10 and fire aspect 2 named "&eElfi Miecz" to player give 1 diamond helmet of unbreaking 10 and protection 4 and unbreaking 3 named "&eElfi Helm" to player give 1 diamond chestplate of unbreaking 10 and protection 4 and unbreaking 3 named "&eElfia Zbroja" to player give 1 diamond leggings of unbreaking 10 and protection 4 and unbreaking 3 named "&eElfie Spodnie" to player give 1 diamond boots of unbreaking 10 and protection 4 and unbreaking 3 named "&eElfie Buty" to player edit: Wytabuj sobie to poprawnie.
  20. Medyk324

    Skrypt na komendy.

    Skrypt na /ec, nie mój! on rightclick on ender chest: cancel event open chest with 6 rows named "Enderchest" to player wait 2 ticks loop {enderchest.%player%::*}: set player's current inventory's slot loop-index parsed as integer to loop-value on inventory close: if "%inventory name of player's current inventory%" contains "Enderchest": set {_i.%player%} to 0 loop 54 times: set {enderchest.%player%::%{_i.%player%}%} to player's current inventory's slot {_i.%player%} add 1 to {_i.%player%} command /enderchest: trigger: open chest with 6 rows named "Enderchest" to player wait 2 ticks loop {enderchest.%player%::*}: set player's current inventory's slot loop-index parsed as integer to loop-value
  21. Medyk324

    Skrypt na hotele

    Sprecyzuj byku to bardziej, jak to ma zostać zrobione? Bo nie wiem, czy mają się pokoje generować w losowych miejsach? Czy jak?
  22. No to znaczy że Ci się załadowały skrypty bez żadnych błędów
  23. Medyk324

    Skript

    Bardziej to sprecyzuj? Enchant na tym itemie odpornosci na ogień/księgę/efekt??
  24. Mordko ja to już kiedyś też napisałem, że nie da się takiego czegoś w skrypcie zrobić. Jeżęli "TY" to sam potrafisz zrobić to usuń post i po kiego *** się nas o to pytasz chłopcze, napisałeś ten temat o pomoc, a nie o przechwalanie czego "TY" nie zrobiłeś
×
×
  • Dodaj nową pozycję...