Skocz do zawartości

Szokon

Użytkownik
  • Ilość zawartości

    11
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O Szokon

  • Urodziny 08.09.1998 (23.803294026 lat)

Informacje

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja
    Zabrze
  • Hobby
    Skript, programowanie.
    Nagrywam poradniczki oraz miniskrypty (noob skript) na yt :D
    https://www.youtube.com/user/damusb/
  • Nick w MC
    Szokon

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Szokon

Początkujący I

Początkujący I (2/13)

2

Reputacja

  1. Spróbuj dodać jeszcze On join: If {punkty.%player%} is not set: Set {punkty.%player%} to 0 Poza tym zamień 2 ostatnie linie na: Add 50 to {punkty.%arg 1%} Send "Otrzymales 50 punktów" to arg 1 Pamiętaj o dobrym wytabowaniu
  2. Szokon

    SkMorkaz

    GC2 Przetłumaczyć dokumentacje każdy potrafi Co do przeciągania itemów, działa to trochę w inny sposób niż wytłumaczyłeś. Event aktywuje się kiedy przeciągniemy item na drugi. W tajemnicy zdradzę że miało to służyć właścicielowi to zrobienia magazynków z nabojami
  3. Witajcie. Możliwe że jestem ślepy i w dokumentacji tego nie zauważyłem, więc zapytam tutejsze grono. Czy możliwość blokady podnoszenia przedmiotów z ziemi? Czy któryś z addonów posiada event "przy podnoszeniu"? Z góry dziękuje za odpowiedź
  4. Szokon

    Enchanting

    Witam. Mam pytanie odnośnie enchantowania w skripcie. Czy jest możliwość porównania enchantów? Coś w stylu "if helmet of the player is enchanted with thorns 3 or bigger:"? Dziękuje za każdą odpowiedź.
  5. Szokon

    Miecz Pioruna

    #Miecz thor'a by szokon variables: {miecz::on::%player%} = true options: miecz: diamond sword named "&3&lMiecz Thor'a" with lore "&9Miecz ktory co 25 sekund||&9Uderza piorunami w przeciwnika" on damage: if attacker's tool is {@miecz}: if {miecz::on::%attacker%} is true: strike lightning at victim set {miecz::on::%attacker%} to false wait 25 second set {miecz::on::%attacker%} to true send "&eTwoj miecz sie wlasnie odnowil. Mozesz znow strzelic piorunem" to attacker command /thor: trigger: if player has permission "thor.admin": give {@miecz} to the player send "&eOtrzymales miecz thora!"
  6. options: xMin: -1500 xMax: 1500 zMin: -1500 zMax: 1500 yMin: 70 yMax: 255 world: world on first join: if player has permissions "tp.gracz": set {_targetx} to a random integer between {@xMin} and {@xMax} set {_targetz} to a random integer between {@zMin} and {@zMax} execute console command "/tppos %player% %{_targetx}% {@yMin} %{_targetz}%" stop
  7. Szokon

    Użycie itemu efekty

    #By Szokon options: item: Emerald named "&6Dany item" with lore "&ltakie tam" on right click: if player's tool is {@item}: if {przyklad.%player%} is 0: add 1 to {przyklad.%player%} apply jump boost to player for 60 second apply speed to player for 60 second apply Resistance to player for 60 second send "&3&lOtrzymales efekty. Twoja zmienna = 0. Dodano 1 do zmiennej." else: add 1 to {przyklad.%player%} send "&c&lNie otrzymano efektów. Dodano do zmiennej 1. Aktualnie zmienna wynosi: &a&l%{przyklad.%player%}%." command /dodaj [<player>]: trigger: if player has permission "daj.admin": if arg 1 is set: give {@item} to arg 1 send "&eOtrzymales specjanly item!" to the arg 1 else: give {@item} to the player send "&eOtrzymales specjalny item!" to the player else: send "&cNie masz uprawnień!" command /devitem [<text>] [<player>]: trigger: if player has permission "devitem.admin": if arg 1 is "wyzeruj": set {przyklad.%arg 2%} to 0 send "&5Wyzerowano zmienną graczowi %arg 2%!" to the player send "&5%player% wyzerowal Ci punkty!" to the arg 2 else if arg 1 is "dodaj": add 1 to {przyklad.%arg 2%} send "&5Dodano 1 do zmiennej graczowi %arg 2%!" to the player send "&5%player% dodał Ci 1 do zmiennej!" to the arg 2 else if arg 1 is "zabierz": add -1 to {przyklad.%arg 2%} send "&5Odjęto 1 od zmiennej graczowi %arg 2%!" to the player send "&5%player% odjął Ci 1 od zmiennej!" to the arg 2 command /sprawdz: trigger: if player has permission "sprawdz": send "&7&lTwoja liczba zmiennych: &a&l%{przyklad.%player%}%" every 30 minutes: loop all players: if {przyklad.%loop-player%} is bigger than 0: add -1 to {przyklad.%loop-player%} broadcast "&c&lMineło 30 minut. Odjęto każdemu 1 od zmiennej!" Nie wiem czy o to chodziło. Dorobiłem jeszcze komendy "admina": • /daj nick - daje ten item danemu graczowi, • /devitem wyzeruj nick - zeruje danemu graczowi zmienną, • /devitem dodaj nick - dodaje graczowi 1 do zmiennej, • /devitem zabierz nick - zabiera 1 z zmiennej graczowi wpisanemu.
  8. Trochę słabo wyjaśnione. Możesz powiedzieć co ten wykraftowany "Kopacz" ma robić?
  9. Szokon

    Dmg narzędzia = 0

    #By szokon command /zero: trigger: if {zero.%player%} is false: set {zero.%player%} to true send "&6&lBroń teraz się nie niszczy!" else: set {zero.%player%} to false send "&c&lWłączyłeś niszczenie się broni" on break: if {zero.%player%} is true: repair the tool by 1
  10. Szokon

    Pisanie co 5 sekund

    #By Szokon. variables: {pisanie.%player%} = true options: sec: 5 #Tutaj ustawiasz sobie co ile sekund mozna pisać. on chat: if {pisanie.%player%} is true: play raw sound "random.anvil_land" at all players with pitch 1 volume 5 set {pisanie.%player%} to false wait {@sec} second set {pisanie.%player%} to true if {pisanie.%player%} is false: if player doesn't have permission "pisanie.vip": cancel event send "&5Nie pisz tak szybko!" to the player else: play raw sound "random.anvil_land" at all players with pitch 1 volume 5 Potrzebny Skript i SkQuery.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...